Do tej pory marka skupiała się na otwieraniu wysp handlowych w galeriach. Franczyzobiorcy mogą wybierać z dwóch modeli stoisk: classic oraz exclusive.
Poniedziałek
13.02.2017
W wyspę z akcesoriami do stylizacji paznokci trzeba zainwestować co najmniej 30 tys. zł. Chętnych nie brakuje.
 

Należąca do spółki Cosmo Group marka NeoNail istnieje na rynku już od ponad 10 lat. Specjalizuje się w lakierach i produktach do stylizacji paznokci oraz artykułach do stylizacji rzęs – skierowanych zarówno do profesjonalistów, jak i do klientek indywidualnych. Dlatego oprócz sprzedaży hurtowej rozbudowuje też sieć punktów detalicznych pod swoim logo. W tej chwili liczy ona już prawie 40 jednostek własnych oraz 14 franczyzowych.
Zainteresowanie naszym konceptem jest bardzo duże. W styczniu prowadziłem rozmowy z 60 potencjalnymi franczyzobiorcami – mówi Andrzej Lorek, odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej NeoNail. – W tej chwili w trakcie realizacji jest sześć umów, wkrótce nastąpią otwarcia.

Do tej pory marka skupiała się na otwieraniu wysp handlowych w galeriach. Franczyzobiorcy mogą wybierać z dwóch modeli stoisk: classic oraz exclusive. Ten pierwszy, który jest bardziej popularny, kosztuje ok. 17,5 tys, zł netto. Do tego należy doliczyć koszt zatowarowania, czyli 10-12 tys. zł oraz zakup kasy fiskalnej. Według franczyzodawcy koszty inwestycyjne powinny się zamknąć w kwocie 30 tys. zł netto. Wersja exclusive jest nieco droższa – stoisko jest większe, ma więcej witryn, oświetlenia. Tutaj łączny koszt inwestycji to ok. 55 tys. zł netto.
Nasi franczyzobiorcy mogą też oprócz sprzedaży produktów oferować dodatkowo usługi stylizacji paznokci – dodaje Andrzej Lorek. – Wtedy należy doliczyć wydatki na konieczny do tego sprzęt i meble.
Niedługo NeoNail otworzy pierwsze trzy sklepy stacjonarne – wszystkie we franczyzie. Będą się mieścić poza galeriami handlowymi, w centrach miast i wszystkie będą oferować usługi stylizacji.
Na razie trudno nam podać szacunkowe koszty inwestycji w przypadku sklepów. Wszystko zależy od ich powierzchni, wielkości zatowarowania – mówi Andrzej Lorek. – Po tych pierwszych otwarciach na pewno będzie już można podać średnie wydatki.
Franczyzodawca dostarcza franczyzobiorcy listę firm stolarskich, które mogą wykonać stoisko. W przypadku sklepów zapewnia ich projekt aranżacyjny. Organizuje szkolenia dla biorcy i jego pracowników, m.in. produktowe, sprzedażowe, ale też ze stylizacji paznokci, jeśli franczyzobiorca jest tym zainteresowany. Marketing marki prowadzony jest centralnie. Na starcie franczyzobiorca otrzymuje pakiet marketingowy, a w nim m.in. ulotki reklamowe, katalogi.
Nie ma opłat za przystąpienie do sieci, ani żadnych opłat miesięcznych. Franczyzobiorca jest zobowiązany do zaopatrywania się w towar u licencjodawcy.


POPULARNE NA FORUM

Perfumy na mililitry

Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...

76 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2020
Polacy lubią prezenty

Każdy lubi prezenty ;)

8 wypowiedzi
ostatnia 26.11.2019
Paznokcie w natarciu

jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...

9 wypowiedzi
ostatnia 28.10.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Na XTB macie możliwość inwestowania w surowce – ja działam ze złotem, srebrem i ropą. Po prostu w tych tematach mam doświadczenie. A czy warto w to inwestować?...

33 wypowiedzi
ostatnia 22.10.2018
Zastanawiam się nad Organique...

Moim zdaniem dobry pomysł, choć oczywiście musisz zrobić rozeznanie, czy w tamtym mieście nie ma podobnego sklepu z podobnym asortymentem i jak duże jest to miasto....

2 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Golden Rose - dystrybutor kosmetyków

GR ma produkty dobrej jakości, jak na ceny niektórych z nich (bardzo tanie). Można niedużym nakładem sobie skompletować dość pokaźną kosmetyczkę czy półki w...

12 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018