Zwrot z inwestycji następuje po 1,5 roku prowadzenia biznesu pod logo Nord Nieruchomości.
Czwartek
02.12.2010
Klienci Nord Nieruchomości zanim osobiście obejrzą nieruchomość, wcześniej mogą zrobić to na ekranie komputera.
 

Nord Nieruchomości działa na rynku od prawie 20 lat i zajmuje się wynajmem oraz sprzedażą mieszkań, domów, działek a także innych obiektów. Większość dostępnych ofert dotyczy nieruchomości znajdujących się w pobliżu Bałtyku i bezpośrednio nad morzem. Ponadto firma dokonuje wyceny nieruchomości oraz współpracuje z bankami w zakresie kredytowania. Pod marką Nord Nieruchomości funkcjonują na razie dwie placówki własne. Trwają rozmowy z potencjalnymi partnerami. Firma chce otwierać biura w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców, m.in. w Słupsku, Szczecinie, Trójmieście i Bydgoszczy.

- Nowością w firmie jest prezentacja nieruchomości w postaci filmów umieszczonych na stronie internetowej i na portalach, z którymi współpracujemy. Dla klientów zainteresowanych najmem lub zakupem to szansa odwiedzenia mieszkania albo domu bez konieczności podróżowania po całym mieście - mówi Agnieszka Niechajczyk, właścicielka Nord Nieruchomości.

Całkowita inwestycja w biuro Nord Nieruchomości wynosi 30-50 tys. zł. Znaczną część tej kwoty stanowia koszty remontu lokalu. Opłata z tytułu przystąpienia do sieci wynosi 10 tys. zł, opłata miesięczna 5-6 proc. od uzyskanego przez partnera obrotu, a opłata na fundusz marketingowy pobierana jest po trzech miesiącach działania pod logo Nord Nieruchomości i wynosi 600 zł.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz