Kiss Kim Chi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kiss Kim Chi wywodzi się bezpośrednio z wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu jednej z większych sieci franczyzowych kuchni japońskiej w Polsce – Sushi Kushi i Ramen Shop. Powstała jako odpowiedź na rosnące w naszym kraju zainteresowanie kuchnią koreańską. Bazując na doświadczeniu, opracowaliśmy model biznesowy restauracji, który jest odporny zarówno na pandemię, jak i zawirowania na rynku pracy. Podobnie jak w przypadku Ramen Shop, sieć będzie bazować w dużej mierze na przygotowanych wcześniej produktach, co umożliwi gotowanie nawet niewykwalifikowanej wcześniej w kierunku gastronomicznym kadrze. Taki model biznesowy jest idealny dla osób, które nie znają się na branży gastronomicznej oraz nie chcą poświęcać zbyt dużej ilości czasu na pilnowanie nowej inwestycji. W tym modelu wszystkie składniki są policzalne, dzięki czemu kontrola sprowadza się do sprawdzenia kilku parametrów.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pełne wsparcie od samego początku inwestycji do otwarcia lokalu:
- pełne know how biznesowe – ponad dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu lokali gastronomicznych w całej Polsce
- wybór lokalizacji i negocjacje w sprawie najmu lokalu
- prace projektowe oraz technologiczne niezbędne do otwarcia lokalu gastronomicznego
- wsparcie przy pracach remontowych
- przeprowadzenie rekrutacji pracowników, uwzględniając umiejętności oraz zdolności do pracy w zespole
- system szkoleń dla inwestora oraz pracowników
- strategia marketingowa oraz jej wyrażenie
- wsparcie prawne oraz podatkowe
- platforma wymiany wiedzy z pozostałymi franczyzobiorcami w sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Szacowana kwota inwestycji jest zależna od wybranego modelu biznesowego.
- Kwota minimalna pozwalająca na otwarcie lokalu to 250 tys. zł netto
- Wstępna opłata franczyzowa wynosi 30 tys. zł netto (wliczona we wcześniej podaną kwotę minimalną)
- Bieżąca opłata franczyzowa jest stała i wynosi 3 tys. zł. Nie pobieramy dodatkowych opłat od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Aby rozpocząć współpracę franczyzową z naszą firmą, musisz posiadać kapitał niezbędny do pokrycia kosztów inwestycji związanej z uruchomieniem placówki sieci i uiszczeniem opłat franczyzowych. Musisz także dysponować lokalem, w którym prowadzona będzie twoja placówka Kiss Kimchi. Lokal może być wynajmowany, musi mieć powierzchnię minimum 50 mkw. i być przystosowany do prowadzenia w nim działalności gastronomicznej. W przypadku braku lokalu, jako firma, pomagamy znaleźć taki, który spełnia warunki oraz wspieramy na etapie adaptacji go do naszych potrzeb.
Od naszych franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim zaangażowania, dobrej organizacji pracy i rozumienia zasad współpracy franczyzowej. Mile widziane jest też doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Shiva Andrzej Pelc-Gonera
Rynek Nowosolna 4, 90-701 Łódź
518 964 420
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Olivier Ficiński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Shiva Andrzej Pelc-Gonera (Rynek Nowosolna 4, 90-701 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kiss Kim Chi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie Sushikushi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.