Folkstar

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Folkstar to sieć sklepów z produktami inspirowanymi folklorem oraz sztuką ludową.
Marka Folkstar wywodzi się z samego Łowicza, z prawdziwego rezerwatu sztuki ludowej. Tworzona jest przez potomków rodowitych Księżaków.
Powstała z autentycznego zachwytu polską sztuką ludową - nasze oryginalne wzornictwo zdobyło tysiące fanów w Polsce oraz popularność na całym świecie.
Od ponad 10 lat projektujemy wzory inspirowane najpiękniejszym polskim folklorem. Współpracujemy także z Twórcami Ludowymi pozyskując najciekawsze i oryginalne rękodzieło do naszych sklepów.
Folkstar to nie tylko lifestyle dla osób kochających folklor, naszą tradycję i kulturę. Staliśmy się ulubionym miejscem do poszukiwania prezentów. Pokochali nas też cudzoziemcy odwiedzający nasz kraj: jesteśmy najlepszym miejscem do zdobycia autentycznych pamiątek i prezentów z Polski.
Nasza misja jest prosta: promować najbardziej barwną, radosną i unikalną stronę Polski oraz kontynuować folklor w XXI wieku.
Jednocześnie chcemy, by dzięki naszym produktom móc wyrażać siebie i swoje korzenie oraz aby każdy znalazł radosne i oryginalne prezenty dla wszystkich, również dla siebie samego.
JEDNOSTKI WŁASNE
8
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2 (Toruń, Bydgoszcz)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w wyborze lokalizacji [lokalizacja musi być zaakceptowana przez Folkstar]
- Możliwość przejęcia gotowej lokalizacji (gotowego sklepu lub lokalizacji w otwarciu)
- Pełny projekt sklepu i prac, wskazanie rekomendowanych wykonawców
- Pakiet Szkoleń – w tym tydzień treningowy w naszym funkcjonującym sklepie
- Podręcznik operacyjny i procedury operacyjne
- Pomoc w rekrutacjach i doborze zespołu
- Konfigurację sprzętu, dostęp do systemów oraz opiekę IT
- Zatowarowanie sklepu uwzględniające sezonowość oraz lokalne potrzeby, bieżące dostawy na podstawie analiz sprzedaży
- Szkolenia pracowników
- Stała opieka kierownika
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata wstępna (pokrywa koszty: projektu sklepu, szkoleń, sprzętu i konfiguracji (komputer, kasa, kamery, nagłośnienie, liczniki): 25.000 zł
Remont lokalu + wyposażenie: około 2000 zł / m2 netto
Suma inwestycji: 100.000 – 250.000 netto w zależności od wielkości i stanu lokalu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
LOKALIZACJA:
Miasta powyżej 100 tys. mieszkańców lub miejsca popularne wśród turystów
Główne deptaki, rynki, miejsca o dużym ruchu pieszych, miejsca o dużym ruchu turystycznym
LOKAL:
Powierzchnia: 60 – 110 m2
Parter, duże witryny, dobrze widoczny
Wejście bezpośrednio z ulicy
Ważne, by wejścia do lokalu i widoczności nie ograniczały ogródki restauracyjne.
PARTNER:
Zarejestrowanie działalności gospodarczej
Nie musisz mieć doświadczenia
Nasz idealny partner to osoba zaradna, energiczna, przedsiębiorcza, radosna, lubiąca ludzi
Oczekujemy osobistego zaangażowania w pracę i funkcjonowanie sklepu, oraz w lokalne działania marketingowe
Ten biznes wymaga „bakcyla”: miłości do folkloru, zainteresowania lokalną tradycją, kulturą, zabytkami, sieci lokalnych kontaktów (przewodnicy, hotele, instytucje, restauracje)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Folkstar Sp. z o.o.
Stanisława Stanisławskiego 10, 99-400 Łowicz
576-300-160
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Chybicki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Folkstar Sp. z o.o. (Stanisława Stanisławskiego 10, 99-400 Łowicz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Folkstar oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie folkstar.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Folkstar startuje z franczyzą, Xtreme Fitness przedstawia plany na najbliższe pięć lat, a Żabka uruchamia nowy projekt. Przegląd tygodnia 10-16 stycznia 2022 roku.

NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?
Iwona Tamborska znalazła sposób, żeby połączyć pasję z zarabianiem. Zdobyła dotację z Unii Europejskiej i założyła manufakturę produkującą biżuterię. Czy było warto?
Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.
Drogerie Natura chcą w tym roku powiększyć sieć o 30 sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?

– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.
Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.
Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?
W ubiegłym roku marka Golden Rose uruchomiła tylko jeden nowy punkt. Czy w tym roku otwarć będzie więcej?
Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?
Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.