4F

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
4F to marka, która oferuje wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Jej znakiem rozpoznawczym jest połączenie jakości, technologii oraz modnych materiałów z nowoczesnym designem. Produkty 4F przeznaczone są zarówno do treningu, jak i codziennego noszenia. Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, a na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022 marka ubrała reprezentacje aż 8 krajów. Odzież 4F produkowana jest w zgodzie z aktualnymi trendami w branży mody i z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Ważnym aspektem strategii marki jest wsparcie aktywności fizycznej na wszystkich poziomach zaawansowania i w wielu dyscyplinach.
Outhorn - relacje z ludźmi, bliskość natury, ciekawość świata czy życie pełne pasji to fundamenty, na którym zbudowany jest Outhorn. Dołącz do społeczności #OuthornCommunity, poznaj naszych bohaterów i odkryj kolekcje, w których łączymy klasyczne wzory z dbałością o jakość materiałów i szycia. Outhorn to marka dla Niej i dla Niego, która idealnie sprawdzi się w trakcie intensywnego dnia w pracy, wycieczki w dowolnym kierunku czy chwili tylko dla Ciebie, zapewniając komfort, wygodę i ubranie, które będzie Twoją najlepszą wizytówką.
Z franczyzobiorcą rozliczamy się na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu netto.
Przewidujemy dwie formy współpracy:
- Sklep franczyzowy 4F
- Stoisko depozytowe z odzieżą sportową obejmującą marki własne 4F, Outhorn i inne.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Współpraca przy poszukiwaniu optymalnej lokalizacji,
- koordynacja aranżacji wnętrza,
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie,
- koszty logistyki,
- optymalizacja zatowarowania,
- opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży,
- wsparcie marketingowe,
- system szkoleń,
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Sklep franczyzowy 4F:
- Koszt inwestycji 2900zł/m2 netto, lokal minimum 220m2.
- Stoisko depozytowe 4F/Outhorn:
- Koszt inwestycji 1300zł/m2 netto, lokal minimum 100m2.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Sklepy franczyzowe 4F lokujemy w galeriach handlowych, parkach handlowych oraz centrach handlowych.
- Stoiska depozytowe 4F/Outhorn lokujemy galeriach handlowych, parkach handlowych, centrach handlowych oraz w lokalach przy ulicy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Sebastian Klimczyk; Piotr Cygnar
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma OTCF Sp. z o.o. (ul. Saska 25C, 30-720 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego 4F oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie 4f.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".

Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?

Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.