Paznokcie we franczyzie
Polki oszalały na punkcie hybrydowego manicure. Nic więc dziwnego, że punkty zajmujące się stylizacją paznokci lub sprzedażą związanych z tym akcesoriów wydają się być obecnie atrakcyjnym biznesem. NeoNail to marka, specjalizująca się właśnie w lakierach i produktach do pielęgnacji i stylizacji paznokci. Należy do firmy Cosmo Group, która jest właścicielem również kilku innych kosmetycznych brandów: MylaQ, Black Lashes oraz Revi Titanium Nails. Można powiedzieć, że w ciągu ostatniego roku NeoNail szturmem wzięło polski rynek. Jeszcze rok temu punktów z tym logo było w kraju nieco ponad 70. Obecnie działa ich ponad 170: 111 własnych i 63 franczyzowe.
- Miesięcznie otwieramy około czterech nowych placówek – mówi Artur Błażejewski, dyrektor generalny Cosmo Group. - Planujemy, że do końca roku nasza sieć będzie liczyć ponad 200 punktów.
NeoNail rozwija się głównie w formacie wysp handlowych, choć pod jego logo działa też kilka sklepów, np. w Galerii Malta w Poznaniu. Jeśli chodzi o stoiska, to otwierane są oczywiście w galeriach handlowych. Koncept ma kilka modeli wysp – różnią się od siebie m.in. wielkością, układem całego punktu sprzedażowego. Franczyzobiorca wybiera model w zależności od własnych potrzeb oraz wymogów konkretnego centrum handlowego. Minimalna kwota inwestycji to 30 tys. W tej sumie zawiera się nie tylko samo stoisko, ale również jego zatowarowanie. Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia, m.in. produktowe, sprzedażowe, z obsługi klienta. Oprócz samej sprzedaży na stoiskach można również dodatkowo prowadzić usługi stylizacji paznokci – co pozwala na zdobycie większej liczby klientek i zwiększenie obrotów.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci ani żadnych opłat miesięcznych. Franczyzobiorcy zaopatrują się w towary w centrali.
- Nasze punkty franczyzowe osiągają rentowność między pierwszym a trzecim miesiącem działalności – zapewnia Artur Błażejewski.
Dotychczas w większości NeoNail otwierał swoje placówki w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców.
- Zauważamy jednak potencjał mniejszych miejscowości, gdzie jest duża siła nabywcza zdecydowanie mniejsza konkurencja i ogromne potrzeby jeśli chodzi o manicure hybrydowy – przyznaje Artur Błażejewski.
NeoNail otwiera również pod swoim szyldem show roomy, w których oprócz całego asortymentu swoich produktów oferuje klientkom szkolenia z zakresu stylizacji paznokci, na różnych poziomach zaawansowania.
Szkolenia dla klientek / NeoNail otwiera również pod swoim szyldem show roomy, w których oprócz całego asortymentu swoich produktów oferuje klientkom szkolenia z zakresu stylizacji paznokci, na różnych poziomach zaawansowania. PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Drogerie Natura to biznes z gwarancją wsparcia
/01.10.2025
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, zatowarowanie i wsparcie. Możesz zarabiać od pierwszego dnia.
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Rynek fitness stawia na franczyzę
/19.12.2025
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje się coraz bardziej zróżnicowany i coraz częściej oparty na franczyzie.
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci uruchomiony we współpracy z lokalnym przedsiębiorcą.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...