Tegoroczny Salon Franchisingu dobiegł końca
Największym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła się branża gastronomiczna. Szeroki wachlarz wystawców przyciągnął na tegoroczny Salon Franchisingu wielu zwiedzających. Tegoroczna giełda pomysłów na własny biznes mogła zadowolić nawet najbardziej wybrednych, bo wystawcy prezentowali koncepty franczyzowe na każdą kieszeń. Salon był także okazją do zaprezentowania nowych sieci franczyzowych. Swój nowy koncept - Star finance, przedstawiła firma Gold finance. Nowością były też automaty do pizzy Apetita, koncept należący do firmy Techno Serwis.
Wystawcy zgodnie twierdzą, że zainteresowanie targami ze strony odwiedzających przeszło ich najśmielsze oczekiwania. Pozytywnie zaskoczeni byli zwłaszcza przedstawiciele firm, które na targach gościły pierwszy raz.
– Nasza sieć jest nowością na rynku i przyjechaliśmy na Salon, żeby przybliżyć ją zwiedzającym. Nie myślałem, że odwiedzi nas tyle osób. Odbyliśmy także wiele rozmów z potencjalnymi biorcami, które w niedalekiej przyszłości mogą zaowocować nowymi sklepami– mówi Jacek Zagrobelny, właściciel sieci Toy Planet zajmującej się sprzedażą zabawek.
Niekwestionowanym liderem targów, pod względem ilości prezentowanych konceptów, została gastronomia. Na Salonie można było spotkać przedstawicieli firm, które na rynku franczyzy działają od lat, tak jak McDonald’s, czy pizzeria Presto, ale również całkiem nowe koncepty, jak pizzeria Apetita.
- Chcieliśmy zaprezentować naszą markę na rynku warszawskim, bo właśnie tu będziemy w najbliższym czasie poszukiwać franczyzobiorców. Spodziewaliśmy się, że większość odwiedzających będzie właśnie z Warszawy i okolic, tymczasem o naszą ofertę pytali ludzie z różnych, nawet odległych zakątków Polski – mówi Izabella Borowska z pizzerii Presto.
Pierwsze dwa dni targów upłynęły zwiedzającym na zbieraniu podstawowych informacji o sieciach i porównywaniu ofert. Trzeci – był okazją do uporządkowania zebranych informacji.
- Przedstawicieli branży odzieżowej jest na targach niewielu. Dlatego wiele osób zainteresowanych tą branżą przychodzi do nas - mówi Sławomir Żurek, specjalista ds. rozwoju sieci partnerskiej 4F. - Wcześniej zwiedzający pytali o ogólne zasady przystąpienia do sieci, dopiero dziś mieliśmy kilka rozmów, które mogą zaowocować współpracą.
7. Ogólnopolski Salon Franchisingu dobiegł już końca. Przez trzy dni Pałac Kultury odwiedziło kilka tysięcy osób. Najwięcej zwiedzających pojawiło się na targach w piątek i sobotę. Salon był okazją do spotkań franczyzodawców z potencjalnymi partnerami, wiele z tych rozmów już niedługo zaowocuje powstaniem nowych franczyzowych biznesów.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jeden adres, dwa razy więcej możliwości
/28.11.2025
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...