z kraju

Co hamuje sieci handlowe
Polacy są najmniej usatysfakcjonowani z usług sieci handlowych spośród wszystkich nacji Europy Wschodniej

Giełda nie wykorzystanych szans
Prywatne spółki coraz rzadziej szukają funduszy na GPW

Nie wystarczy narzekać
Właściciele osiedlowych sklepów powinni zwiększyć swoją konkurencyjność, chcąc walczyć z supermarketami

Jakie promocje lubią klienci?
Nie każdą z form działań marketingowych klienci lubią tak samo

Kolejny hotel sieci Qubus
Norweski Qubus Hotel System otworzył w Legnicy szósty hotel swojej sieci

Jak bronić się przed złodziejami
Sprawy drobnych kradzieży w supermarketach mogą mieć różny finał

Sprawa Czarnej Listy
Właściciel 69isp rezygnuje z używania słowa "franchising" w promocji swojej firmy

RECE zerwało współpracę z Remą
Norweska firma deweloperska RECE zerwała współpracę z dotychczasowym partnerem Rema 1000 Poland

Uprzywilejowani przewoźnicy
Ograniczenia w ruchu czarterowym budzą zastrzeżenia firm turystycznych

Eldorado – rośnie sprzedaż
Spółka Eldorado – osiągnęła w 2001 r. ponad 17-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży

Oficjalne otwarcie Decoradora
W nowo otwartym sklepie Decoradora zgromadzono blisko 15 tys. produktów

LPP otworzy kolejne salony
LPP, spółka projektująca i dystrybuująca odzież zamierza w 2002 roku wypracować 15 mln zł zysku netto

Rozmowy w Orlenie
Pojawiła się szansa na rozwiązanie konfliktu pomiędzy PKN Orlen a stacjami patronackimi spółki

Pizza bardziej włoska
Przez najbliższe pół roku cztery restauracje Pizza Hut będą testować śródziemnomorskie menu

Nowe placówki Grupy Muszkieterów
Do końca roku Muszkieterowie chcą otworzyć 25 sklepów Intermarche i Bricomarche

Kto nalewa benzynę?
Na przejętych od firmy DEA stacjach Shell w Katowicach klienci nie są w stanie ustalić od kogo kupili paliwo

69isp.pl - to nie jest franchising
Stanowisko redakcji portalu Franchising.pl

Eldorado stawia na rozwój
Prezes spółki Eldorado chce stworzyć w ciągu 3-5 lat ogólnopolską sieć sprzedaży

Najmniej z całej Europy
Udział największych koncernów handlowych w rynku żywności w Polsce wynosi nieco ponad 16 proc.

Carman podwoi liczbę stacji
Spółka Carman Polska wyda od 80 do 100 mln zł w na budowę i uruchomienie 30 stacji obsługi pojazdów