T-Mobile Polska SA
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
T-Mobile jest jedną z największych firm telekomunikacyjnych na świecie, obsługującą łącznie ponad 250 mln klientów, w tym niemal 13 mln klientów w Polsce.
Jako T-Mobile Polska tworzymy sieć innowacyjnych technologii i usług dzięki rozwiązaniom takim jak infrastruktura światłowodowa, usługi konwergentne, sieć 5G, serwisy rozrywkowe, rozwiązania chmurowe czy usługi cyberbezpieczeństwa.
Nasze motto to: ,,Nie zatrzymamy się, dopóki wszyscy nie będą połączeni”. Ponieważ firma T-Mobile dynamicznie się rozwija, chcemy powiększać sieć placówek partnerskich tak, aby móc obsłużyć wciąż rosnącą liczbę klientów. W związku z tym poszukujemy przedsiębiorców, którzy chcieliby wspólnie z nami rozwijać sieć partnerską.
JEDNOSTKI WŁASNE
Prawie 200
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
400
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W T-Mobile wierzymy, że sukces naszych partnerów jest też naszym sukcesem. W związku z tym oferujemy:
- System prowizyjny, zapewniający stabilne finansowanie;
- Szkolenia, które pomogą tobie oraz twojemu zespołowi doskonalić umiejętności sprzedażowe i obsługowe;
- Wsparcie merytoryczne przez dedykowane jednostki w organizacji ściśle współpracujące z tobą i twoim zespołem;
- Program motywujący sprzedawców do realizacji celów partnera;
- Wsparcie trenerów, którzy będą przekazywali twojemu zespołowi sprzedażowemu dobre praktyki oraz motywowali zespół do działania.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy przedsiębiorców, którzy chcą zainwestować w co najmniej kilkanaście salonów w pierwszym roku, z możliwością rozwoju sieci w kolejnych latach, oraz mają doświadczenie w prowadzeniu placówek z branż: telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, bankowej lub pokrewnych.
Zależy nam na współpracy z partnerami, którzy byliby zainteresowani poprowadzeniem placówek w rejonie południowo-wschodniej i/lub pólnocno-wschodniej Polski.
Zainteresowanych współpracą zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego: formularz kontaktowy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Used Product od ponad 25 lat daje nowe życie używanym towarom. Jaki jest jej przepis na sukces?
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Inwestycja w otwarcie punktu sprzedaży Canal + to kwota rzędu kilku tys. zł. Ale czy w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych to może być opłacalny biznes?
Zastosowanie monitorów reklamowych pozwala na prezentację marki sieci franczyzowej oraz oferowanych produktów. Ale nie tylko!
Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
Platforma CANAL+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce.
Inwestycja w stoisko z akcesoriami GSM zaczyna się już od 10 tys. zł. Gdzie opłaca się je otworzyć?
Play Partner szuka doradców odpowiedzialnych za sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Komunikatywność w tym zawodzie to podstawa.
– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.
– Sklep w sklepie i zaufany przedsiębiorca to recepta na biznes w małych miejscowościach – mówi Mariusz Dworakowski, franczyzobiorca i4 mobile.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.