Bank Pekao S.A.
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Bank Pekao S.A. prowadzi sieć placówek partnerskich od 2007 r. Rozwój sieci partnerskiej jest stałym i bardzo ważnym elementem strategii rozwoju banku. Placówki partnerskie otwierane są w całej Polsce, w miejscowościach powyżej 5 tys. mieszkańców. Model Placówek Partnerskich zakłada współpracę banku z niezależnymi przedsiębiorcami na zasadach franczyzy. Wszystkie placówki działają pod powszechnie rozpoznawalnym logo banku.
Placówki partnerskie oferują szeroki wachlarz produktów i usług zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla firm. Gama dostępnych produktów jest stale rozwijana dążąc do zapewnienia obsługi klientów w jak najszerszym zakresie.
JEDNOSTKI WŁASNE
487
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
85
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wsparcie finansowe na start;
- brak opłaty licencyjnej ani opłaty franczyzowej – bank nie pobiera żadnych opłat z tytułu udzielonej licencji oraz know-how;
- szeroka oferta produktowa - placówki partnerskie oferują produkty i usługi dla klientów indywidualnych oraz dla firm.
- atrakcyjny model wynagrodzenia oparty na prowizji od sprzedanych produktów, dodatkowych bonusów za realizację celów, wynagrodzeniu za obsługę klientów (realizację transakcji).
- dochód pasywny od pracującego portfela kredytowego
- kompleksowe szkolenie pracowników oraz właścicieli placówek
- opiekę managera regionalnego oraz stałe wsparcie organizacyjne i merytoryczne na każdym etapie współpracy z bankiem.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Niski koszt inwestycji;
- Na koszty uruchomienia placówki składają się wydatki Partnera na:
- dostosowanie lokalu do wymogów banku (odświeżenie/remont, instalacja alarmu);
- zakup sprzętu komputerowego, sejfu, mebli, zabezpieczeń placówki;
- ubezpieczenie;
- Koszty miesięczne zależą od planowanej skali działalności – ilości zatrudnionych pracowników, modelu wynagradzania oraz kosztów utrzymania lokalu. Nasi managerowie pomogą w ich przeanalizowaniu i podpowiedzą jak je ograniczyć i na co szczególnie zwracać uwagę.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Do współpracy zapraszamy wszystkie osoby:
- posiadające doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu/ zarządzaniu sprzedażą (mile widziane doświadczenie w prowadzeniu placówki partnerskiej banku lub w pośrednictwie finansowym),
- przedsiębiorcze i gotowe na wyzwania,
- ukierunkowane na realizację celów,
- kreatywne i konsekwentne w działaniu,
- chętne do prowadzenie własnej placówki pod szyldem Banku Pekao S.A.,
- lubiące pracę z ludźmi,
- mające odpowiednie zaplecze finansowe.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bank Pekao S.A. (Żubra 1, 01-066 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bank Pekao S.A. oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pekao.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.