Franczyzodawca kreśli coraz szersze kręgi

Przemyślana koncepcja / Domki Tiny House by Sweet Gallery zostały usytuowane w otoczeniu przyrody, blisko jeziora, lasu oraz gór. Są tak zaprojektowane, by mogły służyć jako miejsce wypoczynku, pracy czy nawet pobytu całorocznego dzięki energooszczędnemu ogrzewaniu podłogowemu.
Środa
16.03.2022
Spółka Sweet Gallery, do której należy marka Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab, wchodzi w branżę turystyczną.
 

W ubiegłym roku spółka zaczęła testować koncept całorocznych domków mobilnych Tiny House by Sweet Gallery, który jak twierdzi Krzysztof Olesiak, członek zarządu spółki, znakomicie wpisuje się w obecnie bardzo popularny nurt „slow life”. – Coraz częściej odchodzi się od wypoczynku w dużych hotelach na rzecz urlopów z dala od zgiełku miast, a bliżej natury. Cisza, spokój, otaczająca nas przyroda to obecnie najważniejsze atrybuty wakacyjnych wyjazdów. Postanowiliśmy zaproponować coś własnego, a ponieważ mamy doświadczenie w konstrukcjach mobilnych, stworzyliśmy własny projekt całorocznych domków mobilnych – opowiada Krzysztof Olesiak. 

Obliczony zysk

Franczyzodawca zapewnia, że nowy koncept jest bardzo dochodowym biznesem. Przy założeniu 80 proc. rocznego obłożenia wynajmujący osiąga dochód nawet 7 tys. zł miesięcznie, co daje w skali roku 84 tys. zł. Możliwość zakwaterowania do sześciu  osób w jednym czasie zwiększa zainteresowanie ofertą wynajmu, a tym samym możliwości domku. Dodatkowo mobilność domku zwiększa jego atrakcyjność. Dzięki swobodnej relokacji można zmieniać jego lokalizację, podążając za sezonowością. Według franczyzodawcy, jest to superpomysł dla osób, które chcą posiadać własne miejsce odpoczynku i czerpać korzyści finansowe z wynajmu. Koncept skierowany jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i ośrodków wypoczynkowych, które chcąc wzbogacić swoją ofertę noclegową.

Sezon przez cały rok

Domki Tiny House by Sweet Gallery zostały usytuowane w otoczeniu przyrody, blisko jeziora, lasu oraz gór. Są tak zaprojektowane, by mogły służyć jako miejsce wypoczynku, pracy czy nawet pobytu całorocznego dzięki energooszczędnemu ogrzewaniu podłogowemu. – Domki funkcjonują w sezonie letnim i zimowym. Jeden z nich bardzo dobrze sprawdza się w kurorcie narciarskim Zieleniec Ski Arena, w miejscowości Duszniki Zdrój. Domek działa od grudnia 2021 roku dosłownie 150 metrów od największych wyciągów narciarskich w kurorcie. Cieszy się dużym zainteresowaniem i wysoką frekwencją odwiedzających gości – mówi Krzysztof Olesiak. Domki znakomicie sprawdzają się na: kempingach,  polach namiotowych, terenie pensjonatów i hoteli. Właściciele obiektów turystycznych mogą więc poszerzyć ofertę noclegową, proponując przy okazji miejsca bliżej natury z dala od zgiełku hotelowego. – Latem jeden z naszych domków został usytuowany w samym sercu Szwajcarii Kaszubskiej, nad Jeziorem Przywidzkim. Właściciele miejsca  nawiązali z nami współpracę, natomiast po sezonie zdecydowali się  na jego zakup – potwierdza Krzysztof Olesiak.

Przyznaje, że jest duże zainteresowanie ofertą ze strony przedsiębiorców. Twierdzi, że aż 97 proc. użytkowników oceniło funkcjonalność i komfort domku bardzo wysoko, a 90 proc. zadeklarowało chęć zainwestowania we własny domek mobilny Tiny House by Sweet Gallery. Zdaniem Krzysztofa Olesiaka, pandemia przewartościowała styl życia wielu osób. Praca zdalna umożliwia dłuższe wyjazdy, a zwiększona dbałość o zdrowie sprawia, że wzrosła potrzeba wyciszenia i oderwania się od codziennego pędu. Projekt Tiny House idealnie wpisuje się w ten trend i umożliwia właścicielom obiektów turystycznych zwiększenie dochodowości prowadzonej działalności. Ponadto domki Tiny House zapewniają pełną mobilność, łatwo zmienić lokalizację i stanąć w dowolnie wybranym miejscu, niewymagającym pozwolenia na zabudowę. Ważny jest natomiast dostęp do bieżącej wody, prądu i kanalizacji.

Wieloletnie doświadczenie

Powierzchnia domków wynosi do 25 m2. Zostały zaprojektowane według skandynawskich standardów z dużą ilością drewna ocieplającego wnętrze. W domku znajduje się w pełni wyposażony aneks kuchenny, łazienka z prysznicem, toaletą, pralką, cztery miejsca noclegowe na dwóch antresolach, dodatkowa rozkładana kanapa dla dwóch osób, energooszczędne ogrzewanie podłogowe i wyposażenie RTV.
Sweet Gallery wykorzystuje w tym projekcie swoje dotychczasowe doświadczenie w produkcji punktów mobilnych. Firma rozwija trzy koncepty gastronomiczne: Lodolandię, Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab, a niedługo wprowadza dwa nowe brandy. Wszystkie działają w segmencie street food w formie przyczep, których aktualnie funkcjonuje ponad 700.

– Mamy wiedzę o tym, jak projektować mobilne konstrukcje na kołach, by zapewniały funkcjonalność i wygodę. Nasze roczne doświadczenie w zarządzaniu konceptem domków mobilnych utwierdza nas w  przekonaniu, że domki Tiny House by Sweet Gallery cieszą się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników. Naszą ofertę kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, którzy chcą żyć bliżej natury, jak i inwestorów zainteresowanych poszerzeniem dotychczasowej bazy noclegowej – dodaje Krzysztof Olesiak. 

 

WIZYTÓWKA TINY HOUSE

Koncept całorocznych domków mobilnych.

  • Powierzchnia domku: 25 m2
  • Zakładany dochód roczny za wynajem domku: 84 tys. zł

Skrupulatne wyliczenia / Spółka zapewnia, że nowy koncept jest bardzo dochodowym biznesem. W domku można zakwaterować sześć osób. Przy założeniu ceny za dobę 400 zł oraz 80 proc. obłożenia osiągamy dochód 7 tys. zł miesięcznie, co nam daje 84 tys. zł w skali roku.
doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?

Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...

33 wypowiedzi
ostatnia 08.01.2024
Oszukani przez franczyzodawcę

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

48 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?

Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...

40 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?

14 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2023
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché

przeciez to złodzieje

1 wypowiedzi
ostatnia 04.05.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...

14 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2023
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu

Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...

211 wypowiedzi
ostatnia 13.03.2023
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

Znam osoby gdzie rocznie zarabiają 300 tys złotych prosze nie łżeć że hodowla się nie opłaca.

4 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2023