Franczyzodawca wprowadza zmiany
Ostatnie kilkanaście miesięcy było bardzo pracowite dla firmy Investor Nieruchomości.
– Przeszliśmy rebranding wszystkich elementów naszej marki w tym również wyglądu logo – mówi Anna Bralczyk, dyrektor do spraw franczyzy w firmie Investor Nieruchomości.
Opracowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz implementacja zmian we wszystkich kanałach komunikacji z klientem według franczyzodawcy dobrze wpłynęła na wizerunek marki, zwiększenie satysfakcji klientów, wzrost obrotów, poprawę kultury organizacyjnej i usprawnienie procesów biznesowych.
– Ponadto wprowadzone zmiany zaangażowały agentów w proces dalszego podnoszenia jakości obsługi klienta i komunikacji z nimi – mówi Anna Bralczyk.
Najważniejszymi elementami wprowadzonych zmian są: nowa strona internetowa, nowy system CRM oraz liczący 70 stron Brandbook będącym kompendium wiedzy o języku wizualnym i komunikacji marki.
Firma oczekuje od kandydatów na franczyzobiorców posiadania lokalu w ruchliwym ciągu komunikacyjnym (własność lub najem), składającego się z dwóch pomieszczeń (wystrój i umeblowanie zgodne ze standardami), wiedzy o lokalnym rynku nieruchomości, osobistego zaangażowania oraz posiadania kapitału niezbędnego do wyposażenia i uruchomienia biura (20-25 tys. zł). Obecnie w sieci działają 64 placówki franczyzowe, z czego w tym roku przybyło 12 nowych oddziałów.
Wyższe prowizje
Obecnie biznes w branży nieruchomości może się opłacać bardziej niż kiedykolwiek. Na rynku jest prawdziwy boom. Zdaniem Anny Bralczyk wynika on z tego, że w dobie wzrastającej inflacji klienci zaczęli postrzegać nieruchomości nie tylko pod kątem zabezpieczania własnych potrzeb mieszkaniowych, ale również jako doskonałą lokatę kapitału, która może przynieść stały dochód oraz skutecznie zabezpieczyć kapitał przed inflacją. Duży wpływ na popyt mają również wciąż niskie stopy procentowe udzielanych kredytów hipotecznych.
– W przyszłości nie przewidujemy dużego spadku popytu na rynku nieruchomości ze względu na wciąż niską liczbę lokali mieszkalnych w przeliczeniu na liczbę ludności i nawet przy rekordowych ilościach oddawanych nowych mieszkań przez deweloperów musi minąć wiele lat, aby zaspokoić potrzeby rynku – mówi Anna Bralczyk.
Może nastąpić natomiast zrównoważenie podaży i popytu, co wpłynie na stabilizację cen i będzie korzystne dla wszystkich uczestników rynku nieruchomości.
– Póki co rosnące ceny nieruchomości wpływają na wyższe prowizje uzyskiwane przez pośredników w obrocie nieruchomościami – mówi Anna Bralczyk.
WIZYTÓWKA SIECI INVESTOR NIERUCHOMOŚCI
- Liczba placówek – 64
- Kwota inwestycji – 20-25 tys. zł
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Z franczyzą ruszyliśmy zaledwie rok temu, a dzisiaj mamy już siedmiu partnerów. Do końca roku może dołączyć kolejnych pięciu – mówi Marek Szubzda, współwłaściciel Express House.
Na franczyzowym rynku nieruchomości rozkręca się nowy gracz – Estate Polska. Co firma oferuje partnerom?
Andżelika Hanowska była pracownicą agencji nieruchomości, zanim zdecydowała się otworzyć własne biuro. Jak sobie radzi na swoim?
Ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Kiedy w czasie pandemii biuro Travelplanet zbankrutowało, Beata Hudziak-Wiśniewska otworzyła placówkę Metrohouse. Czy to był dobra decyzja?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
22. edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi, które odbędą się od 24 do 26 października, to trzy dni pełne inspiracji, wiedzy i możliwości dla tych, którzy marzą o prowadzeniu własnego biznesu pod znanym szyldem.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
POPULARNE NA FORUM
Młoda mama rozwija biznes
Skuteczna promocja to jeden z najważniejszych aspektów sukcesu firmy. Marketing szeptany, choć często niedoceniany, może przynieść zaskakujące rezultaty. Skontaktuj...
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof