Czas na Herbatę

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Czas na Herbatę to marka wywodząca się z pasji do podróży i odkrywania nowych smaków. W naszej ofercie znajdują się oryginalne kompozycje herbaciane, gatunkowe kawy, pomysłowe dodatki do napojów oraz słodycze. Obecnie posiadamy ponad 30 salonów w systemie franczyzowym. Tak szeroka dystrybucja pozwala nam na dotarcie do klienta w każdym województwie. Nasz system franczyzowy opiera się na szerokim wsparciu logistycznym i marketingowym oferowanym franczyzobiorcom. Decydując się na podpisanie umowy z kolejnym partnerem bierzemy natomiast pod uwagę deklarację dotyczącą utrzymania standardów sprzedaży w naszej sieci. Jednym z głównych wymagań jest także lokal o powierzchni między 20 m² a 50 m².  

JEDNOSTKI WŁASNE

69

Przykładowe lokalizacje:

  • Galeria Północna, ul. Światowida 17, 03-144 Warszawa;
  • Pasaż Grunwaldzki 22, 50-363 Wrocław
  • Posnania, ul. Pleszewska 1, 61-136 Poznań

Pełna lista salonów dostępna pod tym adresem: https://czasnaherbate.net/blog/salony/

 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

Sklepy franczyzowe: 31

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Prawo do korzystania ze znaku towarowego Czas na Herbatę
  • Pomoc w weryfikacji lokalu
  • Projekt salonu dostosowany do lokalizacji i wymiarów pomieszczenia
  • Pełna kontrola nad przygotowaniem salonu
  • Sprawdzony system franczyzowy
  • Szkolenia specjalistyczne – z oferty produktowej oraz obsługi klienta
  • Kompleksowa obsługa zamówień przez Dział Wsparcia Sprzedaży
  • Stała opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży
  • Stałe wsparcie Działu Marketingu
  • Możliwość rozwoju – poprzez otwieranie kolejnych sklepów objętych systemem franczyzowym

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Od 50 do 150 tys. zł netto
  • Koszt jest uzależniony od warunków technicznych i wielkości lokalu. W cenę wliczony jest projekt salonu, jego umeblowanie oraz szkolenie personelu.
  • Nie pobieramy opłaty licencyjnej i marketingowej. 

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Przy wyborze franczyzobiorcy przede wszystkim ważny jest dla nas czynnik ludzi – to, kogo mamy po drugiej stronie i jakie wartości reprezentuje. Chcemy być pewni, że nasza marka będzie pod dobrą opieką, dlatego liczą się dla nas pasja, zaangażowanie, osobowość – wtedy rozpoczynamy współpracę 

Dodatkowe czynniki, które bierzemy pod uwagę:

  • Powierzchnia lokalu pod inwestycje od 20 m² do 50 m². Oferujemy również wsparcie w znalezieniu właściwej lokalizacji 
  •  Utrzymanie standardów sprzedaży sieci
  •  Stałe zakupy towarów na zasadzie wyłączności

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Progressive Agata Szurlej

ul. Sosnowiecka 5, 52-008 Wrocław

71 361 00 00

biuro@herbata.net

czasnaherbate.net

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Bartłomiej Dawidowski

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Czas na Herbatę.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Progressive Agata Szurlej (ul. Sosnowiecka 5, 52-008 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Czas na Herbatę oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie czasnaherbate.net.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.