Franczyzodawca wprowadza zmiany
Ostatnie kilkanaście miesięcy było bardzo pracowite dla firmy Investor Nieruchomości.
– Przeszliśmy rebranding wszystkich elementów naszej marki w tym również wyglądu logo – mówi Anna Bralczyk, dyrektor do spraw franczyzy w firmie Investor Nieruchomości.
Opracowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz implementacja zmian we wszystkich kanałach komunikacji z klientem według franczyzodawcy dobrze wpłynęła na wizerunek marki, zwiększenie satysfakcji klientów, wzrost obrotów, poprawę kultury organizacyjnej i usprawnienie procesów biznesowych.
– Ponadto wprowadzone zmiany zaangażowały agentów w proces dalszego podnoszenia jakości obsługi klienta i komunikacji z nimi – mówi Anna Bralczyk.
Najważniejszymi elementami wprowadzonych zmian są: nowa strona internetowa, nowy system CRM oraz liczący 70 stron Brandbook będącym kompendium wiedzy o języku wizualnym i komunikacji marki.
Firma oczekuje od kandydatów na franczyzobiorców posiadania lokalu w ruchliwym ciągu komunikacyjnym (własność lub najem), składającego się z dwóch pomieszczeń (wystrój i umeblowanie zgodne ze standardami), wiedzy o lokalnym rynku nieruchomości, osobistego zaangażowania oraz posiadania kapitału niezbędnego do wyposażenia i uruchomienia biura (20-25 tys. zł). Obecnie w sieci działają 64 placówki franczyzowe, z czego w tym roku przybyło 12 nowych oddziałów.
Wyższe prowizje
Obecnie biznes w branży nieruchomości może się opłacać bardziej niż kiedykolwiek. Na rynku jest prawdziwy boom. Zdaniem Anny Bralczyk wynika on z tego, że w dobie wzrastającej inflacji klienci zaczęli postrzegać nieruchomości nie tylko pod kątem zabezpieczania własnych potrzeb mieszkaniowych, ale również jako doskonałą lokatę kapitału, która może przynieść stały dochód oraz skutecznie zabezpieczyć kapitał przed inflacją. Duży wpływ na popyt mają również wciąż niskie stopy procentowe udzielanych kredytów hipotecznych.
– W przyszłości nie przewidujemy dużego spadku popytu na rynku nieruchomości ze względu na wciąż niską liczbę lokali mieszkalnych w przeliczeniu na liczbę ludności i nawet przy rekordowych ilościach oddawanych nowych mieszkań przez deweloperów musi minąć wiele lat, aby zaspokoić potrzeby rynku – mówi Anna Bralczyk.
Może nastąpić natomiast zrównoważenie podaży i popytu, co wpłynie na stabilizację cen i będzie korzystne dla wszystkich uczestników rynku nieruchomości.
– Póki co rosnące ceny nieruchomości wpływają na wyższe prowizje uzyskiwane przez pośredników w obrocie nieruchomościami – mówi Anna Bralczyk.
WIZYTÓWKA SIECI INVESTOR NIERUCHOMOŚCI
- Liczba placówek – 64
- Kwota inwestycji – 20-25 tys. zł


PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Północ Nieruchomości oferuje elastyczny model współpracy z inwestycją od 4 tys. zł. Partnerzy korzystają z gotowego systemu, szkoleń i zaplecza operacyjnego. W sieci działa już ponad 70 biur.
Kupujący zwlekają, sprzedających przybywa. W obliczu zmiennego rynku nieruchomości rośnie rola pośrednika. O trendach i sile franczyzy mówi Marek Szubzda, współwłaściciel Express House.
Dobry pośrednik nieruchomości zaczyna być coraz bardziej ceniony. Jak otworzyć taki biznes?
Na koniunkturze w branży budowlanej korzystają nie tylko deweloperzy, lecz także inne biznesy: architekci wnętrz, ekipy remontowe, agenci nieruchomości.
Greathouse chce otworzyć 50 placówek w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak otworzyć i z sukcesem poprowadzić warsztat samochodowy opowiada Wojciech Kosiński, właściciel warsztatu Mechanicy Magicy.
Sieć Go Herbs wchodzi we franczyzę. Czy trend na zdrowe odżywianie i naturalną suplementację to dobry pomysł na biznes?
Sieć Bricomarché świętuje 25 lat obecności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku i rozbudowę sieci do 400 sklepów.
Synevo szuka franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć własny punkt pobrań pod znaną marką.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Greathouse gwarancją wsparcia biznesowego i sukcesu
Jeśli ktoś chce porozmawiać o założeniu biura pod naszym brandem to zapraszam na spotkanie lub kontakt mailowy/tel mail: mariusz@greathouse.pl tel: 690 550 273 Na forum...
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof