Booksale.pl

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nasz zespół pracuje na rynku księgarskim od 2002 roku. W 2017 roku uruchomiliśmy księgarnię internetową, która w kilka lat stała się jedną z największych w Polsce. Perłą w koronie naszej działalności są punkty sezonowe, zwane kiermaszami, które nieodłącznie kojarzą się z polskim morzem, a polskie morze – z nimi. Jesteśmy najbardziej rozpoznawalną marką na Wybrzeżu, można nas spotkać od Międzyzdrojów, aż po Krynicę Morską. Nasze punkty odwiedza rocznie kilka milionów turystów. Intensywnie rozwijamy sezonową sprzedaż i chcemy być widoczni we wszystkich najważniejszych kurortach w Polsce – od morza, przez Mazury, aż po góry. Wszystkie produkty sprzedajemy w cenach niższych od rynkowych. Nasze rabaty sięgają nawet do - 80%, -90% ceny rynkowej. Prężnie działamy w internecie, nasze konta są obserwowane przez ponad 100 000 osób.
FORMA WSPÓŁPRACY
- Punkt sezonowy otwarty na zasadach franczyzy;
- Okres otwarcia: początek maja do połowy września;
- Rozliczenie na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu netto;
JEDNOSTKI WŁASNE
43
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Ocena zaproponowanej lokalizacji;
- Pomoc w zaprojektowaniu lokalu;
- Opieka regionalnego kierownika sprzedaży;
- Logistyka towaru na koszt franczyzodawcy;
- Wsparcie marketingowe, w tym dostarczanie aktualnych katalogów, prospektów, ulotek reklamowych, cenników;
- System szkoleń dla franczyzobiorcy i ekipy punktu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Nakład na dostosowanie lokalu do wymogów sieci;
- Zakup mebli i wyposażenia;
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania;
- Marketing.
Całość 10-15 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal o powierzchni 100-150 mkw. w miejscowości turystycznej usytuowany przy głównym deptaku, ulicy, wejściu na plażę itp.;
- Doświadczenie w prowadzeniu punktu sezonowego
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Boksale Sp. z o.o.
ul. Lubelska 56a, 21-100 Lubartów
+48 531 947 666
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Adam Kościańczuk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Boksale Sp. z o.o. (ul. Lubelska 56a, 21-100 Lubartów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Booksale.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie booksale.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.
– Zaczynaliśmy od kilku małych sklepów w okolicach Tarnogrodu – mówią Jan i Patryk Łebko, ojciec i syn, którzy wspólnie prowadzą rodzinny biznes w modelu Powered by Kramp.
– Mali gracze bez wsparcia znikają z rynku – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.

Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Skoro przyjdzie nam prowadzić własny biznes na zasadzie franczyzy, dobrze by było, abyśmy wiedzieli, jaka umowa to naprawdę umowa franczyzowa.

Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.
Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.