Franczyza biura nieruchomości Metrohouse

Zmotywowani do działania / Zespół jednego z najnowszych biur Metrohouse w Ostrołęce
Metrohouse chce jak najszybciej przekroczyć poziom stu biur działających pod własną marką. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, jest to jak najbardziej realne w kolejnych miesiącach.
 

Metrohouse działa na polskim rynku pośrednictwa nieruchomości już od 16-stu lat. Marka spektakularnie weszła na rynek agencji nieruchomości oferując nowoczesny marketing, lokując swoje placówki w najpopularniejszych warszawskich centrach handlowych oraz od początku stawiając na rozwój właśnie poprzez rozbudowę placówek franczyzowych. Silnym bodźcem do rozwoju był zakup w 2016 r. firmy przez największy w Europie środkowo-wschodniej holding pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, Duna House Group mający swoje silne struktury na Węgrzech (ponad 130 biur nieruchomości, fundusz inwestycyjny, działalność deweloperska, pośrednictwo finansowe) i w Czechach. Krokiem milowym w rozwoju Grupy Metrohouse był zakup przez sieć w 2018 r. jednego z czołowych pośredników finansowych – Gold Finance, a w 2020 r. – firmy Alex T. Great. Dzięki tym akwizycjom Polska stała się najbardziej znaczącą częścią notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Budapeszcie Grupy Duna House.

Obecnie Metrohouse to sieć 86-ciu biur nieruchomości, z którymi współpracuje już ponad 700 agentów nieruchomości. Ważnym dopełnieniem działalności Metrohouse jest aktywność ekspertów finansowych działających pod marką Gold Finance (ponad 700 ekspertów). Dzięki temu w każdym biurze Metrohouse klienci mogą otrzymać aktualną ofertę finansowania z kilkunastu instytucji finansowych. – Filozofią naszego działania są placówki typu one-stop shop, gdzie klient poszukujący nieruchomości otrzymuje też wsparcie w znalezieniu finansowania swojego przyszłego zakupu. Dla klientów jest to bardzo wygodne rozwiązanie, a dla partnera franczyzowego możliwość uzyskania dodatkowego dochodu, mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse. Sieć oferuje też całą gamę szkoleń – począwszy od szkoleń wstępnych – obowiązkowych dla każdego nowego agenta w Metrohouse, poprzez szkolenia dedykowane dla managerów w ramach Akademii Managera, aż po najnowsze kilkumiesięczne projekty szkoleniowe „Komfort Way” skierowane dla osób zarządzających placówkami partnerskimi. Wyróżnikiem Metrohouse jest wsparcie opiekunów franczyz, których zadaniem jest dbałość o rozwój biur w początkowej fazie nowego biznesu.

Pandemia sprzyja obrotom w Metrohouse

Pierwszy kwartał roku 2021 r., podobnie jak większość miesięcy 2020 r. upłynął pod znakiem pandemii koronawirusa. Branża nieruchomości jako jedna z niewielu branż gospodarki okazała się być odporna na zawirowania na rynku związanie z COVID-19, co więcej - rynek nieruchomości przeżywa swój niesamowity rozkwit. - W sieci Metrohouse z miesiąca na miesiąc odnotowujemy kolejne rekordy sprzedażowe – zarówno w przypadku nieruchomości, jak i uruchamianych kredytów na ich zakup. Wyniki naszych partnerów prowadzących biura Metrohouse w różnych miastach w całym kraju rosną nieprzerwanie od lata zeszłego roku. I kwartał br. zamknęliśmy kolejnymi rekordowymi obrotami ze sprzedaży, co wpływa również na dynamiczny rozwój sieci Metrohouse, mówi Agata Korzeniewska z Metrohouse. Od początku 2021 r. do sieci przyłączyło się 12-stu nowych partnerów, którzy już otworzyli bądź lada moment uruchomią swoje biura nieruchomości m.in. w Zgierzu, Szczytnie, Warszawie, Zielonej Górze, Mińsku Mazowieckim, Lęborku, Grójcu, Pucku i Gdańsku.

Bezpieczeństwo i stabilność branży obrotu nieruchomościami powoduje, że przedsiębiorcy z branż mocno dotkniętych przez kryzys covidowy, np. gastronomia czy turystyka zmieniają swoje biznesy. W kręgu ich zainteresowań są też biura nieruchomości. Szukają doświadczonego partnera, z silną rozpoznawalną marką o ugruntowanej pozycji na rynku, aby móc szybko przebranżowić się i nie czekać długo na efekty finansowe. Wybierają Metrohouse, co powoduje szybki rozwój sieci, a tym samym zwiększanie udziału sieci na lokalnych rynkach obrotu nieruchomościami.

Oferta silnego rozwoju pod parasolem franczyzy jest coraz częściej doceniana nie tylko przez nowych, ale także przez obecnych partnerów franczyzowych, którzy planują otwarcia kolejnych placówek z żółto-czarnym logo. - Warto podkreślić, że w I kwartale 2021 r. aż  dziewięciu naszych partnerów podpisało umowy na drugie czy trzecie biuro pod marką Metrohouse. Dlatego liczbę 100 oddziałów w sieci osiągniemy już na początku III kw. bieżącego roku, dodaje Agata Korzeniewska.

Chcesz zapoznać się z ofertą Metrohouse? Zadzwoń 883 376 123. Zapraszamy też do odwiedzenia strony franczyza.metrohouse.pl


Agata Korzeniewska / dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Metrohouse.
Dowiedz się więcej
Dane kandydata
Dane kandydata
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
If you see this, leave this form field blank