Pijalnie Czekolady E.Wedel
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pijalnie Czekolady to prężnie rozwijająca się sieć lokali funkcjonująca w oparciu o unikatowy koncept biznesowy z ugruntowaną pozycją rynkową. Od 130 lat Pijalnie Czekolady cieszą się uznaniem Klientów co zapewnia ciągły wzrost sprzedaży. Gwarancją jakości serwowanych produktów jest marka E.Wedel która od ponad 170 lat serwuje swoje produkty. Flagowym punktem jest Staroświecki Sklep oferujący czekoladę do picia już od 1894 roku. Plany rozwoju organizacji są ambitne i zakładają zrównoważony wzrost w oparciu o otwarcia własne i we współpracy z Naszymi partnerami franczyzowymi.
JEDNOSTKI WŁASNE
- Wyspa Spichrzów, ul. Chmielna 10, Gdańsk
- CH Galeria Katowicka, Katowice
- ul. Rynek Główny 46, Kraków
- CH Manufaktura, Łódź
- ul. Piotrkowska 69, Łódź
- ul. Stary Rynek 92, Poznań
- CH Posnania, Poznań
- Aleja Baltic Park Molo 3/C5, Świnoujście
- ul. Szeroka 40, Toruń
- ul. Szpitalna 8, Warszawa
- CH Złote Tarasy, Warszawa
- Rogatka, ul. Zamoyskiego 36, Warszawa
- ul. Krakowskie Przedmieście 45, Warszawa
- ul. Piękna 18, Warszawa
- CH Magnolia, Wrocław
- ul. Rynek 59, Wrocław
- ul. Krupówki 34, Zakopane
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- ul. Rynek Kościuszki 17, Białystok
- ul. Mostowa 3, Bydgoszcz
- ul. Traugutta 1, Ciechocinek
- ul. Rynek 18 C, Gliwice
- ul. Browarna 4, Kazimierz Dolny
- ul. Sienkiewicza 23, Kielce
- ul. Krakowskie Przedmieście 38, Lublin
- al. Małachowskiego 11, Nałęczów
- al. Joachima Lelewela 6a, Olsztyn
- al. Boh. Monte Cassino 36, Sopot
- Brama Królewska, pl. Hołdu Pruskiego 1, Szczecin
- Plac Grunwaldzki, ul. Śląska 38, Szczecin
- Galeria Jurand, ul. Odrodzenia 11, Szczytno
- ul. Freta 13/15, Warszawa
- Centrum Praskie Koneser, ul. Pl. Konesera 1, Warszawa
- ul. Rynek Wielki 7, Zamość
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy wparcie:
- w poszukiwaniu wyborze oraz ocenie potencjału lokalu,
- w zakresie projektowym – projekt techniczny, wykonawczy, technologiczny,
- w uzyskaniu niezbędnych pozwoleń,
- w zakupie wyposażenia i sprzętu,
- w opracowaniu i wdrożeniu HACCP,
- operacyjne w otwarciu (Opening Team),
- w zbudowaniu i szkoleniu zespołu.
Zapewniamy:
- bezpieczną inwestycję popartą silną marką,
- wsparcie operacyjne w okresie budowania i prowadzenia lokalu,
- szkolenia,
- reklamę i promocję,
- najwyższą jakość produktów,
- sprawdzone receptury.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wkład na rzecz inwestycji 1 000 000 zł. (zależny od powierzchni i stanu wyjściowego lokalu, obejmuje całkowity koszt uruchomienia lokalu łącznie z początkowym zatowarowaniem, w tym wpłata wstępna zależna od wielkości inwestycji 40-60 tys. zł).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoba fizyczna lub prawna z osobistym zaangażowaniem w prowadzenie lokalu,
- lokal własny lub dzierżawiony o powierzchni 100 do 200 mkw.,
- miasto powyżej 100 tys. mieszkańców lub miasta turystyczne w pobliżu dużych aglomeracji miejskich.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pijalnie Czekolady Sp. z o.o.
Rynek Główny 46, 31-017 Kraków
(22) 512 76 00
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Zięba
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pijalnie Czekolady Sp. z o.o. (Rynek Główny 46, 31-017 Kraków ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pijalnie Czekolady E.Wedel oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wedelpijalnie.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Myślisz o otwarciu własnej firmy, ale brakuje ci pomysłu na biznes? Kup i przeczytaj najnowszy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i wybierz biznes dla siebie.
Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście. Magda Gessler opowiada o swoim nowym pomyśle na biznes we franczyzie. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
W co zainwestować – czy warto porzucić ciepły etat i wybrać własną firmę? Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przyszłych przedsiębiorców. W grudniowym numerze "FRANCHISING" podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w nadchodzącym roku.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.