Zaproszamy na warsztaty dla Franczyzodawców i Firm Agencyjnych
Osoby zainteresowane spotkaniem prosimy o kontakt z Kingą Wojciechowską: tel. 022-665-88-22 wew. 112, e-mail: kwojciechowska@profitsystem.pl
Plan spotkania
Część I: Pozyskiwanie franczyzobiorców i komunikacja z mediami
Prowadzi Arkadiusz Słodkowski, dyrektor PROFIT system
9.15Powitanie gości
9.30-10.45
Jak skutecznie promować koncept franczyzowy? Jak pozyskiwać franczyzobiorców spełniających określone kryteria? Panel z udziałem franczyzodawców. Sytuacja kryzysowa w sieci i radzenie sobie z konfliktem – komunikacja z franczyzobiorcami, komunikacja z mediami.
11.00-12.00
Sieć w sieci Telekomunikacja Polska dla firm franczyzowych
12.00-12.30
Przerwa kawowa
Część II: Przygotowujemy umowę franczyzową i podręcznik operacyjny
Prowadzi Karina Korczyńska, konsultant PROFIT system
12.30-13.15Co powinna zawierać dobra umowa franczyzowa? Kary umowne i premie – kiedy potrzebny jest kij, a kiedy marchewka? Co powinien zawierać podręcznik operacyjny, aby był pomocny dla franczyzobiorcy i poprawiał jakość funkcjonowania systemu franczyzowego? Czy konieczne jest przygotowanie dodatkowych instrukcji? Jak często należy aktualizować podręcznik operacyjny?
13.15-14.15
Obiad
Część III: Sesja inauguracyjna Polskiej Organizacji Franczyzodawców
Prowadzi przedstawiciel Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców
14.15-14.45Czy franczyzodawcy mają wspólne interesy, których może bronić wspólna organizacja? Czy warto dbać o wysoki prestiż franczyzy w Polsce? Co zrobiła POF i co planuje w najbliższej przyszłości?
Część IV: Ile kosztuje franczyza?
Prowadzi Michał Wiśniewski, dyrektor operacyjny PROFIT system
14.45-16.00Jak przekonać franczyzobiorcę do zainwestowania? Ile i za co są skłonni płacić franczyzobiorcy? Jak przedstawiać informacje finansowe i przekonywać franczyzobiorców do inwestycji. Jak sprzedać polską franczyzę za granicą?
16.00
Zakończenie spotkania
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stawiam na Mrówkę
/28.10.2025
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...