Lviv Croissants
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Oferta franczyzowa Lviv Croissants jest doskonałym rozwiązaniem dla ambitnych przedsiębiorców poszukujących możliwości biznesowych w branży gastronomicznej. Słynna ukraińska marka, która sprawdziła się na gastronomicznym rynku Polski i dzięki łatwym procesom operacyjnym, unikatowemu produktowi i przystępnym cenom nadal zwiększa liczbę lokali nie zważając na żadne przeszkody. Zakres pakietu franczyzowego i usług nadawanych Franczyzobiorcom proponowanych przez Franczyzodawcę gwarantuje wsparcie w całym procesie przygotowaniu otwarcia lokalu, zaczynając od akceptacji lokalizacji do rozpoczęcia działalności podczas wspólnego otwarcia wraz z zespołem trenerów i dedykowanym menedżerem. Lviv Croissants zadbał o atrakcyjne warunki współpracy z kontrahentami i solidny system magazynowy zabezpieczający skuteczne zaopatrzenie w importowane produkty, które są dopasowane do potrzeb marki i są dostępne tylko w piekarniach Lviv Croissants.
JEDNOSTKI WŁASNE
Ukraina: 23
Polska: 5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ukraina: 132
Polska: 5
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w wyborze i ocenie potencjału konkretnej lokalizacji
- Ewentualna akceptacja wskazanej dla lokalu lokalizacji
- Obliczenie modelu finansowego dla wybranej lokalizacji
- Przydzielenie dedykowanego menedżera do wsparcia na każdym etapie projektu
- Sporządzenie projektu piekarni na podstawie rysunków i schematów.
- Projekt i plan technologiczny na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji pomieszczeń
- Pomoc w wyborze i dopasowaniu wyposażenia i elementów aranżacji dla lokalu.
- Wsparcie HR i przeprowadzenie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych dla pracowników piekarni.
- Wsparcie szkoleniowe trenerów oraz managerów przed otwarciem na miejscu w procesie przygotowania lokalu do otwarcia
- Wsparcie pracowników podczas wspólnego otwarcia lokalu.
- Analiza wskaźników sprzedażowych i komunikowanie ich Franczyzobiorcom.
- Pełne wsparcie marketingowe, tworzenie materiałów promocyjnych, plakatów, ulotek, opracowywanie i wdrażanie akcji marketingowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata wstępna: 10.000 EUR
Opłata miesięczna: 3% od obrotu netto
Przewidywana kwota inwestycji:
- S (centra handlowe 40m2 - 50m2+) od 70.000 EUR
- M - (60m2 - 100m2) od 100.000 EUR
- L - (100m2 - 170m2) od 120.000 EUR
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania do lokalizacji:
- centralne ulice / place / aleje
- lokalizacje o dużym natężeniu ruchu pieszych
- dzielnice biurowe / przy uniwersytetach / centra handlowe
- stacje przesiadkowe / główne skrzyżowania miasta
Wymagania dotyczące lokalu:
- dobra widoczność, duże witryny widoczne z ulicy, miejsce na szyld Lviv Croissants
- brak przeszkód architektonicznych (schody, poręcze, płotki inne przeszkody)
- media: woda, prąd, kanalizacja, wentylacja
- moc elektryczna od 30 kWt.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Fast Food Franchising Group EU sp. z o.o.
Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie, nr 85, lok 21, 02-001, Polska
+48730266722
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Orest Zahrodskyy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Fast Food Franchising Group EU sp. z o.o. (Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie, nr 85, lok 21, 02-001, Polska). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lviv Croissants oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lvivcroissants.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie.
Lviv Croissants, Katane Gelato, Żabka oraz Gentlemen Barber Shop to laureaci konkursu na najlepsze stoiska na tegorocznych Targach Franczyza.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.