Coccodrillo znów sprzedaje

Zapraszają klientów / Obecnie otwarte są wszystkie salony Coccodrillo na Łotwie, na Węgrzech, a także w Austrii i Finlandii.
Sobota
25.04.2020
Marka Coccodrillo wznawia pracę ok. 100 swoich przyulicznych sklepów. W ciągu najbliższych dwóch tygodni planuje uruchomić kilkadziesiąt kolejnych.
 

Termin otwarcia salonów znajdujących się w galeriach handlowych jest uzależniony od decyzji Rządu RP. Równolegle spółka przywraca funkcjonowanie salonów na rynkach zagranicznych. Obecnie otwarte są wszystkie salony Coccodrillo na Łotwie, na Węgrzech, a także w Austrii i Finlandii. Jeszcze w kwietniu sprzedaż wznowi 16 butików w Czechach i dwa na Słowacji oraz wybrane sklepy w Niemczech.

– Realizując rządowy plan odmrażania gospodarki oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy są przywiązani do zakupów w formie stacjonarnej, podjęliśmy decyzję o wznowieniu funkcjonowania butików ulicznych. Informujemy jednocześnie, że we wszystkich sklepach wdrażamy nadzwyczajne środki ostrożności i wprowadzamy szereg nowych usług, m.in.: zakupy telefoniczne oraz za pośrednictwem komunikatora video –  komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

Ze względów bezpieczeństwa, Coccodrillo zachęca klientów do korzystania ze sklepu internetowego oraz  zakupów przez telefon lub połączenie wideo (za pośrednictwem komunikatora WhatsApp). Sprzedawca udziela wszystkich informacji oraz prezentuje dostępny asortyment, co może ułatwić zakupy osobom przywiązanym do zakupów w tradycyjnej formie lub z ograniczonym dostępem do internetu i elektronicznych form płatności. Salony stacjonarne mogą być wówczas punktami odbioru zamówień.

Franczyzobiorca poszukiwany

Franczyzodawca Coccodrillo chce nadal rozbudowywać sieć franczyzową, planuje otwierać salony przede wszystkim w miejscowościach powyżej 25 tys. mieszkańców. Lokal na sklep powinien mieć powierzchnię ok. 60 m2 i znajdować się przy głównej ulicy miasta lub w centrum handlowym. Salony Coccodrillo są utrzymane w jednym standardzie. Po stronie franczyzodawcy leży przygotowanie projektu aranżacji sklepu i zamówienie mebli (za które płaci franczyzobiorca). 

Właściele sklepów Coccodrillo otrzymują towar w depozyt. Co to oznacza? Franczyzobiorcy muszą wpłacić kaucję zwrotną w wysokości 15 tys. zł. Koszt inwestycji w salon wynosi mniej więcej 60 tys. zł. Ostateczna kwota uzależniona jest od wielkości lokalu oraz od stanu w jakim się on znajduje. 

Obecnie pod logo Coccodrillo działa 249 salonów franczyzowych. 

WIZYTÓWKA MARKI COCCPDRILLO

  • sklepy o powierzchni minimum 60 m2;
  • salony w miejscowościach powyżej 25 tys. mieszkańców; 
  • koszt inwestycji to co najmniej 60 tys. zł.

 


Franczyzobiorca poszukiwany / Franczyzodawca chce otwierać nowe salony przede wszystkim w miejscowościach powyżej 25 tys. mieszkańców.