Jak zarobić na sklepie spożywczym

Numer 6 ma aż 56 stron! Piszemy o korzyściach z przystąpienia do spożywczych sieci franchisingowych. Historia opisana w dziale „Jest sprawa” przestrzega przed nieostrożnym zawieraniem umów z centrami handlowymi. Przedstawiamy nową strategię rozwoju Drogerii Natura, warunki współpracy ze Statoilem, nowe kafejki Yogen Fruz, kompaktowe pola golfowe oraz rozwój sieci Atlantic.
 

Fachowo i ciekawie o franchisingu

Poznaj pomysły na własny biznes! Magazyn Franchising Info zawiera aktualne informacje o sieciach franchisingowych działających w Polsce. Przedstawia najnowsze wydarzenia i trendy na rynku franchisingowym, opisuje sukcesy i porażki, doradza biorcom i dawcom licencji oraz omawia zmiany w polskim prawie i podatkach.

W szóstym numerze

Nowe otwarcie

Zatankuj franczyzę na stacji Statoil
Statoil, jedna z najważniejszych marek na polskim rynku paliwowym, przygotowuje ofertę franczyzową.

Info-shorty

Gdy klientowi zachce się nagle
Franchisingowa firma kurierska Fastway zamierza wejść na polski rynek. Konkurencja nie kryje niezadowolenia, bo Fastway jest tani i dociera do klienta, zanim ten zdąży pomyśleć o paczce.

Towar jest nasz, a prowizja twoja
Rok 2004 przyniesie wzrost konkurencyjności na rynku kosmetycznym. Drogerie Natura są na to przygotowane.

Pole golfowe w wersji kompakt
Nie trzeba kilkudziesięciu hektarów, żeby wybudować pole golfowe. Firma budująca pola golfowe w wersji kompakt szuka w Polsce master biorcy.

EF Digital - nowa metoda na angielski
EF English First stworzył nową metodę nauki angielskiego EF Digital z użyciem internetu. Nowa metoda jest korzystna i dla franczyzobiorców, i dla klientów.

Idzie nowe
W salonie FOTOSTOP klient może samodzielnie wykonać odbitki z aparatu cyfrowego lub telefonu oraz od ręki zrobić zdjęcia legitymacyjne.

Trudna sztuka ubrania biustu
Licencja franchisingowa Atlantic to piękny prezent dla żony.

Jogurtowe kafejki
Yogen Fruz, sieć punktów z mrożonym jogurtem, będzia miała rodzeństwo. YF wprowadza bowiem na rynek nowy koncept - kawiarnie Yogen Cafe.

Sklepy spożywcze

Jak zarobić na sklepie spożywczym
Żeby żyć trzeba jeść. A żeby jeść trzeba zarabiać. Na przykład prowadząc sklep spożywczy. Dużo łatwiej jest działać we franchisingowej sieci spożywczej niż prowadzić niezależny sklep.
W artykule podsumowanie rynku spożywczego oraz przegląd systemów franchisingowych na nim działających. Opisane są: Intermarche Grupy Muszkieterów, SPAR, Chata Polska, Groszek, Leader Price, Piotr i Paweł, Tea Club i Piekarnia Pod Telegrafem.

Jest sprawa

Zgnieceni czynszem w Wola Park
Otwarcie sklepu Reportera w Wola Parku zakończyło się upadkiem sklepu i trzema sprawami w sądzie.

Dobre rady

Jak rozwinąć skrzydła?
Przedsiębiorcy rozważający sprzedaż licencji

Ten franchising, czy ta franczyza?
Czy słowo "franchising" jest dla Polaków za trudne? Czy "franczyza", często mylona z ubezpieczeniową "franszyzą", nie wprowadza więcej chaosu niż porządku?

Biorco, zadbaj o formę
Jeżeli franczyzobiorca prowadzi biznes w formie spółki cywilnej lub jawnej, za jej zobowiązania jako właściciel odpowiada całym majątkiem. Inaczej jest w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Warto więc dobrze przemyśleć wybór odpowiedniej formy działalności firmy.

Podziel się znakiem
Jak umożliwić komuś korzystanie ze swojego znaku towarowego, tak aby samemu nie stracić przy tym prawa do niego?

Magazyn Franchising Info możesz zamówić przez internet w księgarni (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Aktualne wydanie magazynu jest także dostępne w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Ruch oraz FranPress.


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Zamówienia lekkie (do 3 egz.) wysyłamy Pocztą Polską. Zamówienia cięższe (4 lub więcej egz.) wysyłamy kurierem Inpost. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską to zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK, Google Pay;
  • karty kredytowe: Visa, Mastercard (kredytowe, debetowe, biznesowe, Maestro),
  • przez bankowość internetową: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander;
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni);
  • zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.

Dane firmy

PROFIT system sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP: 5222550821, REGON: 016299073, KRS: 183748