Folkstar
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Folkstar to sieć sklepów z produktami inspirowanymi folklorem oraz sztuką ludową.
Marka Folkstar wywodzi się z samego Łowicza, z prawdziwego rezerwatu sztuki ludowej. Tworzona jest przez potomków rodowitych Księżaków.
Powstała z autentycznego zachwytu polską sztuką ludową - nasze oryginalne wzornictwo zdobyło tysiące fanów w Polsce oraz popularność na całym świecie.
Od ponad 10 lat projektujemy wzory inspirowane najpiękniejszym polskim folklorem. Współpracujemy także z Twórcami Ludowymi pozyskując najciekawsze i oryginalne rękodzieło do naszych sklepów.
Folkstar to nie tylko lifestyle dla osób kochających folklor, naszą tradycję i kulturę. Staliśmy się ulubionym miejscem do poszukiwania prezentów. Pokochali nas też cudzoziemcy odwiedzający nasz kraj: jesteśmy najlepszym miejscem do zdobycia autentycznych pamiątek i prezentów z Polski.
Nasza misja jest prosta: promować najbardziej barwną, radosną i unikalną stronę Polski oraz kontynuować folklor w XXI wieku.
Jednocześnie chcemy, by dzięki naszym produktom móc wyrażać siebie i swoje korzenie oraz aby każdy znalazł radosne i oryginalne prezenty dla wszystkich, również dla siebie samego.
JEDNOSTKI WŁASNE
8
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2 (Toruń, Bydgoszcz)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w wyborze lokalizacji [lokalizacja musi być zaakceptowana przez Folkstar]
- Możliwość przejęcia gotowej lokalizacji (gotowego sklepu lub lokalizacji w otwarciu)
- Pełny projekt sklepu i prac, wskazanie rekomendowanych wykonawców
- Pakiet Szkoleń – w tym tydzień treningowy w naszym funkcjonującym sklepie
- Podręcznik operacyjny i procedury operacyjne
- Pomoc w rekrutacjach i doborze zespołu
- Konfigurację sprzętu, dostęp do systemów oraz opiekę IT
- Zatowarowanie sklepu uwzględniające sezonowość oraz lokalne potrzeby, bieżące dostawy na podstawie analiz sprzedaży
- Szkolenia pracowników
- Stała opieka kierownika
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata wstępna (pokrywa koszty: projektu sklepu, szkoleń, sprzętu i konfiguracji (komputer, kasa, kamery, nagłośnienie, liczniki): 25.000 zł
Remont lokalu + wyposażenie: około 2000 zł / m2 netto
Suma inwestycji: 100.000 – 250.000 netto w zależności od wielkości i stanu lokalu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
LOKALIZACJA:
Miasta powyżej 100 tys. mieszkańców lub miejsca popularne wśród turystów
Główne deptaki, rynki, miejsca o dużym ruchu pieszych, miejsca o dużym ruchu turystycznym
LOKAL:
Powierzchnia: 60 – 110 m2
Parter, duże witryny, dobrze widoczny
Wejście bezpośrednio z ulicy
Ważne, by wejścia do lokalu i widoczności nie ograniczały ogródki restauracyjne.
PARTNER:
Zarejestrowanie działalności gospodarczej
Nie musisz mieć doświadczenia
Nasz idealny partner to osoba zaradna, energiczna, przedsiębiorcza, radosna, lubiąca ludzi
Oczekujemy osobistego zaangażowania w pracę i funkcjonowanie sklepu, oraz w lokalne działania marketingowe
Ten biznes wymaga „bakcyla”: miłości do folkloru, zainteresowania lokalną tradycją, kulturą, zabytkami, sieci lokalnych kontaktów (przewodnicy, hotele, instytucje, restauracje)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Folkstar Sp. z o.o.
Stanisława Stanisławskiego 10, 99-400 Łowicz
534 500 595
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Henc-Szczepaniak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Folkstar Sp. z o.o. (Stanisława Stanisławskiego 10, 99-400 Łowicz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Folkstar oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie folkstar.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Folkstar startuje z franczyzą, Xtreme Fitness przedstawia plany na najbliższe pięć lat, a Żabka uruchamia nowy projekt. Przegląd tygodnia 10-16 stycznia 2022 roku.
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.