Lviv Croissants

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Oferta franczyzowa Lviv Croissants jest doskonałym rozwiązaniem dla ambitnych przedsiębiorców poszukujących możliwości biznesowych w branży gastronomicznej. Słynna ukraińska marka, która sprawdziła się w każdym dużym mieście w Ukrainie i dzięki łatwym procesom operacyjnym, unikatowemu produktowi i przystępnym cenom nadal zwiększa liczbę lokali nie patrząc nie zważając na żadne przeszkody. Zakres pakietu franczyzowego i usług nadanych Franczyzobiorcom proponowanych przez Franczyzodawcę gwarantuje wsparcie w całym procesie poruszania w przygotowaniu otwarcia lokalu, zaczynając od akceptacji lokalizacji do rozpoczęcia działalności podczas wspólnego otwarcia wraz ze zespołem trenerów i dedykowanym menedżerom. Lviv Croissants zadbał o atrakcyjne warunki współpracy z kontrahentami i solidny system magazynowy zabezpieczający skuteczne zaopatrzenie w importowane produkty, które są dopasowane do potrzeb marki i są dostępne tylko w piekarniach Lviv Croissants.
JEDNOSTKI WŁASNE
Ukraina: 28
Polska: 3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ukraina: (142)
Polska: 1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w wyborze i ocenie potencjału konkretnej lokalizacji
- Ewentualna akceptacja wskazanej dla lokalu lokalizacji
- Obliczenie modelu finansowego dla wybranej lokalizacji
- Analiza umowy najmu lokalu
- Przydzielenie dedykowanego menedżera do wsparcia na każdym etapie projektu
- Sporządzenie projektu piekarni na podstawie rysunków i schematów.
- Projekt i plan technologiczny na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji pomieszczeń
- Pomoc w wyborze i dopasowaniu wyposażenia i elementów aranżacji dla lokalu.
- Wsparcie HR i przeprowadzenie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych dla pracowników piekarni.
- Wsparcie szkoleniowe trenerów oraz managerów przed otwarciem na miejscu w procesie przygotowania lokalu oraz realizacji standardów sieciowych.
- Wspólne otwarcie i wsparcie pracowników podczas otwarcia lokalu.
- Analiza wskaźników sprzedażowych i komunikowanie ich Franczyzobiorcom.
- Pełne wsparcie marketingowe, tworzenie materiałów promocyjnych, plakatów, ulotek, opracowywanie i wdrażanie akcji marketingowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata wstępna: 10.000 EUR
Opłata miesięczna: 3% od obrotu netto
Przewidywana kwota inwestycji:
- S (centra handlowe 40m2 - 50m2+) od 60.000 EUR
- M - (60m2 - 100m2) od 80.000 EUR
- L - (100m2 - 170m2) od 100.000 EUR
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania do lokalizacji:
- centralne ulice / place
- lokalizacje o dużym natężeniu ruchu pieszych
- dzielnice biurowe / przy uniwersytetach / centra handlowe
Wymagania dotyczące lokalu:
- dobra widoczność, duże witryny widoczne z ulicy, miejsce na szyld Lviv Croissant
- brak przeszkód architektonicznych (schody, poręcze, płotki inne przeszkody)
- media: woda, prąd, kanalizacja, wentylacja
- moc elektryczna od 25 kWt.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Fast Food Franchising Group EU sp. z o.o.
Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie, nr 85, lok 21, 02-001, Polska
+48730266722
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Orest Zahrodskyy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Fast Food Franchising Group EU sp. z o.o. (Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie, nr 85, lok 21, 02-001, Polska). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lviv Croissants oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lvivcroissants.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Myślisz o otwarciu własnej firmy, ale brakuje ci pomysłu na biznes? Kup i przeczytaj najnowszy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i wybierz biznes dla siebie.
Ukraińska marka Lviv Croissants szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie ma oczekiwania wobec kandydatów i jakie biznes im proponuje?

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.