Szaszłykowo
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kim jesteśmy?
Jesteśmy młodą firmą, która dwa lata temu zrodziła się w głowach twórców konceptu Szaszłykowa. Zespół budują: Tomasz Grabski i Jakub Kasprzak, pomysłodawcy i właściciele firmy.
Jako kucharze, szefowie kuchni od ponad 20 lat współtworzący polską scenę gastronomiczną, tworzyli koncepty gastronomiczne, które do dziś świetnie funkcjonują. Zajmowali się planowaniem dużych imprez, układaniem menu, tworzeniem całych restauracji – od projektów, po zatrudnianie ludzi. Postanowili zrobić coś swojego. Opartego na latach doświadczeń w prowadzeniu biznesu gastronomicznego, stworzyli model biznesu inny niż wszystkie. Szaszłykowo to powrót do tradycji szaszłyka w nowej odsłonie. Koncept wyróżnia się unikalnością. Niełatwo dziś znaleźć lokal z szaszłykami, które będą smaczne i powtarzalne. Mamy ambicję stworzyć z wami sieć naszego dziedzictwa kulinarnego wyróżniającego się na tle konkurencji. A takowej tutaj brak, wśród lokali zalewających rynek są pizzerie, kebaby i burgerownie a szaszłyków brak. To nie jedyny wyróżnik naszej marki. Jakość oraz prostota obsługi punktu jest niezaprzeczalnie wyższa niż u konkurencji.
Naszym celem są lokale najlepiej z parkingiem przy ruchliwych trasach. Naszymi klientami są głównie mężczyźni powyżej trzydziestego piątego roku, budujemy sieć, która przywróci wspomnienia dawnych pikników, jarmarków i giełd samochodowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
0
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Stworzenie konceptu od podstaw (projekt gastronomiczny, projekt wystroju);
- Dokładna analiza kosztów oraz oszacowanie rentowności i możliwych zysków w danym punkcie;
- Pomoc w wybraniu lokalizacji oraz ocena samego lokalu pod inwestycję;
- Przekazanie oraz szkolenie z zakresu standardów obsługi w restauracji a także standardów zarządzania biznesem;
- Szkolenie personelu z zakresu pracy na kuchni, obsługi grilla, produkcji potrzebnego asortymentu;
- Pragnąc utrzymać standardy marketingowe, franczyzodawca zapewnia przygotowanie kampanii reklamowej oraz pomoc w zarządzaniu lub zarządzanie mediami społecznościowymi;
- Cały czas podczas trwania umowy zapewniamy stały nadzór, wsparcie oraz szkolenia prowadzone w lokalach sieci;
- Wyłączność terytorialna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Lokal od 70 do 100 mkw. to koszt minimum 250 tys. zł netto;
- Inwestycja może być realizowana zarówno ze środków własnych, jak i poparta leasingiem lub kredytem;
- Szacowany zwrot z inwestycji (przy dobrym punkcie) to 10 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Wkład własny minimum 150 tys. zł;
- Lokalizacja najlepiej z parkingiem przy ruchliwej drodze;
- Nie akceptujemy lokali w centrach handlowych oraz galeriach;
- Możliwość postawienia kontenera sezonowo nad morzem lub w górach.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jakub Kasprzak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Tasty Concept S.C. (63-200 Jarocin ul. Długa 40). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Szaszłykowo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie szaszlykowo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Franczyza Sahar Kebab – sprawdzony przepis na Twój sukces!
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.