Carrefour

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Carrefour jest jednym z liderów branży detalicznej na świecie, W Polsce pod naszymi markami działa prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe i specjalistyczne oraz sklep internetowy.
Spółka jest operatorem ponad 650 sklepów franczyzowych działających w trzech formatach:
Express convenience - koncept przeznaczony dla sklepów o powierzchni do 250m² i lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum dużych miast, a także dla właścicieli stacji paliw (nowy model współpracy wprowadzony w 2018 r.).
Express minimarket - oferta dla osób dysponujących sklepem o powierzchni od 100 do 500m². Koncept przeznaczony jest do lokalizacji miejskich i wiejskich;
Globi – propozycja dla osób dysponujących sklepem w małej miejscowości.
Każdy z naszych konceptów to sprawdzony pomysł na dochodowy biznes. Każdy z nich gwarantuje dostęp do zaawansowanych narzędzi wspierających firmę franczyzobiorcy, rozbudowanej logistyki, znakomitych warunków zakupowych i profesjonalnego marketingu - zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i na rynku lokalnym.
JEDNOSTKI WŁASNE
Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych, częściowo na zasadach franczyzy, oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
650
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- silną i znaną markę,
- sprawdzony i skuteczny koncept handlowy,
- stałe wsparcie przez cały okres współpracy,
- ogólnopolski marketing,
- doradztwo opiekuna regionalnego oraz pakiet szkoleń,
- wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną,
- system i sprzęt informatyczny,
- pakiet otwarciowy oraz wsparcie ekipy otwarciowej,
- dobrze zorganizowaną logistykę,
- dostęp do szerokiego asortymentu, w tym produktów marki własnej Carrefour dysponuje również lokalami!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania zależne są od formatu sklepu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Carrefour Polska Sp. z o.o.
ul. Targowa 72, 03-734 Warszawa
519 014 567, 502 456 201
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Carrefour Polska Sp. z o.o. (ul. Targowa 72, 03-734 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Carrefour oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie carrefour.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawcy kilkudziesięciu konceptów czekają na Ciebie! 14 marca do godz. 16:00 na Targach Franczyza na PGE Narodowym dowiesz się, jak otworzyć biznes we franczyzie.
Poznaj kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes na Targach Franczyza 13-14 marca na PGE Narodowym! Śledź relację na żywo i znajdź inspirację dla siebie!
Zbudowanie biznesu od podstaw to duże wyzwanie, dlatego warto rozważyć sprawdzony model – franczyzę. Już 13-14 marca 2025 na PGE Narodowym w Warszawie odbędą się Targi Franczyza, podczas których poznasz gotowe pomysły na dochodowy biznes.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 13-14 marca na Targi Franczyza na PGE Narodowym i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Praktyczne warsztaty, konkretna wiedza ekspertów oraz sprawdzone modele biznesowe – to wszystko czeka na uczestników Targów Franczyza 2025.

Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
Bezpieczna i rentowna współpraca - franczyza z Carrefour
Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.

Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.
– Rynek w chwili obecnej czyści się z nieintratnych biznesów. Zostają tylko sprawdzone, dobrze poukładane, przemyślane firmy. – mówi Marcin Górski, członek zarządu Al. Capone.
Candy Pop szuka partnerów, którzy chcą się poważnie zaangażować i w przyszłości prowadzić więcej niż jeden sklep marki. Co im oferuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.