Sklep internetowy, agencja reklamowa, a może produkcja biżuterii? W nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" przedstawiamy pomysły na biznes, który można poprowadzić w domu.
 

W wydaniu 7/2020 (186)

POMYSŁY NA FIRMĘ

Franczyza z niskim władem

Niedrogie franczyzy cieszą się dużym zainteresowaniem wśród kandydatów 
na licencjobiorców. Czy mogą być dochodowym i bezpiecznym biznesem? 

Cenne starocie

W Polsce coraz trudniej trafić na antyki wysokiej jakości i w przystępnej cenie. Dlatego właściciele sklepów z antykami posiłkują się sprzedażą mebli stylizowanych na stare.

Zakładamy plantację żurawiny

Uprawa żurawiny to nadal mało popularny biznes w Polsce, mimo że opłacalny. Kto pierwszy zapełni niszę, ma szansę najwięcej zarobić.

Otwieramy pizzerię

Sieć pizzerii Stopiątka nie zamknęła żadnego lokalu z powodu wiosennego lockdownu, a teraz zwiększa sprzedaż i otwiera nowe punkty.

RAPORT SPECJALNY

Pomysły na biznes w domu

Sklep internetowy, agencja reklamowa, a może domowa produkcja oryginalnej biżuterii? Przedstawiamy pomysły na biznes, który można poprowadzić w domu.

STAŁO SIĘ

Zmieniaj się, a przetrwasz

Czasy jakie są, każdy widzi. Ale żyć trzeba. I być elastycznym – bo to jedna ze złotych zasad biznesu. Ci, którzy podążą za zmianami na rynku, na pewno na tym skorzystają.

SUPERTEMAT

Pandemia omija rynek nieruchomości 

Wiele osób oczekiwało dużych przecen na rynku nieruchomości w czasie pandemii. Wciąż nie ma jednak na nie widoków. Klienci wracają więc do zamrożonych wcześniej inwestycji, a rynek dalej się rozwija.

Biznes odporny na wirusa

Biurom nieruchomości koronawirus zbytnio nie zaszkodził. Po chwilowym spadku obrotów szybko powróciły one do stałego poziomu, a bywało, że nawet wzrosły. 

STEKI MENEDŻERA

Wygrana dla obu stron

– Franczyza opiera się na modelu win-win. W tym biznesie obie strony powinny czuć, że wygrały, zwłaszcza w procesie zmiany – mówi Krystian Kasia, dyrektor departamentu bankowości detalicznej – franczyza i sprzedaż ratalna Banku Millennium. 

MÓJ FRANCHISING

Start w trudnym momencie

Andrzej Stańczyk zainwestował w Bafra Kebab w środku toczącej się pandemii. Co przekonało franczyzobiorcę?

Cierpliwość popłaca

Zaczynała jako pracownik, dziś zarządza siecią sklepów z artykułami wyposażenia domu. 
Jak powtórzyć sukces Magdaleny Berłowskiej, franczyzobiorczyni DDD Dobre Dla Domu? 

WŁASNY BIZNES

Biznes w erze postcovidowej

– Żyjemy w okresie permanentnej zmiany, nie wiemy, co przyniosą kolejne miesiące. Moja firma też musiała się zmienić – mówi Igor Klaja, założyciel firmy OTCF, twórca marki 4F, który właśnie wprowadza na rynek franczyzowe kawiarnie 4F Café.

OD ZERA DO MILIONERA

Lamborghini – w trzy sekundy do sukcesu

Ferruccio Lamborghini pierwszych milionów nie dorobił się wcale na produkcji i sprzedaży samochodów. Najpierw zasłynął jako producent świetnych... traktorów. 

KATALOG FRANCZYZ I SYSTEMÓW PARTNERSKICH

348 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.

Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

ABC FIRMY

Przedsiębiorca dba o pozycję

Wiedza, konsekwencja i czas są niezbędne, żeby samodzielnie zoptymalizować stronę internetową, zapewniając jej wysoką pozycję w wyszukiwarce Google. Podpowiadamy, jak to zrobić.

ABC FRANCZYZY

Franczyza bez skuchy

Prowadzisz zyskowny biznes i myślisz o stworzeniu sieci franczyzowej? 
Sprawdź, jakich błędów unikać, by osiągnąć sukces.

 

Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, a także w sklepie Publio.pl.


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską: ok. 1-3 dni roboczych. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski przez Pocztę Polską: ok 7-14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Wszystkie zamówienia muszą być opłacone przed wysłaniem.

Lista dostępnych form płatności:

  • karty płatnicze: Google-Pay, Visa, MasterCard, American Express, maestro;
  • przez system bankowości internetowej: mBank, iPKO, ING, Bank Pekao S.A., Santander, Millenium, Alior, Credit Agricole, Inteligo, T-mobile, City-Handlowy,  BOŚ, Bank Nowy BFG, Toyota, Bank Spółdzielczy we Wschowie, Bank Pocztowy, Plus Bank, PayPall, Kasa Stefczyka)
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni)

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, pozostałe artykuły mogą być zwracane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres ksiegarnia@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.