Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI to sieć kawiarnio-piekarni, która rośnie jak na drożdżach! W 2020 posiadała 30 lokali – dziś 108 (wzrost o blisko 400 proc.). Sieć sprzedaje swoje produkty w punktach stacjonarnych, w sklepie internetowym i na platformach delivery. Prowadzi niestandardowe kampanie marketingowe i wdraża przełomowe rozwiązania technologiczne.
Marka ma kilka przewag konkurencyjnych. Po pierwsze, szeroką ofertę (pieczywo – chleby, bułki, bagietki; kanapki; wrapy; focaccia; pizza; przekąski słodkie i słone; dania gotowe i produkty komplementarne do wypieków; kawa i napoje). Po drugie, elastyczny model biznesowy (możliwość tworzenia lokali w różnych lokalizacjach – centra biznesowe, dworce, galerie handlowe, osiedla mieszkaniowe, ulice miast). Po trzecie, sprawdzony model franczyzowy. Po czwarte, rozpoznawalny i lubiany brand. Po piąte, nowoczesny design. Sprzedaż wspierana jest przez nowe technologie (oparte na big data) i kanały (sprzedaż on-line i z wykorzystaniem sklepu robotycznego). Ważną część przychodów generuje usługa cateringowa (w box’ach z wypiekami) – skierowana przede wszystkim do segmentu B2B.
Sieć składa się dziś z 11 lokali franczyzowych, 87 ajencyjnych, 10 własnych (w tym sklep robotyczny).
JEDNOSTKI WŁASNE
97 (10 własnych i 87 w systemie ajencyjnym)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Dostęp do atrakcyjnego systemu franczyzowego z szeroką gamą produktów i usług;
- Atrakcyjna, rozpoznawalna, wspierana marka;
- Aranżacja (projekt lokalu);
- Sprzęty ruchome: piec, lady (chłodnicze, grzewcze, neutralne), ekspres, młynek, krajalnice;
- Pakiet szkoleń i strategia marketingowa.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 300-500 tys. zł netto w zależności od lokalu
- Opłata licencyjna – 10 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Przygotowanie lokalu (dostosowanie go do wymogów sieci);
- Sfinansowanie części wyposażenia (fit out, sprzęty stałe: meble, mroźnia, itd.);
- Inwestycja na poziomie 300-500 tys. zł (w zależności od specyfiki lokalu – wpływa na to wiele czynników, np. stan nieruchomości).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ENATA BREAD Sp. z o.o.
Ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Niciński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ENATA BREAD Sp. z o.o. (Ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie goraco-polecam.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.