Good Chicken
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
FRANCZYZA GOOD CHICKEN – Nowa franczyza na rynku polskim.
Myślisz o własnym biznesie? Nie wiesz, jak zacząć? Nie musisz mieć doświadczenia w gastronomii –wszystkiego Cię nauczymy.
Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnego, dochodowego biznesu? Mamy dla Ciebie gotowe, sprawdzone rozwiązanie – franczyzę Good Chicken.
Good Chicken to nowa franczyza na polskim rynku. Otwierając punkt franczyzowy Good Chicken zarabiasz na sprzedaży chrupiących kurczaków i soczystych stripsów, które wszyscy znają i uwielbiają. Nasze dania to połączenie najwyższej jakości mięsa, starannie dobranych przypraw oraz świeżych warzyw od sprawdzonych i zaufanych dostawców. Wszystko to w chrupiących smakach zachodu, które zachwycą Twoich klientów i sprawią, że będą wracać po więcej. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zdobytemu podczas zarządzania naszymi własnymi punktami, Good Chicken oferuje franczyzobiorcom kompleksowy i sprawdzony model biznesu, który pozwala czerpać satysfakcjonujące zyski od pierwszego dnia działalności.
Oferujemy w pełni wyposażony, gotowy do pracy mobilny punkt gastronomiczny w formie przyczepy, który umożliwia sprzedaż produktów przez okienko w formie „take away”. Franczyza Good Chicken to modny, street foodowy biznes.
Street food to dynamiczny trend, który zdobywa coraz większą popularność wśród klientów szukających smakowitych i szybkich posiłków w zasięgu ręki. Dołączając do sieci franczyzowej Good Chicken, masz unikalną szansę na wykorzystanie tego rosnącego trendu i prowadzenie dochodowego biznesu.
Otwierając punkt franczyzowy Good Chicken zarabiasz już od pierwszego dnia sprzedaży. Nie musisz długo czekać na zyski.
MOBILNY PUNKT SPRZEDAŻY GOOD CHICKEN TO OPŁACALNY MODEL BIZNESOWY.
Dlaczego?
Mobilna przyczepa gastronomiczna ze sprzedażą na wynos jest modelem biznesowym, który doskonale sprawdza się w każdych warunkach gospodarczych. Formuła funkcjonowania naszych punktów i sprzedaż potraw przez okienko idealnie wpisuje się w aktualne potrzeby konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po dania street food. Nasze przyczepy zostały wyposażone w najwyższej jakości sprzęty, a ich mobilność pozwala nam postawić je w miejscach o największym potencjale biznesowym takich jak rynki miasta, skwery, w sąsiedztwie popularnych marketów, czy przy głównych ciągach komunikacyjnych.
DOPRACOWANY PROJEKT
Przykuwająca uwagę zabudowa naszej przyczepy wykonana została z nowoczesnych materiałów, odpornych na warunki zewnętrzne, a jej ergonomiczny układ wnętrza umożliwia sprawną obsługę dużej liczby klientów.
WYPOSAŻENIE POD KLUCZ
Nie tracisz czasu na organizowanie, aranżację i wyposażenie lokalu – otrzymasz od nas w pełni wyposażony, gotowy punkt sprzedaży z kompletną dokumentacją, wyposażony w wysokiej jakości urządzenia do przygotowywania dań.
ERGONOMIA
Nasze przyczepy pełnią nie tylko funkcję marketingową i sprzedażową – posiadają również przestrzeń magazynową do przechowywania produktów. Wszystko, czego potrzebujesz do codziennej pracy i obsługi punktu, masz w zasięgu ręki.
PRZYŁĄCZE ELEKTRYCZNE
Do rozpoczęcia pracy punktu potrzebujesz jedynie dostępu do przyłącza elektrycznego. Przyczepa Good Chicken posiada podlicznik prądu i wewnętrzny obieg wody.
NISKI CZYNSZ
Mobilna przyczepa gastronomiczna to mniejsze koszty stałe, w tym kilkukrotnie niższy czynsz najmu powierzchni niż w przypadku opłat za lokale wewnątrz obiektów.
SPRZEDAŻ PRZEZ OKIENKO
Model sprzedaży „take away” przez okienko sprawia, że nasze produkty są łatwo dostępne dla klientów, bardzo często wybierane na szybką przekąskę podczas codziennych aktywności.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
BIZNES CAŁOROCZNY
Przyczepa gastronomiczna Good Chicken to gotowy i sprawdzony pomysł na całoroczny biznes street food. Dzięki dopracowanemu i sprawdzonemu modelowi, franczyzobiorcy czerpią zyski przez cały rok, oferując produkty najwyższej jakości.
LOKALIZACJE W CAŁEJ POLSCE
Atrakcyjna lokalizacja jest kluczowym elementem sukcesu w branży gastronomicznej. Nasi specjaliści, działający na terenie całej Polski, znajdą dla Ciebie miejsca o wysokim potencjale biznesowym. Ocenią, czy wybrane lokalizacje zapewnią odpowiedni przepływ klientów oraz, czy przyniosą zadowalające rezultaty sprzedażowe. Wszystkie formalności załatwiamy za Ciebie.
PEŁNY PAKIET SZKOLEŃ
Nie wymagamy doświadczenia w prowadzeniu biznesu gastronomicznego. Wszystkiego nauczymy Cię podczas kompleksowego szkolenia teoretyczno-praktycznego, które poprowadzimy w jednym z naszych punktów. Przekażemy Ci niezbędną wiedzę z zarządzania biznesem, przeszkolimy Cię również z przygotowywania potraw zgodnie z naszymi autorskimi recepturami, przestrzegania zasad higieny, bezpieczeństwa produkcji oraz zdradzimy najlepsze techniki sprzedaży. Zapewniamy nieograniczony dostęp do materiałów szkoleniowych, pomożemy też we wdrożeniu Twoich pracowników.
NOWOCZESNE NARZĘDZIA
Oprócz platformy szkoleniowej, naszym franczyzobiorcom zapewniamy stały dostęp do nowoczesnych narzędzi umożliwiających zdalne zarządzanie punktem i monitorowanie jego pracy.
STAŁE WSPARCIE FRANCZYZOBIORCY
We wszystkich działaniach będzie Cię wspierać Twój opiekun klienta. To osoba z ogromną wiedzą praktyczną w prowadzeniu biznesu, która już w dniu startu będzie czuwać nad płynnym funkcjonowaniem punktu, służąc cennymi radami Tobie i Twoim pracownikom. Nasi opiekunowie są z franczyzobiorcami w stałym kontakcie i spotykają się z nimi przynajmniej raz w miesiącu. Ich rolą jest monitorowanie standardów jakości wydawanych produktów oraz wspieranie franczyzobiorców w optymalizacji biznesu, usprawnianiu procesów po to, żeby franczyzobiorca mógł maksymalizować swoje zyski ze sprzedaży.
MARKETING LOKALNY I GLOBALNY
Podczas trwania umowy franczyzowej otrzymasz od nas kompleksowe wsparcie marketingowe w promowaniu Twojego biznesu i budowania jego pozytywnego wizerunku. Zapewniamy gotowe materiały reklamowe, udział w akcjach marketingowych i współprace ze znanymi brandami.
SPRAWDZENI DOSTAWCY
Współpracujemy z zaufanymi i sprawdzonymi dostawcami, którzy przestrzegają naszych standardów jakości i realizują zamówienia z zachowaniem zasad higieny. Dostawy do naszego magazynu centralnego realizujemy kilka razy w tygodniu, dzięki czemu mamy pewność, że nasi franczyzobiorcy otrzymają zawsze świeże produkty do przygotowywania dań w swoich punktach.
PRZEMYŚLANA LOGISTYKA
Posiadanie własnego magazynu centralnego pozwala nam oferować naszym franczyzobiorcom doskonałą obsługę logistyczną. Regularne uzupełnianie stanów magazynowych kilka razy w tygodniu eliminuje ryzyko braku produktów i opóźnień w dostawach. Wszystkie zamówienia są szybko i bezpośrednio dostarczane do punktów sprzedaży, gwarantując ciągłość i niezawodność zaopatrzenia.
USŁUGI SERWISOWE
Zapewniamy pełną obsługę serwisową naszych punktów. Bez względu na to, czy sprzęt wymaga naprawy, czy wymiany, nasz serwis podejmie odpowiednie kroki, aby zapewnić naszym franczyzobiorcom ciągłość działalności, a także zmniejszenie ryzyka poniesienia strat. Jesteśmy dostępni dla Ciebie siedem dni w tygodniu, a zgłoszenia realizujemy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji od 10 tys. zł, reszta kwoty jest leasingowana.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej;
- Zaangażowania w prowadzeniu biznesu;
- Środków własnych w wysokości od 10 tys. zł;
- Przestrzegania standardów sieci Good Chicken.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sweet Gallery Sp. z o.o Sp. k
Ul.Powstańców Śląskich 124/149 01-466 Warszawa
+48 573 580 861
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sweet Gallery Sp. z o.o Sp. k (Ul.Powstańców Śląskich 124/149 01-466 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Good Chicken oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.goodchicken.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Już w najbliższy czwartek rozpoczynają się Targi Franczyza 2024. Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki przedstawiciele 100 marek franczyzowych będą dzielić się swoimi sprawdzonymi pomysłami na firmę.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.