Organique w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Firma Organique zajmuje się produkcją kosmetyków naturalnych, które sprzedawane są przez sklepy należące do sieci franczyzowej. Firma istnieje od 1999 roku. W sieci działają obecnie dwa sklepy: w Szczawnie-Zdroju i Swarzędzu. Sprzedawcy są jednocześnie konsultantami, którzy doradzają jak zadbać o zdrowy wygląd i dobre samopoczucie. Podpowiedzą również jak wykonać zabiegi SPA w domu.
- Aktualnie wprowadzamy 4 linie do pielęgnacji ciała z serii natur&senses. Kosmetyki te oparte są na naturalnych substancjach aktywnych, przystosowane do różnych typów skóry. Przeznaczone są zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn – mówi Tomasz Czarski z Organique. - Wprowadzamy jednocześnie serię SPA – bezzapachowe mydła dla skór wrażliwych, na bazie glinki Ghassoul, masła shea, mleka koziego, glinki zielonej, oleju z oliwek i glinki kaolinowej.
Organique poszukuje obecnie franczyzobiorców na terenie Polski i poza jej granicami. Stawia sobie za cel zaistnienie w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Koncept jest dopracowany w szczegółach zarówno w sensie projektowym, dekoracji wnętrz, szczegółów dotyczących form pakowania i promocji produktów. Część z nich wykonywana jest w Polsce i dostarczana na koszt franczyzodawcy.
Kapitał niezbędny na sfinansowanie inwestycji to 35-60 tys. zł w zależności od kosztów najmu i wydatków remontowych. W zależności od wielkości i lokalizacji placówki koszt inwestycji w lokal wraz z wyposażeniem waha się w granicach 1-3 tys. zł za m2. Koszty remontu pomieszczenia, w którym prowadzony będzie sklep Organique wynoszą ok. 500 zł za m2. Franczyzobiorca nie ponosi żadnych opłat wstępnych. Co miesiąc zobowiązany jest do odprowadzania 2 proc. od przychodów na rzecz funduszu marketingowego firmy.
Aby zostać franczyzobiorcą sieci należy dysponować lokalem lub powierzchnią w innym sklepie z kosmetykami – 10-60 m2. W gestii franczyzobiorcy leży dostosowanie sklepu do proponowanych przez firmę standardów. Franczyzodawca zapewnia szkolenia produktowe i z zakresu technik sprzedaży. Doświadczenie w branży jest przydatne, ale firmie bardziej zależy na otwartości na pomysły, motywacji do stworzenia ciekawego sklepu i przekazywaniu klientom idei związanych ze zdrową pielęgnacją ciała i zmysłów.
– Franczyza daje możliwość skuteczniejszego przekazania naszej filozofii. Możemy sobie pozwolić na tworzenie sklepów o ciekawym, nietuzinkowym wystroju wnętrza i świetnej ofercie – mówi Czarski. – Otwieranie placówek franczyzowych umożliwia również bezpieczniejszy rozwój gamy produktów, daje pewność, że nie znajdą się one w niechcianym środowisku, w nieestetycznych wnętrzach, sprzedawane przez niekompetentnych ludzi.
Szacowany przez przedstawicieli firmy okres zwrotu z inwestycji to ok. 12 miesięcy.
(agaka)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Jak otworzyć i z sukcesem poprowadzić warsztat samochodowy opowiada Wojciech Kosiński, właściciel warsztatu Mechanicy Magicy.
Sieć Go Herbs wchodzi we franczyzę. Czy trend na zdrowe odżywianie i naturalną suplementację to dobry pomysł na biznes?
Sieć Bricomarché świętuje 25 lat obecności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku i rozbudowę sieci do 400 sklepów.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...