DERRI – nowy salon w Katowicach
- Nowoczesny budynek UNI Centrum, w którym oprócz galerii handlowej znajdują się nowoczesne biura, centrum konferencyjne, czterogwiazdkowy hotel QUBUS oraz fitness club, jest idealnym miejscem dla ekskluzywnych wyrobów DERRI — twierdzi Anetta Pszczołowska Dyrektor Generalny DSD Polska, właściciela marki DERRI.
Salon DERRI w Katowicach
Salon DERRI o powierzchni 50 m2 znajduje się na pierwszym piętrze. DERRI oferuje bardzo szeroki asortyment skórzanych produktów. Ze względu na specyfikę otoczenia spodziewać się można przede wszystkim klientów biznesowych. Dlatego z myślą o nich w sklepie znajdzie się wiele dodatków i prestiżowych akcesoriów skórzanych jak portfele, teczki, organizery, aktówki, a nawet zestawy podróżne.
Biorcy licencji DERRI z Katowic wybrali tę markę, ponieważ — jak twierdzą — przekonały ich produkty oraz partnerska współpraca z franczyzodawcą. — Naszym klientom będziemy oferować odzież skórzaną na każdą porę roku. Na wiosnę i chłodniejsze dni lata mamy eleganckie kurtki, oryginalne marynarki i płaszcze, jesienią i zimą będziemy proponować otulenie się awangardowymi kożuchami i ekskluzywnymi futrami. Mimo że odzież ze skóry kojarzy się z chłodniejszą porą roku, mamy wiele do zaoferowania również na lato: niepowtarzalne sukienki, topy, spódnice oraz spodnie. Nie zapominamy także o panach. Wielbiciele skóry i jej naturalnych walorów na pewno się nie zawiodą — zachęcają właściciele spółki Kamea, która będzie prowadziła sklep DERRI.
Moda dla wymagających
W ciągu ostatnich lat bardzo zmieniła się technologia produkcji skór, co spowodowało, że jedyne co ogranicza projektantów to właściwie tylko ich wyobraźnia. W sklepach DERRI można znaleźć skóry ręcznie malowane, z drukami laserowymi, bądź farbowane na różne sposoby. Marka DERRI jest coraz bardziej rozpoznawana w Polsce, zaczyna kreować skórzaną modę w naszym kraju. Doceniają ją osoby publiczne: aktorzy i prezenterzy, którzy ubierają się w DERRI. Ubrania i akcesoria udostępniane są do popularnych programów telewizyjnych (Michał Wiśniewski w „Jestem jaki jestem” – TVN, Martyna Wojciechowska w finale Big Brothera – TVN, finaliści Idola w Polsacie) oraz do sesji zdjęciowych w modnych pismach kobiecych.
Plany, plany, plany
W 2004 roku DSD Polska planuje dalej rozwijać sieć i otworzyć 10 nowych punktów, prognozuje też wzrost sprzedaży sięgający 50 %. Firma DSD to spółka największych tureckich producentów odzieży skórzanej, futer, akcesoriów oraz różnych wyrobów ze skóry. Wspólne działania handlowe i marketingowe wpływają na zwiększenie sprzedaży. DSD zajmuje się hurtowym eksportem skór oraz prowadzi sprzedaż wyselekcjonowanych kolekcji w detalicznych punktach sprzedaży w Polsce i Rosji pod wspólną marką DERRI. Markę tę stworzono jako pomysł na zwielokrotnienie sprzedaży detalicznej bez konieczności dzielenia się marżą z pośrednikami.
Karina KorczyńskaPRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Sfinks poprawia rentowność dzięki franczyzie
/21.11.2025
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
Pochodząca ze Szwecji marka DRM-LND postanowiła podbić serca pokolenia Z i Alfa. Właśnie rozpoczyna rozwój franczyzowy w Polsce.
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.
W tym roku Kodano Optyk chce otworzyć w sumie mniej więcej 40 nowych salonów – nie tylko w Polsce, ale też za granicą. Jak idzie realizacja planów?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Franczyza w centrum uwagi
/15.11.2025
Relacjonujemy w najnowszym odcinku Franczyza News wszystko, co wydarzyło się na Targach Franczyza. To była doskonała okazja, by z bliska zobaczyć, jak dynamicznie rozwija się rynek franczyzy w Polsce.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Stanowisko firmy REMA 1000
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...