Lody Lida
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Lody Lida to dynamicznie rozwijająca się marka lodowa. Dokładnie opracowaliśmy i przetestowaliśmy proces tworzenia, otwierania i funkcjonowania lodziarni w polskich realiach rynkowych.
To słodki koncept street foodowy, oparty na rodzinnych tradycjach, który dostarcza klientom słodkie przyjemności dnia codziennego o każdej porze roku. Dzięki połączeniu dwóch brandów (Pączkownia i Lody Lida) w ramach jednego punktu sprzedaży, działalność może być prowadzona przez cały rok, zapewniając ciągłość najmu, handlu, a przede wszystkim dochodów.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 – Śrem, Książ Wlkp., Czempiń
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Rawicz, Pleszew, Oborniki, Chodzież, Brzeg, Kościan
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Designerski, ergonomicznie zaprojektowany punkt sprzedaży z pełnym wyposażeniem.
- Projekt technologiczny.
- Biznesplan zawierający kalkulacje zysków i strat.
- Prawo do używania marki i logo Lody Lida
- Skuteczny marketing – prowadzenie wspólnej promocji i działań marketingowych.
- Sprawdzone know-how i kompleksowe bezpłatne szkolenia.
- Pełne wsparcie w prowadzeniu biznesu na każdym etapie działalności.
- Dostęp do portalu franczyzobiorcy a w nim: cennik usług, dostęp do zamówień online, informacje dotyczące technologii produkcji pączków i technik sprzedaży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata franczyzowa – 500 zł lub 1 tys. zł netto w zależności od lokalizacji
Opłata marketingowa – 2% od obrotu miesięcznie
Zakup przyczepy:
Model numer 1 – koszt 129 tys. zł netto
- maszyna do lodów amerykańskich/świderków
- granitor trzykomorowy
- gofrownica tradycyjna,
- gofrownica pro Bubble wafle.
- pierwsze zatowarowanie: 13,8 tys. zł netto
Model numer 2 – koszt 157 tys. zł netto
- maszyna do lodów amerykańskich/świderków
- maszyna do lodów soft/włoskich,
- granitor trzykomorowy
- gofrownica tradycyjna
- gofrownica pro Bubble wafle.
- Pierwsze zatowarowanie: 16,8 tys. zł netto
Opłata franczyzowa – 500 zł
Opłata za działania marketingowe – 2%
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Umowa franczyzowa zawierana jest na pięć lat z możliwością trzymięsięcznego wypowiedzenia w każdym momencie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pelczyk Group Roman Pelczyk
Pl. Kosynierów 26, 63-130 Książ Wlkp.
575570780
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Sikora
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pelczyk Group Roman Pelczyk (Pl. Kosynierów 26, 63-130 Książ Wlkp. ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lody Lida oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lody-lida.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Franczyza Sahar Kebab – sprawdzony przepis na Twój sukces!
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.