Re/Max Polska
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zostań franczyzobiorcą RE/MAX Polska i otwórz własne międzynarodowe biuro nieruchomości
Dlaczego RE/MAX?
RE/MAX to koncept, który powstał w 1973 roku w Denver, w stanie Kolorado, działający na zasadach franczyzy w ponad 110 krajach.
Dzisiaj pod szyldem RE/MAX działa ponad 8300 biur, w których pracuje ponad 137000 agentów.
Sieć RE/MAX Polska tworzy już 30 niezależnych biur, w których działa 300 agentów.
W branży nieruchomości, RE/MAX jest światowym liderem we franczyzie. To jest nowa jakość działania i współpracy na rynku franczyzy w tej branży.
Bycie częścią RE/MAX to niesamowita szansa dla osób, które chcą prowadzić własny biznes i jednocześnie współtworzyć sukces światowej marki.
Spójność, ciągłe doskonalenie międzynarodowej sieci RE/MAX pozwala zrealizować cele biznesowe zarówno franczyzobiorcy, jak i franczyzodawcy. Granie do tej samej bramki daje możliwość osiągania doskonałych wyników dla obu stron.
RE/MAX to strategia działania win-win, a jak wiemy myślenie w takich kategoriach skutkuje największymi sukcesami.
System franczyzowy RE/MAX Polska
Franczyzowe biuro nieruchomości RE/MAX to biznes prowadzony przez Franczyzobiorcę przy wsparciu i na zasadach przyjętych przez Franczyzodawcę.
Każde biuro jest niezależne i działa na własny rachunek w ramach sprawdzonego, wiarygodnego i rozpoznawalnego na całym świecie systemu.
Model RE/MAX zupełnie różni się od tradycyjnego modelu biur nieruchomości działających w Polsce.
Podstawowym założeniem konceptu RE/MAX jest zarządzanie biurem nieruchomości, rekrutacja, budowanie i wspieranie zespołu profesjonalnych i skutecznych agentów nieruchomości przez Franczyzobiorcę.
Natomiast agenci nieruchomości stowarzyszeni z biurem, zapewniają swoim klientom najwyższej jakości obsługę, zgodną z wymaganiami i standardami etycznymi obowiązującymi w sieci RE/MAX.
By zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie, rola właściciela biura wymaga w pierwszej kolejności stworzenia agentom możliwie najlepszych warunków do pracy i dzięki temu możliwości osiągania jak największych sukcesów.
Stworzenie biura wraz z zespołem administracyjnym, umożliwienie dostępu do autorskich międzynarodowych szkoleń RE/MAX i ich implementacja, wspieranie i dbanie o ciągły rozwój zespołu to podstawowe zadania Franczyzobiorcy.
Każde biuro franczyzowe nawiązuje stałą współpracę z lokalnymi ekspertami kredytowymi, ubezpieczeniowymi, prawnikami, notariuszami, architektami, projektantami wnętrz, fotografami, czy home stagerami. Dzięki temu franczyzobiorca nie dekoncentruje się na innych działaniach, lecz może skupić się na budowaniu zespołu i skalowaniu biznesu.
Fundamenty systemu franczyzowego RE/MAX
Niezależność – „Samodzielny ale nie sam” - każdy franczyzobiorca może w pełni wykorzystać swoje mocne strony, potencjał, kreatywność i kompetencje.
Marka & Wizja
- Znana na całym świecie marka – jesteśmy największą na świecie siecią biur nieruchomości,
- Światowy lider franczyzowy w branży nieruchomości - nr 1 w branży, nr 11 wśród globalnych franczyz magazynu Entrepreneur, 2020 Top Global Franchises Ranking,
- Biznes zgodny z trendami na rynku nieruchomości – działamy w 100% na umowach ekskluzywnych tzw. na wyłączność. Tylko taki biznes ma przyszłość, da Ci szansę na dalszy rozwój i pewność, że nie stracisz zainwestowanych pieniędzy,
- Przejrzystość, transparentność działania – obsługa klienta na najwyższym, światowym poziomie, reprezentowanie tylko jednej strony transakcji oraz pobieranie wynagrodzenia wyłącznie od jednej strony transakcji,
- Strategiczne podejście do prowadzonego biznesu - budowanie stabilnego biznesu na lata. Warto rozwijać firmę, by móc przekazać biznes bezpośrednio w ręce kolejnego pokolenia,
- Biznes vs „biznes” – posiadając biuro nieruchomości, w którym pełnimy wszystkie funkcje (właściciela, agenta, administratora, rekrutera, mentora, menedżera, recepcjonistki) zarabiamy, tylko wtedy, gdy pracujemy, a więc tak naprawdę mamy pracę, co z biznesem niewiele ma wspólnego. Dzięki wsparciu RE/MAX Polska, zbudowaniu odpowiedniej struktury biura - zarabiasz, nawet będąc na długim urlopie z rodziną, nie obawiając się o przychody biura,
- Jasna wizja rozwoju firmy – trafne odpowiadanie na potrzeby klientów, ciągłe podwyższanie standardów obsługi klienta, wspólne działania, by klienci postrzegali RE/MAX jako najlepszą sieć biur nieruchomości w Polsce,
- Biznes w oparciu o wartości - warto tworzyć biznes, w którym chodzi o coś więcej niż generowanie zysków. Wartości, którymi kieruje się RE/MAX pokazują siłę marki, kulturę współpracy na wielu poziomach,
- Rozpoznawalność - jako franczyzobiorca RE/MAX już od samego początku działalności będziesz wyróżniał się z tłumu. Przystępując do sieci franczyzowej RE/MAX, franczyzobiorca jako partner biznesowy od razu staje się częścią dużej, znanej firmy. Nasza marka, staje się marką franczyzobiorcy, co daje ogromną przewagę nad mniejszymi konkurentami,
- Rewolucja w branży nieruchomości na lokalnym rynku – jasne zasady, transparentność, umowy na wyłączność, wysoka jakość obsługi klienta. Masz szansę wyróżnić się i dokonać rewolucji na lokalnym rynku nieruchomości, wprowadzając zasadę: z korzyścią dla wszystkich. W RE/MAX są trzy maksyma: maksymalna obsługa dla klienta, maksymalna rentowność dla właściciela biura, maksymalne wynagrodzenie dla agenta.
Doświadczenie & Społeczność
- Sprawdzony model biznesowy - prawie 50 letnie doświadczenie, natychmiastowy dostęp do ugruntowanej i sprawdzonej w praktyce wiedzy biznesowej,
- Największa na świecie baza ofert – ponad 707 000 aktywnych ofert (dane z Maj 2021), profesjonalny MLS. Wszystkie oferty RE/MAX na świecie w jednym międzynarodowym systemie,
- Globalny zasięg – wszystkie oferty agentów stowarzyszonych w RE/MAX są widoczne dla wszystkich agentów RE/MAX na całym świecie,
- Międzynarodowa współpraca – możliwość dokonywania międzynarodowych transakcji z agentami z całego świata; międzynarodowy system wzajemnych poleceń w ramach sieci RE/MAX (referrals),
- Społeczność RE/MAX – wzajemna pomoc, dzielenie się doświadczeniem z innymi właścicielami biur RE/MAX w Polsce, w Europie i na całym świecie,
- Udział w ogólnopolskich i europejskich kampaniach, akcjach marketingowych – konferencje i konwencje RE/MAX w Polsce, Europie i w USA. Możliwość nawiązania relacji biznesowych i wymiany doświadczeń z bardzo doświadczonymi właścicielami biur REMAX.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
35
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Narzędzia & Szkolenia
- Wsparcie konsultanta operacyjnego - wraz z całym zespołem RE/MAX Polska, który od wdrożenia poprzez kolejne etapy budowy struktury biura służy pomocą, w celu zwiększenia rentowności i działania zgodnie z zasadami obowiązującymi w RE/MAX,
- System europejskich szkoleń - oparty jest na najlepszych praktykach i stworzony przez najlepszych specjalistów w Europie i na świecie. Posiadamy własną Akademię RE/MAX, która nadzoruje, wdraża nowe szkolenia i programy europejskie zarówno dla agentów jak i dla franczyzobiorców:
- RE/MAX Accelerate - to 3 tygodniowy rozbudowany system szkoleń wstępnych dla agentów przystępujących do sieci RE/MAX. Kończy się testem i uzyskaniem certyfikatu „Licencjonowany Agent RE/MAX”.
- RE/MAX Compass - to program wdrożeniowy agenta nieruchomości prowadzony przez mentorów. Warsztaty, praktyczna wiedza w 8 tygodni.
- RE/MAX Elevate – to 8 modułowe szkolenie dla doświadczonych agentów chcących tworzyć własne zespoły.
- Business by Design Training to program opracowany przez Toma Ferry (Success Strategies Institute, Inc.), który przeznaczony jest dla doświadczonych agentów. 10 sesji, wiele praktycznych wskazówek jak prowadzić biznes, by osiągać coraz większy sukces.
- RE/MAX+ - program rekrutacyjny i utrzymania agentów dla franczyzobiorców, dla szybkiego rozwoju, składający się z 6 działów.
- Coroczne programy i kampanie europejskie, Go4More, 5 To Thrive - mające na celu osiągnięcie jak najwyższej jakości obsługi klienta oraz zwiększenie efektywności agenta.
- Platforma e-learningowa – obejmująca aspekty prawne niezbędne do pracy agenta nieruchomości.
- Cykl spotkań „Porozmawiajmy o nieruchomościach” – dodatkowe wsparcie dla agentów, po ukończonych szkoleniach wstępnych.
- Webinary, spotkania online z Ekspertami RE/MAX – doświadczeni agenci, dzielą się wiedzą, przykładami z rynku nieruchomości, inspirują i motywują do dalszej pracy
- Światowy system CRM, MaxMatch i inne lokalne systemy - zarządzanie biurem, ofertami, a także rekrutacją,
- Regularne wsparcie marketingowe – dostęp do MaxCenter i Marketing Center, wsparcie lokalnego zespołu graficznego; jednolitość materiałów wyróżnia franczyzobiorców, agentów i wzmacnia markę; gotowe szablony do wykorzystania, wsparcie przy aranżacji biura, wspólne akcje edukacyjne, charytatywne, sponsorskie o zasięgu ogólnokrajowym, ale również europejskim,
- Własna strona www – wsparcie IT, gdzie można pochwalić się pozyskanymi nieruchomościami przez agentów biura, certyfikatami, wyróżnieniami,
- Wsparcie prawne, organizacyjne – pakiety umów pośrednictwa, procedury, formularze zapewniające sprawne funkcjonowanie biura,
- Obniżenie kosztów prowadzenia działalności – portali ogłoszeniowych i rekrutacyjnych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Franczyza jest odpłatna.
Franczyzobiorca RE/MAX uiszcza:
- Opłatę wstępną, jednorazową ustalaną indywidualnie dla każdego franczyzobiorcy,
- Stałą opłatę miesięczną, niezależną od ilości przeprowadzonych transakcji, uruchamianą najpóźniej 90 dni od daty zawarcia umowy franczyzowej,
- Określony procent od uzyskanych przychodów do biura regionalnego.
Biuro działające zgodnie ze standardami i modelem biznesowym RE/MAX może osiągnąć break-even-point już w ciągu pierwszego roku istnienia. Jednak dwa lata to przewidywany okres na uzyskanie stabilnej i silnej pozycji na rynku.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Czego oczekujemy?
- motywacji do działania, przedsiębiorczości i maksymalnego zaangażowania w prowadzenie biura (zarządzać biurem franczyzobiorca może osobiście lub poprzez zatrudnionego menedżera),
- wysokiej kultury osobistej, działania w ramach ściśle określonych zasad i procedur, przestrzegania standardów etycznych obowiązujących w sieci RE/MAX,
- dysponowania kapitałem inwestycyjnym na pokrycie wstępnej, jednorazowej opłaty franczyzowej, zakupu wyposażenia biura, obrandowania lokalu, utrzymania stanowiska administratora biura oraz na pokrycie kosztów działalności biura przez kilka pierwszych miesięcy (rezerwa finansowa),
- dysponowania lokalem własnym lub wynajętym, w samodzielnie wyszukanej lokalizacji (nie musi to być centrum miasta), z dostępnymi miejscami parkingowymi, wykończonym zgodnie z identyfikacją wizualną marki RE/MAX (lokal akceptuje biuro regionalne). Ważne, by biuro było funkcjonalne, dobrze zorganizowane, komfortowe do prowadzenia działalności przez agentów biura.
Kto może zostać franczyzobiorcą RE/MAX Polska?
- osoby, które prowadzą biura nieruchomości, ale szukają większych możliwości rozwoju i zmagają się z wysokimi kosztami prowadzenia biznesu. Chcą działać w 100 % na umowach na wyłączność, wdrażać wysokie standardy obsługi klienta i tym samym mocno zwiększyć swoją konkurencyjność na lokalnym rynku,
- osoby, które działają jako agenci nieruchomości, ale ich ambicją jest własne biuro nieruchomości, które stawia na wysoką jakość obsługi klienta,
- osoby, które myślą o otworzeniu własnego biura nieruchomości, ale brakuje im wiedzy, doświadczenia, technologii czy sprawdzonego modelu biznesowego,
- osoby, które pracują w korporacjach na stanowiskach menedżerskich, dyrektorskich, mają doświadczenie w zarządzaniu zespołem, ale poszukują nowych wyzwań i myślą o prowadzeniu własnego biznesu,
- osoby, które szukają dobrego pomysłu na biznes na wiele lat, opartego na sprawdzonym systemie biznesowym, zgodnego z trendami i oczekiwaniami na rynku nieruchomości, z wysokim potencjałem skalowalności biznesu.
- osoby, które myślą o rodzinnym biznesie w branży nieruchomości, by w oparciu o sprawdzony system, rozwijać swoją firmę i po latach móc przekazać stabilny, dobrze prosperujący biznes bezpośrednio w ręce kolejnego pokolenia.
Poszukujemy dobrych menedżerów. Nie musisz mieć doświadczenia w branży nieruchomości, by zarządzać własnym biurem RE/MAX.
Wykorzystaj swoje mocne strony. W RE/MAX stawiamy na kompetencje i cechy osobowości.
Jeśli chcesz zmienić swoje życie, poszukujesz większej niezależności, czujesz się dobrze w zarządzaniu zespołem i masz chęć sprawdzenia się w swoim biznesie, zapraszamy do RE/MAX.
Mamy wśród naszych franczyzobiorców więcej właścicieli biur bez wcześniejszego doświadczenia na rynku nieruchomości, niż tych, którzy prowadzili już w przeszłości swoje biura.
Cechy idealnego kandydata na franczyzobiorcę RE/MAX:
- pasja i przekonanie do marki RE/MAX
- ambicja, przedsiębiorczość, otwartość, energia
- chęć pracowania z ludźmi
- wytrwałość, zaangażowanie, pozytywne nastawienie
- doświadczenie i sukcesy w życiu zawodowym,
- otwartość na zmiany i na ciągły rozwój
- umiejętność zarządzania zespołem, łatwość budowania relacji
- wiara w siebie i we własne możliwości
- zdolności przywódcze i profesjonalizm w działaniu
- działanie w ramach reguł i standardów systemu RE/MAX
Masz te cechy? Jeżeli tak, w takim razie szukamy właśnie Ciebie!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Krzysztof Kraicziczek Dyrektor ds. Franczyzy tel. 504 655 250
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Re/Max Polska (ul. Lipnicka 4, 43-300 Bielsko-Biała). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Re/Max Polska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie remax-polska.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
To, że poszedłeś pracować na etat, nie oznacza, że całe życie tak musi być. Kup listopadowy numer "Własny Biznes FRANCHISING", odważ się i zmień swoje życie zawodowe.
Rafał Bielecki najpierw pracował jako agent w RE/MAX, a potem otworzył własne biuro pod tym szyldem. Czy mu się to opłaciło?
Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Jarosław Sułek porzucił korporację i otworzył biuro nieruchomości. Jak mu się pracuje na swoim?
– W Polsce stale rośnie poziom świadomości klientów, jeśli chodzi o korzystanie z usług pośrednictwa w sprzedaży czy zakupie nieruchomości – mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse.
Sieć biur nieruchomości co miesiąc wybiera dwóch nowych partnerów, ale w ostatnim czasie dołączyło do niej aż dziewięć osób.
Sylwia Żynda porzuciła korporację dla franczyzy Freedom Nieruchomości. Jak rozkręciła swój biznes?
Sieć agencji nieruchomości Express House pozyskuje nowych franczyzobiorców i współorganizuje studia dla osób, które chcą pracować w obrocie nieruchomościami.
– Osiągniemy bardzo dobry wynik pomimo konkurencji i chaosu związanego z niepewnością co do wejścia w życie rządowego programu dopłat do kredytów – mówi Leszek Michniak, prezes Grupy WGN.
Zarządzanie najmem to wciąż jeszcze rozwijająca się usługa na polskim rynku. Kto może się tym zajmować i czy łatwo w tej branży zdobyć klientów?
– Z franczyzą ruszyliśmy zaledwie rok temu, a dzisiaj mamy już siedmiu partnerów. Do końca roku może dołączyć kolejnych pięciu – mówi Marek Szubzda, współwłaściciel Express House.
Na franczyzowym rynku nieruchomości rozkręca się nowy gracz – Estate Polska. Co firma oferuje partnerom?
Andżelika Hanowska była pracownicą agencji nieruchomości, zanim zdecydowała się otworzyć własne biuro. Jak sobie radzi na swoim?
Ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Kiedy w czasie pandemii biuro Travelplanet zbankrutowało, Beata Hudziak-Wiśniewska otworzyła placówkę Metrohouse. Czy to był dobra decyzja?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.