Klienci lubią świętować
Sklepy GoDan proponują kompleksową ofertę akcesoriów z branży party oraz dekoracje balonowe. Od stycznia marka uruchomiła sześć nowych sklepów: w Gdańsku, Gliwicach, Sycowie, Buku, Tychach i Dobrzykowicach.
– Zwykle realizujemy około 15 - 20 otwarć rocznie. Ten rok zapowiada się podobnie – informuje Agnieszka Falińska, menedżer ds. rozwoju marki GoDan - balony i dekoracje.
Sprzedaż i usługa
GoDan otwiera sklepy zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Obecnie szuka franczyzobiorców m.in. w Kielcach, Radomiu, Krakowie, Szczecinie, Bielsku Białej.
– Kluczem do sukcesu jest jak zawsze osobiste zaangażowanie – podkreśla Agnieszka Falińska. – W naszym przypadku na obrót składają się dwa składniki: towar i usługa. Można rotować intensywnością jednego lub drugiego. Najczęściej w dużych miastach sklepy głównie sprzedają, a w mniejszych w równym stopniu poświęcają się sprzedaży asortymentu i wykonywaniu dekoracji balonowych (dla hoteli, restauracji, sal zabaw itp).
Inwestycja w sklep – według informacji franczyzodawcy – to ok. 30 tys. zł. Ta kwota jest przeznaczana na wyposażenie sklepu i towar. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, ani opłat miesięcznych.
Imprezy się nie skończyły
Centrala GoDan systematycznie przeprowadza szkolenia z wykonywania dekoracji.
– Cały czas poszerzamy też ofertę – dodaje Agnieszka Falińska. – Nasze nowości to np. zestawy DIY do tworzenia girland balonowych, składające się z balonów, taśmy do girland i kropek klejowych. Klienci mają możliwość stworzenia girlandy organicznej z balonów we własnym domu. Oprócz tego stale rozbudowujemy cały nasz asortyment. Pojawiają się także nowe kolekcje i poszerzane są te, które są najbardziej lubiane przez naszych klientów. Przykładem może być kolekcja „Game On” skierowana dla chłopców, którzy lubią gry komputerowe i konsole. W naszej ofercie pojawiły się także licencjonowane stroje Disneya, na podstawie hitów filmowych dla dzieci.
Czy w obecnej sytuacji gospodarczej klienci nie oszczędzają na imprezach?
– To zależy od lokalizacji, zamożności regionu, umiejętności franczyzobiorcy – przyznaje Agnieszka Falińska. – Mamy sklepy, w których zauważamy wzrosty o 30 proc., ale są również lokalizacje, w których obrót jest na poziomie zeszłorocznym. Co oznacza, że ilościowo sprzedaż spadła. Klienci kupują, ale mniejsze dekoracje. Proponujemy też tańsze odpowiedniki niektórych produktów, np. mniejsze balony-cyfry na hel (z linii SMART) lub balony-cyfry stojące, przy których odpada koszt drogiego helu. Generalnie jednak nasza branża jest jedną z tych, która dość dobrze broni się przed kryzysem i inflacją. Trudno sobie wyobrazić, że Polacy zrezygnują ze świętowania urodzin, imienin i innych rodzinnych uroczystości.
WIZYTÓWKA GODAN
Sieć sklepów z dekoracjami balonowymi i akcesoriami na imprezy.
- inwestycja ok. 30 tys. zł
- opłaty franczyzowe - brak
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Dzień dziecka - prezenty
u nas tak samo ;)
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy
Witam chodzi mi o sklepy 51015 ponieważ chciałam otworzyć ten sklep u siebie w mieście i pan z którym rozmawiałam nic nie wspominał o kłopotach a dowiadywalam się we...
Centra handlowe na celowniku
Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.
Pieluszki typu pampers
Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)
Dzień dziecka - prezenty
U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes
Wszyscy piszą, że wchodzą ale zero konkretów. Można więcej szczegółowych informacji poznać.
Obrót w sklepie z odzieżą dziecięcą
możesz popytać także inne osoby które prowadzą taki sklep
Sklep z zabawkami - czy warto prowadzić?
to spamowanie typu "będą potrzebne Ci regały, koleżanka szukała i znalazła" ... ludzie, nie stać Was na uczciwą reklamę tylko tworzycie takie bzdurne historie? Jak dla...