Partnerzy poszukiwani
Portfolio Collagen Coctail powiększa się właśnie o nowe produkty. Co to będzie?
Rzeczywiście asortyment produktów Collagen Cocktail, który obecnie składa się z płynnego suplementu diety w trzech różnych smakach oraz kremu przeciwzmarszczkowego, wkrótce się powiększy. Obecnie pracujemy nad trzema nowymi produktami: środkiem wspomagającym odchudzanie, suplementem diety do leczenia chorób stawów, wkrótce dodamy do swojej oferty także kawę rozpuszczalną. Wszystkie te produkty są oczywiście oparte na kolagenie, ale zawierają również innowacyjne, naturalne składniki, które już udowodniły swoją skuteczność w wielu krajach, choć jeszcze nie rozpowszechniły się na Węgrzech ani w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Środek wspomagający odchudzanie już jest dostępny w naszym sklepie internetowym, a wszystkie nowości zostaną wprowadzone do sprzedaży przed latem. W tym roku będziemy otwierać się na nowe kanały sprzedaży: sieci aptek, ale także na sprzedawców hurtowych. Nasza docelowa grupa klientów jest bardzo szeroka. To zarówno mężczyźni, jak i kobiety, w wieku 20-80 lat.
Jak można zostać partnerem handlowym waszej marki? Jakie są wymagania wobec kandydatów, którzy chcą dołączyć do sieci Collagen Coctail?
Szukamy w Polsce dystrybutorów, którzy są gotowi założyć własną innowacyjną firmę kosmetyczną. Idealnie byłoby, gdyby nasz przyszły partner miał doświadczenie w branży kosmetycznej i biznesie. A przynajmniej doświadczenie handlowe. Jesteśmy otwarci na współpracę zarówno z kobietami, jak i z mężczyznami, z inwestorami i dostawcami usług działających w branży kosmetycznej. Na początek wystarczy zainwestować 10 tys. euro. Kwota ta powinna się zwrócić już po 4-6 miesiącach.
Czy istnieje duża sezonowość w sprzedaży waszych produktów?
Podobnie jak w prawie każdym segmencie rynku, także w naszym przypadku sprawdza się zasada, że czwarty kwartał roku jest najlepszy. Jednak przemysł kosmetyczny jest branżą o stałym popycie, dlatego obrót jest bardzo intensywny także wiosną i dość stabilny również latem i jesienią.
Jakie macie plany na przyszłość?
Poszerzając portfolio produktów, stabilizujemy markę Collagen Cocktail, której pozycja na Węgrzech jest już bardzo silna. Teraz chcemy się skupić się na ekspansji na nowe rynki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, takie jak Czechy, Słowacja i Polska.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...