Northgate Logistics

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wypracowaliśmy przez lata skuteczny model działania przedsiębiorstwa i zdobyliśmy ogromne uznanie na rynku usług spedycyjnych. Rozpoznawalność marki i przede wszystkim wypracowane przez lata doświadczenie pozwalają nam dziś zaprosić Partnerów do współpracy na zasadach uczciwej i bezpiecznej licencji.
Obecnie firma posiada sześć placówek własnych, które to obsługują ponad 2 tys. klientów rocznie w całej Polsce i Europie. Korzystając ze specjalistycznych technik, umiejętności i informacji opracowaliśmy system współpracy partnerskiej w zakresie świadczenia usług spedycji krajowej i międzynarodowej.
Nasz innowacyjny system partnerski został opracowany w celu uzupełnienia dotychczasowych kanałów sprzedaży (oddziały własne) o sieć placówek zarządzanych bezpośrednio przez partnerów.
Aby to osiągnąć zostały określone bezpieczne i fair play warunki współpracy w systemie. Opracowany został przejrzysty model biznesowy, oraz nowoczesny cyfrowy podręcznik operacyjny Northbook.
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet startowy
- udzielamy prawa do korzystania z wypracowanych przez lata skutecznych technik zarabiania, identyfikacji z marką, know-how oraz włączamy do systemu sprzedaży usług,
- szkolimy w zakresie zarządzania zespołem spedytorów, technik skutecznego pozyskiwania klientów i budowania z nimi relacji handlowych,
- dostarczamy pakiet materiałów marketingowych, takich jak: foldery reklamowe, teczki, wizytówki, papier firmowy, koperty,
- organizujemy dla Partnera i jego spedytorów sesję zdjęciową celem profesjonalnej wizualizacji zawodowej,
- dajemy dostęp do zasobów firmowych na witrynach zespołów netgate, northbook oraz materiałów szkoleniowych, które tworzą kompletny podręcznik operacyjny,
- klienci partnera mogą brać udział w bardzo korzystnym konkursie northclub,
- zapewniamy dostęp do systemów i narzędzi IT, takich, jak:
- cRM (sprzedaż usług, baza podwykonawców, etc.),
- witryny zespołów (wiki przedsiębiorstwa),
- giełdy transportowe,
- system ubezpieczeń CARGO,
- system analizy należności i ubezpieczeń handlowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Partner nie wykłada własnych środków na wejście do systemu partnerskiego, bo opłata licencyjna jest rozłożona na 36 miesięcy z 6 miesięczną karencją w spłacie!
- Nie aranżuje biura bo możemy je dla Niego przygotować.
- Nie inwestuje w wyposażenie biura i sprzęty komputerowe bo może je od nas dzierżawić.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Kandydat na partnera powinien spełniać następujące kryteria:
- zobowiązanie do wypełnienia postanowień umowy partnerskiej,
- odpowiednie środki finansowe wystarczające do uruchomienia działalności i zatrudnienia odpowiedniego personelu,
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Northgate Logistics Sp. z o.o. Sp. k.
ul. F. Nowowiejskiego 24A, 83-000 Pruszcz Gdański
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ewa Kozłowska
+48 539 773 106
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Northgate Logistics Sp. z o.o. Sp. k. (ul. F. Nowowiejskiego 24A, 83-000 Pruszcz Gdański). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Northgate Logistics oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie northgatelogistics.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Northgate Logistics uruchomiło kolejne biuro spedycyjne. Jego właścicielką jest Aneta Schlomm, pierwsza franczyzobiorczyni w sieci.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
– Na pierwszym spotkaniu często obalamy mit, że działalność spedycyjna wymaga zakupu floty samochodów ciężarowych – mówi Ewa Kozłowska, expansion menedżer w Northgate Logistics.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".

Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?
Outsourcing logistyki i obsługa e-commerce - model biznesowy Mail Boxes Etc. strzałem w dziesiątkę w dzisiejszej rzeczywistości.
– Podstawowa zmiana, którą wprowadziłem w MBE, to nowa wycena licencji franczyzowej – mówi Daniel Sułek, country menedżer Mail Boxes Etc.
Agencja reklamowa Ad Awards proponuje nowy model współpracy. Jakie są jego założenia?
Coraz więcej punktów finansowo-ubezpieczeniowych dołącza do sieci Agencjatlumaczen.pl. Jak się współpracuje z tą firmą?

Tax Safe nie może się opędzić od klientów po wejściu w życie ostatnich zmian podatkowych. Jak zostać partnerem sieci?
Inflacja, zerwane łańcuchy dostaw, wojna na Ukrainie spowodowały, że firmy szukają oszczędności. ERA nie narzeka na brak zainteresowania.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics.
Michał Budnik współpracował z dużą liczbą agencji i wielokrotnie się sparzył. Z Ad Awards było inaczej. Co go przekonało do tej firmy?
– Nasz model biznesowy nie jest uzależniony od łańcucha dostaw, cen energii czy surowców. Nie wymaga też dużej inwestycji – mówi Sebastian Wachowski, prezes DlaWas.info.
IWG od początku roku oferuje również franczyzę bezpośrednio właścicielom budynków. Ze swoją ofertą planuje wejść także do miast regionalnych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.