Booksale.pl

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nasz zespół pracuje na rynku księgarskim od 2002 roku. W 2017 roku uruchomiliśmy księgarnię internetową, która w kilka lat stała się jedną z największych w Polsce. Perłą w koronie naszej działalności są punkty sezonowe, zwane kiermaszami, które nieodłącznie kojarzą się z polskim morzem, a polskie morze – z nimi. Jesteśmy najbardziej rozpoznawalną marką na Wybrzeżu, można nas spotkać od Międzyzdrojów, aż po Krynicę Morską. Nasze punkty odwiedza rocznie kilka milionów turystów. Intensywnie rozwijamy sezonową sprzedaż i chcemy być widoczni we wszystkich najważniejszych kurortach w Polsce – od morza, przez Mazury, aż po góry. Wszystkie produkty sprzedajemy w cenach niższych od rynkowych. Nasze rabaty sięgają nawet do - 80%, -90% ceny rynkowej. Prężnie działamy w internecie, nasze konta są obserwowane przez ponad 100 000 osób.
FORMA WSPÓŁPRACY
- Punkt sezonowy otwarty na zasadach franczyzy;
- Okres otwarcia: początek maja do połowy września;
- Rozliczenie na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu netto;
JEDNOSTKI WŁASNE
43
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Ocena zaproponowanej lokalizacji;
- Pomoc w zaprojektowaniu lokalu;
- Opieka regionalnego kierownika sprzedaży;
- Logistyka towaru na koszt franczyzodawcy;
- Wsparcie marketingowe, w tym dostarczanie aktualnych katalogów, prospektów, ulotek reklamowych, cenników;
- System szkoleń dla franczyzobiorcy i ekipy punktu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Nakład na dostosowanie lokalu do wymogów sieci;
- Zakup mebli i wyposażenia;
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania;
- Marketing.
Całość 10-15 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal o powierzchni 100-150 mkw. w miejscowości turystycznej usytuowany przy głównym deptaku, ulicy, wejściu na plażę itp.;
- Doświadczenie w prowadzeniu punktu sezonowego
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Boksale Sp. z o.o.
ul. Lubelska 56a, 21-100 Lubartów
+48 531 947 666
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Adam Kościańczuk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Boksale Sp. z o.o. (ul. Lubelska 56a, 21-100 Lubartów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Booksale.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie booksale.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
Bezpieczna i rentowna współpraca - franczyza z Carrefour
Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.

Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Skoro przyjdzie nam prowadzić własny biznes na zasadzie franczyzy, dobrze by było, abyśmy wiedzieli, jaka umowa to naprawdę umowa franczyzowa.

Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.
– Rynek w chwili obecnej czyści się z nieintratnych biznesów. Zostają tylko sprawdzone, dobrze poukładane, przemyślane firmy. – mówi Marcin Górski, członek zarządu Al. Capone.
Candy Pop szuka partnerów, którzy chcą się poważnie zaangażować i w przyszłości prowadzić więcej niż jeden sklep marki. Co im oferuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.