Northgate Logistics

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wypracowaliśmy przez lata skuteczny model działania przedsiębiorstwa i zdobyliśmy ogromne uznanie na rynku usług spedycyjnych. Rozpoznawalność marki i przede wszystkim wypracowane przez lata doświadczenie pozwalają nam dziś zaprosić Partnerów do współpracy na zasadach uczciwej i bezpiecznej licencji.
Obecnie firma posiada sieć placówek własnych, które to obsługują ponad 2 tys. klientów rocznie w całej Polsce i Europie. Korzystając ze specjalistycznych technik, umiejętności i informacji opracowaliśmy system współpracy partnerskiej w zakresie świadczenia usług spedycji krajowej i międzynarodowej.
Nasz innowacyjny system partnerski został opracowany w celu uzupełnienia dotychczasowych kanałów sprzedaży (oddziały własne) o sieć placówek zarządzanych bezpośrednio przez partnerów.
Aby to osiągnąć zostały określone bezpieczne i fair play warunki współpracy w systemie. Opracowany został przejrzysty model biznesowy, oraz nowoczesny cyfrowy podręcznik operacyjny Northbook.
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet startowy
- udzielamy prawa do korzystania z wypracowanych przez lata skutecznych technik zarabiania, identyfikacji z marką, know-how oraz włączamy do systemu sprzedaży usług,
- szkolimy w zakresie zarządzania zespołem spedytorów, technik skutecznego pozyskiwania klientów i budowania z nimi relacji handlowych,
- dostarczamy pakiet materiałów marketingowych, takich jak: foldery reklamowe, teczki, wizytówki, papier firmowy, koperty,
- organizujemy dla Partnera i jego spedytorów sesję zdjęciową celem profesjonalnej wizualizacji zawodowej,
- dajemy dostęp do zasobów firmowych na witrynach zespołów netgate, northbook oraz materiałów szkoleniowych, które tworzą kompletny podręcznik operacyjny,
- klienci partnera mogą brać udział w bardzo korzystnym konkursie northclub,
- zapewniamy dostęp do systemów i narzędzi IT, takich, jak:
- cRM (sprzedaż usług, baza podwykonawców, etc.),
- witryny zespołów (wiki przedsiębiorstwa),
- giełdy transportowe,
- system ubezpieczeń CARGO,
- system analizy należności i ubezpieczeń handlowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Partner nie wykłada własnych środków na wejście do systemu partnerskiego, bo opłata licencyjna jest rozłożona na 36 miesięcy z 6 miesięczną karencją w spłacie!
- Nie aranżuje biura bo możemy je dla Niego przygotować.
- Nie inwestuje w wyposażenie biura i sprzęty komputerowe bo może je od nas dzierżawić.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Kandydat na partnera powinien spełniać następujące kryteria:
- zobowiązanie do wypełnienia postanowień umowy partnerskiej,
- odpowiednie środki finansowe wystarczające do uruchomienia działalności i zatrudnienia odpowiedniego personelu,
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Northgate Logistics Sp. z o.o. Sp. k.
ul. F. Nowowiejskiego 24A, 83-000 Pruszcz Gdański
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ewa Kozłowska
+48 539 773 106
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Northgate Logistics Sp. z o.o. Sp. k. (ul. F. Nowowiejskiego 24A, 83-000 Pruszcz Gdański). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Northgate Logistics oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie northgatelogistics.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Rośnie zainteresowanie otwieraniem biznesu pod szyldem Northgate Logistics. W tym roku do sieci dołączy co najmniej trzech nowych partnerów.
Na współpracę pod szyldem Northgate Logistics zdecydowało się trzech partnerów. Jak sobie radzą?
W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Przeczytaj w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Łukasz Lisiński ma za sobą dopiero kilka miesięcy działalności w sieci Northgate Logistics, ale już widzi, że w tej branży jest duży potencjał.
W sierpniowym numerze "WBF": Jak odnieść sukces w biznesie? Przedstawiamy historie ludzi, którym się to udało. Piszemy o wirtualnej restauracji, sprawdzamy m.in. jak otworzyć odzieżowy sklep outletowy, produkujemy kombuchę.

Franczyzodawca Agencji Wirtualnej twierdzi, że franczyzobiorcy marki już po dwóch tygodniach od uruchomienia biznesu notują pierwsze zyski.
Czy branża energetyczna to nadal atrakcyjny segment rynku? Orange Energia przekonuje, że tak.
Wojciech Szadziul przez kilkanaście lat pracował na etacie, aż w końcu uznał, że najwyższy czas przejść na swoje. Na jaki biznes postawił?
Dołącz do międzynarodowego grona ekspertów optymalizacji kosztów i zbuduj własną firmą konsultingową w oparciu o sprawdzoną metodologię.
Franczyzodawca MBE szuka franczyzobiorców w całej Polsce, ale w tym roku w szczególności chciałby zaistnieć ze swoją marką na Śląsku. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?

Każdy, kto używa w pracy pojazdu dostawczego, wie, jak istotne jest dopasowanie jego rozmiaru i funkcjonalności do konkretnej pracy.
Rośnie świadomość konsumentów, którzy chętnie wybierają produkty i usługi powstałe w warunkach przyjaznych dla środowiska.
Agencja Reklamowa Ad Awards Google Partner zaproponowała w minionym roku oryginalny model współpracy franczyzowej. Jak się sprawdził?
IWG podpisało pierwszą umowę franczyzową w Polsce. Franczyzobiorca zobowiązał się, że w ciągu najbliższych pięciu lat otworzy pięć centrów Regus. Gdzie będą się mieścić?
– Klienci wiedzą, jak powinien wyglądać dobry marketing. Na rynku wygrywają ci, którzy mają dużo usług i potrafią mierzyć ich efekty – mówi Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards.
O partnerstwie biznesowym w z Arturem Bemem, Agentem ds. Sprzedaży Rynku Biznesowego rozmawia Sergiusz Lipiński, kierownik Wydziału Sprzedaży Agencyjnej Energi Obrotu z Grupy ORLEN
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.