Northgate Logistics
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wypracowaliśmy przez lata skuteczny model działania przedsiębiorstwa i zdobyliśmy ogromne uznanie na rynku usług spedycyjnych. Rozpoznawalność marki i przede wszystkim wypracowane przez lata doświadczenie pozwalają nam dziś zaprosić Partnerów do współpracy na zasadach uczciwej i bezpiecznej licencji.
Obecnie firma posiada sześć placówek własnych, które to obsługują ponad 2 tys. klientów rocznie w całej Polsce i Europie. Korzystając ze specjalistycznych technik, umiejętności i informacji opracowaliśmy system współpracy partnerskiej w zakresie świadczenia usług spedycji krajowej i międzynarodowej.
Nasz innowacyjny system partnerski został opracowany w celu uzupełnienia dotychczasowych kanałów sprzedaży (oddziały własne) o sieć placówek zarządzanych bezpośrednio przez partnerów.
Aby to osiągnąć zostały określone bezpieczne i fair play warunki współpracy w systemie. Opracowany został przejrzysty model biznesowy, oraz nowoczesny cyfrowy podręcznik operacyjny Northbook.
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet startowy
- udzielamy prawa do korzystania z wypracowanych przez lata skutecznych technik zarabiania, identyfikacji z marką, know-how oraz włączamy do systemu sprzedaży usług,
- szkolimy w zakresie zarządzania zespołem spedytorów, technik skutecznego pozyskiwania klientów i budowania z nimi relacji handlowych,
- dostarczamy pakiet materiałów marketingowych, takich jak: foldery reklamowe, teczki, wizytówki, papier firmowy, koperty,
- organizujemy dla Partnera i jego spedytorów sesję zdjęciową celem profesjonalnej wizualizacji zawodowej,
- dajemy dostęp do zasobów firmowych na witrynach zespołów netgate, northbook oraz materiałów szkoleniowych, które tworzą kompletny podręcznik operacyjny,
- klienci partnera mogą brać udział w bardzo korzystnym konkursie northclub,
- zapewniamy dostęp do systemów i narzędzi IT, takich, jak:
- cRM (sprzedaż usług, baza podwykonawców, etc.),
- witryny zespołów (wiki przedsiębiorstwa),
- giełdy transportowe,
- system ubezpieczeń CARGO,
- system analizy należności i ubezpieczeń handlowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Partner nie wykłada własnych środków na wejście do systemu partnerskiego, bo opłata licencyjna jest rozłożona na 36 miesięcy z 6 miesięczną karencją w spłacie!
- Nie aranżuje biura bo możemy je dla Niego przygotować.
- Nie inwestuje w wyposażenie biura i sprzęty komputerowe bo może je od nas dzierżawić.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Kandydat na partnera powinien spełniać następujące kryteria:
- zobowiązanie do wypełnienia postanowień umowy partnerskiej,
- odpowiednie środki finansowe wystarczające do uruchomienia działalności i zatrudnienia odpowiedniego personelu,
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Northgate Logistics Sp. z o.o. Sp. k.
ul. F. Nowowiejskiego 24A, 83-000 Pruszcz Gdański
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ewa Kozłowska
+48 539 773 106
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Northgate Logistics Sp. z o.o. Sp. k. (ul. F. Nowowiejskiego 24A, 83-000 Pruszcz Gdański). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Northgate Logistics oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie northgatelogistics.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi Sylwia Sierakowska z sieci Epaka.pl.
– Automatyzacja procesów księgowych sprawia, że obsługa klienta wymaga nawet o 80 proc. mniej czasu niż wcześniej – mówi Daniel Gawryczuk z Tax Safe.
Biuro finansowo-ubezpieczeniowe, które dodatkowo oferuje tłumaczenia może być dobrym pomysłem na biznes. Przekonał się o tym Enis Akova.
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
DlaWas.info ma niskie koszty prowadzenia działalności. Co firma oferuje partnerom?
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.