Pijalnie Czekolady E.Wedel

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pijalnie Czekolady to prężnie rozwijająca się sieć lokali funkcjonująca w oparciu o unikatowy koncept biznesowy z ugruntowaną pozycją rynkową. Od ponad 10 lat Pijalnie Czekolady cieszą się uznaniem Klientów co zapewnia ciągły wzrost sprzedaży. Gwarancją jakości serwowanych produktów jest marka E.Wedel która od ponad 160 lat serwuje swoje produkty. Flagowym punktem jest Staroświecki Sklep serwujący czekoladę do picia już od 1894 roku. Plany rozwoju organizacji są ambitne i zakładają zrównoważony wzrost w oparciu o otwarcia własne i we współpracy z Naszymi partnerami franczyzowymi.
JEDNOSTKI WŁASNE
- ul. Chmielna 10, Gdańsk
- CH Manufaktura, Łódź
- ul. Piotrkowska 69, Łódź
- Rynek Główny 46, Kraków
- CH Galeria Katowicka, Katowice
- ul. Stary Rynek 92, Poznań
- CH Posnania, Poznań
- CH Stary Browar, Poznań
- ul. Szeroka 40, Toruń
- ul. Szpitalna 8, Warszawa
- CH Złote Tarasy, Warszawa
- ul. Zamoyskiego 36, Warszawa
- ul. Krakowskie Przedmieście 45, Warszawa
- ul. Piękna 18, Warszawa
- CH Magnolia, Wrocław
- ul. Rynek 59, Wrocław
- ul. Krupówki 34, Zakopane
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- ul. Rynek Kościuszki 17, Białystok
- ul. Traugutta 1, Ciechocinek
- ul. Krakowskie Przedmieście 38, Lublin
- CH Galeria Hosso Bryza, Kołobrzeg
- al. Małachowskiego 11, Nałęczów
- al. Boh. Monte Cassino 36, Sopot
- pl. Hołdu Pruskiego 1, Szczecin
- CH Blue City, Warszawa
- ul. Freta 13/15, Warszawa
- ul. Emilii Plater 49, Warszawa
- Centrum Praskie Koneser, ul. Pl. Konesera 1, Warszawa
- Galeria Jurand, Szczytno
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy wparcie:
- w poszukiwaniu wyborze oraz ocenie potencjału lokalu,
- w zakresie projektowym – projekt techniczny, wykonawczy, technologiczny,
- w uzyskaniu niezbędnych pozwoleń,
- w zakupie wyposażenia i sprzętu,
- w opracowaniu i wdrożeniu HACCP,
- operacyjne w otwarciu (Opening Team),
- w zbudowaniu i szkoleniu zespołu.
Zapewniamy:
- bezpieczną inwestycję popartą silną marką,
- wsparcie operacyjne w okresie budowania i prowadzenia lokalu,
- szkolenia,
- reklamę i promocję,
- najwyższą jakość produktów,
- sprawdzone receptury.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wkład na rzecz inwestycji do 800 tys. zł. (zależny od powierzchni i stanu wyjściowego lokalu, obejmuje całkowity koszt uruchomienia lokalu łącznie z początkowym zatowarowaniem, w tym wpłata wstępna zależna od wielkości inwestycji 40-60 tys. zł).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoba fizyczna lub prawna z osobistym zaangażowaniem w prowadzenie lokalu,
- lokal własny lub dzierżawiony o powierzchni 100 do 200 mkw.,
- miasto powyżej 100 tys. mieszkańców lub miasta turystyczne w pobliżu dużych aglomeracji miejskich.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pijalnie Czekolady Sp. z o.o.
Rynek Główny 46, 31-017 Kraków
(22) 512 76 00
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Zięba
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pijalnie Czekolady Sp. z o.o. (Rynek Główny 46, 31-017 Kraków ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pijalnie Czekolady E.Wedel oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wedelpijalnie.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście. Magda Gessler opowiada o swoim nowym pomyśle na biznes we franczyzie. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
W co zainwestować – czy warto porzucić ciepły etat i wybrać własną firmę? Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przyszłych przedsiębiorców. W grudniowym numerze "FRANCHISING" podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w nadchodzącym roku.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.

Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.
Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.

Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
Branża gastronomiczna od wielu miesięcy mierzy się z kryzysem. Ale są marki, które się przed nim obroniły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.