Folkstar
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Folkstar to sieć sklepów z produktami inspirowanymi folklorem oraz sztuką ludową.
Marka Folkstar wywodzi się z samego Łowicza, z prawdziwego rezerwatu sztuki ludowej. Tworzona jest przez potomków rodowitych Księżaków.
Powstała z autentycznego zachwytu polską sztuką ludową - nasze oryginalne wzornictwo zdobyło tysiące fanów w Polsce oraz popularność na całym świecie.
Od ponad 10 lat projektujemy wzory inspirowane najpiękniejszym polskim folklorem. Współpracujemy także z Twórcami Ludowymi pozyskując najciekawsze i oryginalne rękodzieło do naszych sklepów.
Folkstar to nie tylko lifestyle dla osób kochających folklor, naszą tradycję i kulturę. Staliśmy się ulubionym miejscem do poszukiwania prezentów. Pokochali nas też cudzoziemcy odwiedzający nasz kraj: jesteśmy najlepszym miejscem do zdobycia autentycznych pamiątek i prezentów z Polski.
Nasza misja jest prosta: promować najbardziej barwną, radosną i unikalną stronę Polski oraz kontynuować folklor w XXI wieku.
Jednocześnie chcemy, by dzięki naszym produktom móc wyrażać siebie i swoje korzenie oraz aby każdy znalazł radosne i oryginalne prezenty dla wszystkich, również dla siebie samego.
JEDNOSTKI WŁASNE
8
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2 (Toruń, Bydgoszcz)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w wyborze lokalizacji [lokalizacja musi być zaakceptowana przez Folkstar]
- Możliwość przejęcia gotowej lokalizacji (gotowego sklepu lub lokalizacji w otwarciu)
- Pełny projekt sklepu i prac, wskazanie rekomendowanych wykonawców
- Pakiet Szkoleń – w tym tydzień treningowy w naszym funkcjonującym sklepie
- Podręcznik operacyjny i procedury operacyjne
- Pomoc w rekrutacjach i doborze zespołu
- Konfigurację sprzętu, dostęp do systemów oraz opiekę IT
- Zatowarowanie sklepu uwzględniające sezonowość oraz lokalne potrzeby, bieżące dostawy na podstawie analiz sprzedaży
- Szkolenia pracowników
- Stała opieka kierownika
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata wstępna (pokrywa koszty: projektu sklepu, szkoleń, sprzętu i konfiguracji (komputer, kasa, kamery, nagłośnienie, liczniki): 25.000 zł
Remont lokalu + wyposażenie: około 2000 zł / m2 netto
Suma inwestycji: 100.000 – 250.000 netto w zależności od wielkości i stanu lokalu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
LOKALIZACJA:
Miasta powyżej 100 tys. mieszkańców lub miejsca popularne wśród turystów
Główne deptaki, rynki, miejsca o dużym ruchu pieszych, miejsca o dużym ruchu turystycznym
LOKAL:
Powierzchnia: 60 – 110 m2
Parter, duże witryny, dobrze widoczny
Wejście bezpośrednio z ulicy
Ważne, by wejścia do lokalu i widoczności nie ograniczały ogródki restauracyjne.
PARTNER:
Zarejestrowanie działalności gospodarczej
Nie musisz mieć doświadczenia
Nasz idealny partner to osoba zaradna, energiczna, przedsiębiorcza, radosna, lubiąca ludzi
Oczekujemy osobistego zaangażowania w pracę i funkcjonowanie sklepu, oraz w lokalne działania marketingowe
Ten biznes wymaga „bakcyla”: miłości do folkloru, zainteresowania lokalną tradycją, kulturą, zabytkami, sieci lokalnych kontaktów (przewodnicy, hotele, instytucje, restauracje)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Folkstar Sp. z o.o.
Stanisława Stanisławskiego 10, 99-400 Łowicz
534 500 595
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Henc-Szczepaniak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Folkstar Sp. z o.o. (Stanisława Stanisławskiego 10, 99-400 Łowicz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Folkstar oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie folkstar.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Folkstar startuje z franczyzą, Xtreme Fitness przedstawia plany na najbliższe pięć lat, a Żabka uruchamia nowy projekt. Przegląd tygodnia 10-16 stycznia 2022 roku.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.