Jasmine Oriental Massage & Spa
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wyobraź sobie miejsce pełne orientalnych zapachów i kojących kolorów. Tu przy dźwiękach relaksacyjnej muzyki pracują najlepsze azjatyckie terapeutki.
Dzięki najwyższym kwalifikacjom potrafią wykonać zarówno głęboko relaksujące, odprężające ceremonie, jak i typowo rehabilitacyjne, dające natychmiastową ulgę w bólu masaże. To miejsce może być Twoje!
Skorzystaj z wieloletniego doświadczenia i bogatej wiedzy opartej na miłości do kultury Azji i zapewnij sobie dochodowy biznes pod znaną, sprawdzoną marką. Franczyza Jasmine Spa to niskie koszty wejścia do programu i pełne wsparcie w rozwoju działalności. Reszta zależy tylko do Ciebie!
JEDNOSTKI WŁASNE
- ul. Józefowska 135A Katowice
- ul. Filomatów 4/7 Częstochowa
- ul. Norberta Barlickiego 21 Bielsko Biała
- ul. Bankowa 4, Gliwice
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Przed otwarciem zapewniamy kompleksowe przeszkolenie przygotowujące do samodzielnego prowadzenia biznesu.
Udostępnimy Ci bazę sprawdzonych i godnych zaufania dostawców.
Pomożemy przygotować Ci Twoje wnętrze i elewacji budynku (pomoc w zakupie elementów wystroju wnętrza)
Pomożemy Ci znaleźć profesjonalne, certyfikowane terapeutki z krajów azjatyckich i pomożemy zorganizować ich transport do Twojego salonu Spa.
Przeszkolimy personel do pracy według sprawdzonych technik i procedur wykonywania zabiegów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota wejścia do programu waha się pomiędzy 90-250 tys. Złotych i zwraca się już po upływie ok 6 do 24 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- spójny wygląd salonów,
- zatrudnienie terapeutów z Azji,
- wspólny system zarządzania i organizacji,
- zaopatrzenie w kosmetyki,
- rzetelny i ambitny partner, nie jest wymagane jakiekolwiek wcześniejsze doświadczenie
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Jasmine Oriental Massage & Spa
ul. Józefowska 135, 40-144 Katowice
578 010 177 / 32 307 19 19
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Iwona Szczepanik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Jasmine Oriental Massage & Spa (ul. Józefowska 135, 40-144 Katowice ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Jasmine Oriental Massage & Spa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie jasminespa.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Salon Jasmine Oriental Massage & Spa ruszył w czasie pandemii i szybko znalazł wielu zwolenników. Jak dzisiaj rozwija się firma?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Fit+ to międzynarodowa sieć w pełni zautomatyzowanych i bezobsługowych siłowni. Powstają w nawet w małych miejscowościach, już od 1 tys. mieszkańców.
Platinum Active EMS wierzy w rozwój treningów wykorzystujących technologię elektrostymulacji mięśni. Kto może zostać partnerem firmy?
Salony masażu balijskiego i tajskiego odwiedza coraz więcej chętnych. Jak otworzyć biznes w tej branży?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
– Usługi równoległe to nasz wyróżnik. Dzięki temu zarabiamy więcej i oszczędzamy czas klientów – tłumaczy Maryia Terekhova, współzałożycielka salonów urody Fast Line Studio.
– Chcemy naszym franczyzobiorcom jak najbardziej ułatwić i usprawnić zarządzanie biznesem – mówi Andrzej Kostiuk z Haircut Express.
Fast Line Studio przyciąga klientów wykonywaniem nawet kilku usług jednocześnie. Czy to się sprawdza?
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.