Nowa wizualizacja ma być lepiej dopasowana do profilu marki, wyróżniać ją spośród konkurencji i budzić pozytywne emocje.
Niedziela
20.02.2011
Już wkrótce drogerie spod znaku Kolibra będą miały nowe logo, a ich witryny i wnętrza zyskają nową wizualizację. Sieć zapowiada też kolejne otwarcia.
 

Obecnie sieć liczy 64 placówki na terenie województw śląskiego, małopolskiego i opolskiego. W 2011 roku planowanie jest otwarcie kolejnych 20 drogerii.
- Chcemy dokonać znaczącego kroku w kwestii liczby drogerii działających w naszej sieci oraz zwiększenia profesjonalizmu ich działania – zapowiada Katarzyna Niemiec, prezes zarządu sieci Koliber - W efekcie tych działań placówki spod znaku Kolibra będą się wyróżniały na polskim rynku drogeryjnym nie tylko wizualnie, ale też w aspekcie oferty i jakości obsługi klienta.

Według władz firmy oraz franczyzobiorców dotychczas używany znak oraz wizualizacja sklepów nie oddają w pełni charakteru sieci, dlatego zdecydowali się na zmianę barw. Nowy system identyfikacji ma być lepiej dopasowany do profilu marki, wyróżniać ją spośród konkurencji i budzić pozytywne emocje.

- Po dokonaniu analiz wielu wariantów znaku przygotowanych przez wyspecjalizowane firmy zdecydowaliśmy się na logo w przyjemnych, kobiecych barwach i delikatnej formie, zachowujące kluczowy symbol sieci – podsumowuje Katarzyna Niemiec.

Koliber powstał w 2000 roku z inicjatywy grupy niezależnych kupców, specjalizujących się w handlu kosmetykami i artykułami gospodarstwa domowego. W październiku ubiegłego roku Emperia Holding kupiła Drogerie Koliber, przez co sieć drogerii dołączyła do Grupy Dystrybucyjnej Tradis. Rezultatem jest pełna konsolidacja sklepów należących do sieci, przekładająca się efektywniejsze zarządzanie firmą. Od niedawna nad sprawnym funkcjonowaniem placówek czuwają również koordynatorzy regionalni.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...

23 wypowiedzi
ostatnia 05.05.2023
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...

23 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?

W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.

2 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
Perfumy na mililitry

Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...

76 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2020
Polacy lubią prezenty

Każdy lubi prezenty ;)

8 wypowiedzi
ostatnia 26.11.2019
Paznokcie w natarciu

jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...

9 wypowiedzi
ostatnia 28.10.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019