Pijalnie Czekolady E.Wedel
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pijalnie Czekolady to prężnie rozwijająca się sieć lokali funkcjonująca w oparciu o unikatowy koncept biznesowy z ugruntowaną pozycją rynkową. Od 130 lat Pijalnie Czekolady cieszą się uznaniem Klientów co zapewnia ciągły wzrost sprzedaży. Gwarancją jakości serwowanych produktów jest marka E.Wedel która od ponad 170 lat serwuje swoje produkty. Flagowym punktem jest Staroświecki Sklep oferujący czekoladę do picia już od 1894 roku. Plany rozwoju organizacji są ambitne i zakładają zrównoważony wzrost w oparciu o otwarcia własne i we współpracy z Naszymi partnerami franczyzowymi.
JEDNOSTKI WŁASNE
- Wyspa Spichrzów, ul. Chmielna 10, Gdańsk
- ul. Świętojańska 38/ 2, Gdynia
- CH Galeria Katowicka, Katowice
- ul. Rynek Główny 46, Kraków
- CH Manufaktura, Łódź
- ul. Piotrkowska 69, Łódź
- ul. Stary Rynek 92, Poznań
- CH Posnania, Poznań
- Aleja Baltic Park Molo 3/C5, Świnoujście
- ul. Szeroka 40, Toruń
- „Staroświecki Sklep” ul. Szpitalna 8, Warszawa
- CH Złote Tarasy, Warszawa
- Rogatka, ul. Zamoyskiego 36, Warszawa
- ul. Krakowskie Przedmieście 45, Warszawa
- ul. Piękna 18, Warszawa
- CH Magnolia, Wrocław
- ul. Rynek 59, Wrocław
- ul. Krupówki 34, Zakopane
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- ul. Rynek Kościuszki 17, Białystok
- ul. Mostowa 3, Bydgoszcz
- ul. Traugutta 1, Ciechocinek
- ul. Rynek 18 C, Gliwice
- ul. Browarna 4, Kazimierz Dolny
- ul. Sienkiewicza 23, Kielce
- ul. Krakowskie Przedmieście 38, Lublin
- al. Małachowskiego 11, Nałęczów
- al. Joachima Lelewela 6a, Olsztyn
- al. Boh. Monte Cassino 36, Sopot
- Brama Królewska, pl. Hołdu Pruskiego 1, Szczecin
- Plac Grunwaldzki, ul. Śląska 38, Szczecin
- Galeria Jurand, ul. Odrodzenia 11, Szczytno
- ul. Freta 13/15, Warszawa
- Centrum Praskie Koneser, ul. Pl. Konesera 1, Warszawa
- ul. Rynek Wielki 7, Zamość
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy wparcie:
- w poszukiwaniu wyborze oraz ocenie potencjału lokalu,
- w zakresie projektowym – projekt techniczny, wykonawczy, technologiczny,
- w uzyskaniu niezbędnych pozwoleń,
- w zakupie wyposażenia i sprzętu,
- w opracowaniu i wdrożeniu HACCP,
- operacyjne w otwarciu (Opening Team),
- w zbudowaniu i szkoleniu zespołu.
Zapewniamy:
- bezpieczną inwestycję popartą silną marką,
- wsparcie operacyjne w okresie budowania i prowadzenia lokalu,
- szkolenia,
- reklamę i promocję,
- najwyższą jakość produktów,
- sprawdzone receptury.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wkład na rzecz inwestycji 1 000 000 zł. (zależny od powierzchni i stanu wyjściowego lokalu, obejmuje całkowity koszt uruchomienia lokalu łącznie z początkowym zatowarowaniem, w tym wpłata wstępna zależna od wielkości inwestycji 40-60 tys. zł).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoba fizyczna lub prawna z osobistym zaangażowaniem w prowadzenie lokalu,
- lokal własny lub dzierżawiony o powierzchni 100 do 200 mkw.,
- miasto powyżej 100 tys. mieszkańców lub miasta turystyczne w pobliżu dużych aglomeracji miejskich.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pijalnie Czekolady Sp. z o.o.
Rynek Główny 46, 31-017 Kraków
696 076 238
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Zięba
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pijalnie Czekolady Sp. z o.o. (Rynek Główny 46, 31-017 Kraków ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pijalnie Czekolady E.Wedel oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wedelpijalnie.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.