DERRI – nowy salon w Katowicach
- Nowoczesny budynek UNI Centrum, w którym oprócz galerii handlowej znajdują się nowoczesne biura, centrum konferencyjne, czterogwiazdkowy hotel QUBUS oraz fitness club, jest idealnym miejscem dla ekskluzywnych wyrobów DERRI — twierdzi Anetta Pszczołowska Dyrektor Generalny DSD Polska, właściciela marki DERRI.
Salon DERRI w Katowicach
Salon DERRI o powierzchni 50 m2 znajduje się na pierwszym piętrze. DERRI oferuje bardzo szeroki asortyment skórzanych produktów. Ze względu na specyfikę otoczenia spodziewać się można przede wszystkim klientów biznesowych. Dlatego z myślą o nich w sklepie znajdzie się wiele dodatków i prestiżowych akcesoriów skórzanych jak portfele, teczki, organizery, aktówki, a nawet zestawy podróżne.
Biorcy licencji DERRI z Katowic wybrali tę markę, ponieważ — jak twierdzą — przekonały ich produkty oraz partnerska współpraca z franczyzodawcą. — Naszym klientom będziemy oferować odzież skórzaną na każdą porę roku. Na wiosnę i chłodniejsze dni lata mamy eleganckie kurtki, oryginalne marynarki i płaszcze, jesienią i zimą będziemy proponować otulenie się awangardowymi kożuchami i ekskluzywnymi futrami. Mimo że odzież ze skóry kojarzy się z chłodniejszą porą roku, mamy wiele do zaoferowania również na lato: niepowtarzalne sukienki, topy, spódnice oraz spodnie. Nie zapominamy także o panach. Wielbiciele skóry i jej naturalnych walorów na pewno się nie zawiodą — zachęcają właściciele spółki Kamea, która będzie prowadziła sklep DERRI.
Moda dla wymagających
W ciągu ostatnich lat bardzo zmieniła się technologia produkcji skór, co spowodowało, że jedyne co ogranicza projektantów to właściwie tylko ich wyobraźnia. W sklepach DERRI można znaleźć skóry ręcznie malowane, z drukami laserowymi, bądź farbowane na różne sposoby. Marka DERRI jest coraz bardziej rozpoznawana w Polsce, zaczyna kreować skórzaną modę w naszym kraju. Doceniają ją osoby publiczne: aktorzy i prezenterzy, którzy ubierają się w DERRI. Ubrania i akcesoria udostępniane są do popularnych programów telewizyjnych (Michał Wiśniewski w „Jestem jaki jestem” – TVN, Martyna Wojciechowska w finale Big Brothera – TVN, finaliści Idola w Polsacie) oraz do sesji zdjęciowych w modnych pismach kobiecych.
Plany, plany, plany
W 2004 roku DSD Polska planuje dalej rozwijać sieć i otworzyć 10 nowych punktów, prognozuje też wzrost sprzedaży sięgający 50 %. Firma DSD to spółka największych tureckich producentów odzieży skórzanej, futer, akcesoriów oraz różnych wyrobów ze skóry. Wspólne działania handlowe i marketingowe wpływają na zwiększenie sprzedaży. DSD zajmuje się hurtowym eksportem skór oraz prowadzi sprzedaż wyselekcjonowanych kolekcji w detalicznych punktach sprzedaży w Polsce i Rosji pod wspólną marką DERRI. Markę tę stworzono jako pomysł na zwielokrotnienie sprzedaży detalicznej bez konieczności dzielenia się marżą z pośrednikami.
Karina KorczyńskaPRZECZYTAJ ARTYKUŁY

W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Centra rozrywki VR to oferta nowego franczyzodawcy HeroVR. Gdzie się sprawdzi taki biznes?
Upadłości Expert specjalizuje się w oddłużaniu, ale jej franczyzobiorcy mogą też dodatkowo zarabiać na innej branży.
FITURO rozwija franczyzę butikowych studiów treningu spersonalizowanego. Wejście do sieci to koszt co najmniej 300 tys. zł. Franczyzodawca twierdzi, że próg rentowności można osiągnąć już po 3-4 miesiącach działalności.
– Kalendarz winiarski jest wypełniony praktycznie przez cały rok – mówi Jerzy Kieś, właściciel winnicy Cygów.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Polacy coraz częściej sięgają po e-papierosy. Sklep z elektronicznymi papierosami można otworzyć we franczyzie. Czy to się opłaca?
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, pełne zatowarowanie i wsparcie, dzięki któremu możesz zarabiać od pierwszego dnia.
– W ciągu najbliższych lat liczba osób aktywnie korzystających z klubów fitness w Polsce będzie rosła rocznie w tempie dwucyfrowym – mówi Szymon Okrojek z Xtreme Brands.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...