Norbert Życzyński, prezes zarządu Commit Polska
Poniedziałek
25.05.2009
O zarządzaniu siecią placówek opowiada Norbert Życzyński, prezes zarządu Commit Polska.
 

Kiedy najlepiej sprawdzają się systemy zarządzania siecią?
Systemy zarządzania siecią mają na celu przede wszystkim zoptymalizowanie pracy całego przedsiębiorstwa. Wdrożenie takich programów daje komfort pełnej kontroli nad całą firmą. Korzyści finansowe i organizacyjne odczują sieci prowadzące już kilka placówek. Oprogramowanie pozwala zarządzać wszystkimi procesami - począwszy od zamówienia aż po sprzedaż. Zaletą systemów zarządzania jest możliwość prowadzenia sprzedaży w obcych walutach. Dzięki temu nawet przed najmniejszymi firmami otwiera się droga do ekspansji poza granice Polski.

Czy warto inwestować w nowe technologie w czasach kiedy przedsiębiorcy zaciskają pasa?
Zdecydowanie tak. Kryzys jest jak bolący ząb. Trzeba reagować szybko, żeby uniknąć leczenia kanałowego i wstawiania implantów. Decyzje podejmowane w okresie recesji muszą być niezwykle rozważne i wymagają szeroko pojętej wiedzy eksperckiej. Zwolnienia pracowników to tylko doraźne działania. Przecież zdobycie doświadczonego i znającego swoją branżę personelu dużo firmę kosztowało i zajęło mnóstwo czasu. Wdrożenie systemu zarządzania pozwala poprawić procesy logistyczne i sprzedażowe. Daje również dostęp do informacji o aktualnej sytuacji w sieci. Nie trzeba już czekać do końca miesiąca ani samemu wybierać się do sklepu, aby dowiedzieć się na jakim poziomie utrzymuje się sprzedaż w jednej z placówek lub całej sieci.

rozmawiał (dw)


POPULARNE NA FORUM

Biznes na małym rynku

dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Biznes na małym rynku

NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...

2 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2020
Zarabiać przez telefon

To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów

2 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Play się opłaca?

Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.

3 wypowiedzi
ostatnia 23.12.2018
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..

Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...

1 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

3 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?

moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji

7 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018