Natura w cenie
The Rose to istniejąca od 2014 roku polska firma, która ma w swojej ofercie oryginalne produkty pochodzące bezpośrednio od bułgarskich producentów, np. BIO-G, BIOCOS, Genmar Cosmetics, Gallicanae, BulFresh.
– Nasi partnerzy to cenieni w Europie i na świecie producenci wysokiej klasy kosmetyków różanych, z jonami srebra, naturalnych i organicznych – podkreśla Monika Krawczyk-Rudnicka, prezes firmy The Rose. – Sprzedawane przez nas kosmetyki pozbawione są szkodliwych substancji chemicznych, sztucznych barwników i aromatów, konserwantów oraz silikonów. Posiadają certyfikaty EKO, BIO, Organic, Vegan.
Obecnie działa pięć sklepów marki: trzy z nich to punkty franczyzowe, a dwa własne. W 2016 roku sieć The Rose powiększyła się o trzy punkty, w tym zamierza otworzyć pięć.
– W nadchodzących latach chcemy też zwiększyć rozpoznawalność marki – dodaje Monika Krawczyk-Rudnicka.
Marka szuka franczyzobiorców w miastach liczących powyżej 25 tys. mieszkańców. Sklepy można otwierać zarówno w centrach miast, jak i w galeriach handlowych – w tym ostatnim przypadku możliwe jest też uruchomienie wyspy handlowej. Lokal powinien mieć powierzchnię 18-30 m2. Jeśli znajduje się przy ulicy, powinien być zlokalizowany na parterze i mieć witrynę, a do tego w miarę możliwości jak najbardziej regularny kształt.
– Warto, żeby w okolicy były inne sklepy silnych marek, ważna jest bliskość przystanków komunikacji miejskiej, przejść dla pieszych, bo to zapewni duży przepływ ludzi – radzi prezes The Rose.
Koszt inwestycji w wyspę handlową zaczyna się od 20 tys. netto. Natomiast inwestycja w lokal nie powinna przekroczyć 80 tys. zł. (jest uzależniona od wielkości powierzchni sprzedażowej). Istnieje możliwość wydzierżawienia mebli oraz wyspy od franczyzodawcy, co zmniejsza wydatki inwestycyjne. Opłata licencyjna wynosi symboliczne 1 zł, miesięcznie na fundusz marketingowy franczyzobiorca płaci 120 zł.
Franczyzodawca zapewnia projekt aranżacyjny lokalu lub wyspy. Jeśli zajdzie potrzeba, to pomaga też w wyborze lokalizacji. Franczyzobiorca i jego pracownicy przechodzą darmowe szkolenia. Licencjodawca w ramach pakietu franczyzowego zapewnia też materiały marketingowe, obrandowanie punktu, ubiór dla personelu, wspiera franczyzobiorcę w promocji sklepu. Szacowany okres zwrotu z inwestycji wynosi od 12 do 24 miesięcy.
– Dzisiaj ludzie coraz częściej zwracają uwagę na to co jedzą, w co się ubierają, a także jakich kosmetyków używają. Duża część kobiet odrzuci czysto chemiczne kosmetyki i skieruje swoje zainteresowanie w stronę produktów bio, wege i ekologicznych – przewiduje Monika Krawczyk-Rudnicka.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...