Playada dąży do setki

Firma Playada, autoryzowany dealer operatora sieci komórkowej Play, zajmuje się sprzedażą telefonów, akcesoriów oraz usług pre-paid i doładowań elektronicznych. Aktualnie Playada to sieć składająca się 54 placówek franczyzowych oraz czterech własnych.
- Naszym celem jest stworzenie sieci składającej się z około 100 punktów sprzedaży. Dziś jesteśmy już na półmetku, ale to nie powód żeby zwalniać tempo - mówi Mirosław Ostrowski, prezes zarządu firmy Playada. - Na początku tego roku nowe salony powstaną w Tomaszowie Mazowieckim, Kielcach i Warszawie. Do końca 2010 sieć powiększy się o 10 nowych sklepów.
Salony firmowe mieszczą się przeważnie przy głównych ulicach miast i centrach handlowych, w miejscowościach liczących co najmniej 25 tys. mieszkańców. Minimalna powierzchnia lokalu to 26-35 m2. Na inwestycję trzeba przeznaczyć 30-35 tys. zł, kwota ta pozwala urządzić i wyposażyć sklep zgodnie z wymogami sieci. Playada nie pobiera żadnych opłat miesięcznych, ani za przystąpienie do sieci. Opłata na fundusz marketingowy jest uzależniona od wysokości obrotów osiąganych w konkretnym punkcie sprzedaży. Firma pomaga w przygotowaniu projektu adaptacji i wyposażenia lokalu. Każdy salon znajduje się cały czas pod opieką koordynatora, który pomaga w prowadzeniu działalności.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Inwestycja w otwarcie punktu sprzedaży Canal + to kwota rzędu kilku tys. zł. Ale czy w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych to może być opłacalny biznes?
Zastosowanie monitorów reklamowych pozwala na prezentację marki sieci franczyzowej oraz oferowanych produktów. Ale nie tylko!
Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.
Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes na małym rynku
dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy
Biznes na małym rynku
NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...
Zarabiać przez telefon
To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów
Play się opłaca?
Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..
Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?
A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?
Zarabiać przez telefon
Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?
moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji