Lody Lida

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Lody Lida to dynamicznie rozwijająca się marka lodowa. Dokładnie opracowaliśmy i przetestowaliśmy proces tworzenia, otwierania i funkcjonowania lodziarni w polskich realiach rynkowych.
To słodki koncept street foodowy, oparty na rodzinnych tradycjach, który dostarcza klientom słodkie przyjemności dnia codziennego o każdej porze roku. Dzięki połączeniu dwóch brandów (Pączkownia i Lody Lida) w ramach jednego punktu sprzedaży, działalność może być prowadzona przez cały rok, zapewniając ciągłość najmu, handlu, a przede wszystkim dochodów.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 – Śrem, Książ Wlkp., Czempiń
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Rawicz, Pleszew, Oborniki, Chodzież, Brzeg, Kościan
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Designerski, ergonomicznie zaprojektowany punkt sprzedaży z pełnym wyposażeniem.
- Projekt technologiczny.
- Biznesplan zawierający kalkulacje zysków i strat.
- Prawo do używania marki i logo Lody Lida
- Skuteczny marketing – prowadzenie wspólnej promocji i działań marketingowych.
- Sprawdzone know-how i kompleksowe bezpłatne szkolenia.
- Pełne wsparcie w prowadzeniu biznesu na każdym etapie działalności.
- Dostęp do portalu franczyzobiorcy a w nim: cennik usług, dostęp do zamówień online, informacje dotyczące technologii produkcji pączków i technik sprzedaży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata franczyzowa – 500 zł lub 1 tys. zł netto w zależności od lokalizacji
Opłata marketingowa – 2% od obrotu miesięcznie
Zakup przyczepy:
Model numer 1 – koszt 129 tys. zł netto
- maszyna do lodów amerykańskich/świderków
- granitor trzykomorowy
- gofrownica tradycyjna,
- gofrownica pro Bubble wafle.
- pierwsze zatowarowanie: 13,8 tys. zł netto
Model numer 2 – koszt 157 tys. zł netto
- maszyna do lodów amerykańskich/świderków
- maszyna do lodów soft/włoskich,
- granitor trzykomorowy
- gofrownica tradycyjna
- gofrownica pro Bubble wafle.
- Pierwsze zatowarowanie: 16,8 tys. zł netto
Opłata franczyzowa – 500 zł
Opłata za działania marketingowe – 2%
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Umowa franczyzowa zawierana jest na pięć lat z możliwością trzymięsięcznego wypowiedzenia w każdym momencie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pelczyk Group Roman Pelczyk
Pl. Kosynierów 26, 63-130 Książ Wlkp.
575570780
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Sikora
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pelczyk Group Roman Pelczyk (Pl. Kosynierów 26, 63-130 Książ Wlkp. ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lody Lida oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lody-lida.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.
Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.