Folkstar

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Folkstar to sieć sklepów z produktami inspirowanymi folklorem oraz sztuką ludową. 

Marka Folkstar wywodzi się z samego Łowicza, z prawdziwego rezerwatu sztuki ludowej.  Tworzona jest przez potomków rodowitych Księżaków.

Powstała z autentycznego zachwytu polską sztuką ludową - nasze oryginalne wzornictwo zdobyło tysiące fanów w Polsce oraz popularność na całym świecie.

Od ponad 10 lat projektujemy wzory inspirowane najpiękniejszym polskim folklorem. Współpracujemy także z Twórcami Ludowymi pozyskując najciekawsze i oryginalne rękodzieło do naszych sklepów.

Folkstar to nie tylko lifestyle dla osób kochających folklor, naszą tradycję i kulturę.  Staliśmy się ulubionym miejscem do poszukiwania prezentów. Pokochali nas też cudzoziemcy odwiedzający nasz kraj: jesteśmy najlepszym miejscem do zdobycia autentycznych pamiątek i prezentów z Polski.

Nasza misja jest prosta: promować najbardziej barwną, radosną i unikalną stronę Polski oraz kontynuować folklor w XXI wieku. 

Jednocześnie chcemy, by dzięki naszym produktom móc wyrażać siebie i swoje korzenie oraz aby każdy znalazł radosne i oryginalne prezenty dla wszystkich, również dla siebie samego.

JEDNOSTKI WŁASNE

8

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

2 (Toruń, Bydgoszcz)

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Pomoc w wyborze lokalizacji [lokalizacja musi być zaakceptowana przez Folkstar]
  • Możliwość przejęcia gotowej lokalizacji (gotowego sklepu lub lokalizacji w otwarciu)
  • Pełny projekt sklepu i prac, wskazanie rekomendowanych wykonawców 
  • Pakiet Szkoleń – w tym tydzień treningowy w naszym funkcjonującym sklepie
  • Podręcznik operacyjny i procedury operacyjne
  • Pomoc w rekrutacjach i doborze zespołu
  • Konfigurację sprzętu, dostęp do systemów oraz opiekę IT 
  • Zatowarowanie sklepu uwzględniające sezonowość oraz lokalne potrzeby, bieżące dostawy na podstawie analiz sprzedaży
  • Szkolenia pracowników
  • Stała opieka kierownika

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Opłata wstępna (pokrywa koszty: projektu sklepu, szkoleń, sprzętu i konfiguracji (komputer, kasa, kamery, nagłośnienie, liczniki): 25.000 zł

Remont lokalu + wyposażenie: około 2000 zł / m2 netto

Suma inwestycji: 100.000 – 250.000 netto w zależności od wielkości i stanu lokalu


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

LOKALIZACJA:

Miasta powyżej 100 tys. mieszkańców lub miejsca popularne wśród turystów

Główne deptaki, rynki, miejsca o dużym ruchu pieszych, miejsca o dużym ruchu turystycznym

LOKAL:

Powierzchnia: 60 – 110 m2

Parter, duże witryny, dobrze widoczny

Wejście bezpośrednio z ulicy

Ważne, by wejścia do lokalu i widoczności nie ograniczały ogródki restauracyjne.

PARTNER:

Zarejestrowanie działalności gospodarczej

Nie musisz mieć doświadczenia

Nasz idealny partner to osoba zaradna, energiczna, przedsiębiorcza, radosna, lubiąca ludzi

Oczekujemy osobistego zaangażowania w pracę i funkcjonowanie sklepu, oraz w lokalne działania marketingowe

Ten biznes wymaga „bakcyla”: miłości do folkloru, zainteresowania lokalną tradycją, kulturą, zabytkami, sieci lokalnych kontaktów (przewodnicy, hotele, instytucje, restauracje)


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Folkstar Sp. z o.o.

Stanisława Stanisławskiego 10, 99-400 Łowicz

534 500 595

anna@folkstar.pl

folkstar.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Anna Henc-Szczepaniak

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Folkstar.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Folkstar Sp. z o.o. (Stanisława Stanisławskiego 10, 99-400 Łowicz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Folkstar oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie folkstar.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.