Reklama w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING"
Wizytówka magazynu
Miesięcznik "Własny Biznes FRANCHISING" to pismo poświęcone tematyce inwestowania we własny biznes. Skierowane jest do właścicieli małych i średnich firm oraz do osób, które dopiero szukają dobrego pomysłu na biznes. Miesięcznik zawiera aktualne informacje o dostępnych na rynku licencjach franczyzowych, agencyjnych i partnerskich. Chętnie sięga także po tematy ogólnobiznesowe, m.in. doradza przedsiębiorcom, jak skutecznie kierować własną firmą oraz prezentuje znane marki od początku ich istnienia. Rozpoznawalne postaci świata kultury i biznesu opowiadają czytelnikom o swoich doświadczeniach w prowadzeniu firmy. Magazyn to również źródło cennych informacji dla osób, które dopiero decydują się na otwarcie firmy.
Miesięcznik prezentuje różne branże gospodarki (m.in. handel, telekomunikację, usługi, finanse, informatykę), opisując je na przykładzie konkretnych firm. Magazyn jest pisany zrozumiałym, atrakcyjnym dla czytelnika językiem. Pismo wydawane jest w formacie 210x282 mm, liczy od 100 do 150 stron drukowanych na kredowym papierze, ma klejony grzbiet. Kosztuje 7,50 zł lub 59 zł w prenumeracie rocznej.
Konstrukcja numeru
W każdym numerze magazynu jedna z branż franczyzowych zostaje opisana w Supertemacie. Na początku pisma znajdują się aktualne informacje z rynku franczyzy zebrane w Faktach Trendach. Stałą kolumną jest cykl Własny Biznes poświęcony działalności gospodarczej postaci znanych dotąd spoza biznesu - m.in. aktorów i sportowców. Dużą poczytnością cieszą się działy ABC Firmy i ABC Franczyzy oraz Mój Franchising, w których znajdują się m.in. informacje, skąd wziąć kapitał na start małej lub średniej firmy, jak obliczyć pełen koszt inwestycji oraz jak przygotować biznesplan dla konkretnej firmy. Czytelnicy pisma poznają też zasady marketingu oraz podstawowe techniki sprzedaży.
W każdym numerze, na ostatnich stronach pisma, znajduje się aktualny Katalog Franczyz zawierający kilkaset sprawdzonych pomysłów na biznes. Oferty obejmują wszystkie przedziały inwestycyjne - od kilku tysięcy do kilku milionów złotych.
Grupa docelowa
Wskaźnikiem powodzenia wśród czasopism biznesowych jest umiejętność dotarcia do pożądanej grupy czytelników. Przekaz miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" obliczony jest na wyselekcjonowaną grupę odbiorców - obecnych i przyszłych przedsiębiorców.
"Własny Biznes FRANCHISING" jest jedynym na rynku magazynem biznesowym zajmującym się rynkiem licencji na własną firmę - to poważny atut dla reklamodawców chcących efektywnie wykorzystywać budżet reklamowy. Reklama w magazynie umożliwia bowiem pozyskanie partnerów biznesowych oraz tworzy doskonałą platformę do promowania wszystkich produktów i usług potrzebnych w firmie - od ubezpieczeń i usług bankowych poprzez rozwiązania teleinformatyczne, transport, po meble i sprzęt biurowy.
Kampanię reklamową w miesięczniku można połączyć z kampanią na portalu Franchising.pl. Jego tematyka zbieżna jest z tematyką magazynu. Inne jest tylko ujęcie redakcyjne – portal jest bardziej newsowy, a magazyn bardziej przekrojowy i analityczny.
Czytelnicy magazynu
Czytelnikami magazynu są osoby planujące otwarcie własnej firmy, biznesmeni z sektora MSP, menedżerowie sieci franczyzowych i partnerskich oraz osoby zainteresowane tematyką gospodarczą. Czytelnicy magazynu należą do ludzi zamożnych i skłonnych do inwestowania. Według Raportu o rynku franczyzy średnia inwestycja w licencję franczyzową wynosi ok. 200 tys. złotych. Ponieważ franczyza jest biznesem rodzinnym, pismo jest czytane przez większość członków rodziny zaangażowanej w biznes.
W Polsce funkcjonuje kilkadziesiąt tysięcy firm franczyzowych i partnerskich. Grupa docelowa miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" nie ogranicza się do osób działających w systemie licencyjnym. Każdy z nas choć raz w życiu myślał o założeniu własnej firmy. W miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING" znajdzie kilkaset sprawdzonych pomysłów, jak to zrobić.
Dystrybucja, nakład i sprzedaż
"Własny Biznes FRANCHISING" jest miesięcznikiem, który ukazuje się na polskim rynku prasowym od 2003 roku. Nakład jest kontrolowany przez Związek Dystrybucji i Kontroli Prasy. Miesięcznik "Własny Biznes FRANCHISING" dostępny jest w sieci salonów EMPiK, Kolporter, Relay, Inmedio, Ruch oraz w zakupach na portalu Franchising.pl. "Własny Biznes FRANCHISING" ukazuje się w nakładzie od 10 000 egzemplarzy.
Zamów reklamę w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING"
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Istotnym elementem sukcesu w biznesie jest dobra marka. Marka to wyobrażenie i odczucie klientów odnośnie produktów, usług i firmy. Porozmawiaj ze specjalistami w jakim zakresie możemy Cię wspomóc w Twoich działaniach marketingowych.
Rozwój biznesu z wykorzystaniem idei franczyzy ma wiele niewątpliwych zalet. Wsparcie doświadczonego doradcy pozwala szybciej i z sukcesem wdrożyć model franczyzowy. W oparciu o 20 letnie doświadczenie, jesteśmy w stanie pomóc w opracowaniu najlepszych rozwiązań dla Twojej firmy.
Polityka cookies portalu Franchising.pl
Zasady ochrony prywatności czytelników portalu „Franchising.pl″ i miesięcznika „Własny Biznes FRANCHISING"
Skład zespołu PROFIT system - wydawcy miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING i portalu Franchising.pl
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...