Kashka
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kashka to sieć restauracji ze zdrową żywnością. Założona została w Ukrainie w 2019 roku. Kashka wyróżnia się innowacyjnym podejściem do gotowania, wykorzystując pełnoziarniste płatki zbożowe i wysokiej jakości składniki, aby zapewnić klientom zdrowe i smaczne doznania kulinarne.
Franczyza Kashka oferuje unikalny biznesplan obejmujący pełne wsparcie marki. Franczyzobiorcy otrzymują pomoc już na etapie wyboru lokalizacji, i mają ją zapewnioną również podczas bieżącego zarządzania swoim lokalem. Wszystkie lokale Kashka działają zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju środowiska, co oznacza, że stosują m.in. ekologiczne opakowania i jednorazowe przybory.
Kashka to coś więcej niż tylko restauracja, to filozofia zdrowego trybu życia, która znajduje odzwierciedlenie w każdym daniu. Klienci nie przychodzą tu tylko po to, żeby coś zjeść, lecz także by cieszyć się zbilansowanymi, pysznymi posiłkami, które pomagają im prowadzić zdrowy tryb życia.
Franczyza Kashka to świetna okazja, aby stać się częścią tej filozofii, oferując zdrową żywność lokalnej społeczności.
Kashka umożliwia otwarcie własnego biznesu przy minimalnym ryzyku, w oparciu o sprawdzone procesy i strategie, które pomagają osiągnąć sukces. Franczyzobiorca otrzymuje także dostęp do sprawdzonych metod gotowania i zarządzania restauracją, a także pomoc w zakresie marketingu i reklamy.
W końcu franczyza Kashka to coś więcej niż tylko biznes, to misja promowania zdrowego stylu życia poprzez odżywianie. Dołącz do niej i Ty!
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Know-how
- Kontrola przestrzegania standardów jakości
- Kontrola rozwoju punktu sprzedaży
- Szkolenia i treningi personelu
- Zmienna, sezonowa karta dań
- Materiały reklamowe
- Wsparcie działalności
- Audyty systemowe
- Wsparcie marketingowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
20 tys. zł + 5 proc. royality
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Otwartość i chęć do działania :) Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii, wszystkiego nauczymy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Oleg Dyadko
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Kashka (Grzybowska 61, Platenum Towers). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kashka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kashka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.