Kwiatoteka na Centralnym
 
                                                                        Nowa kwiaciarnia została otwarta 27 lipca w Galerii Północnej warszawskiego Dworca Centralnego. 
- Zainteresowanie naszym konceptem franczyzowym jest naprawdę duże. W ciągu niecałego roku zgłosiło się do nas ok. 1 tys. osób, które deklarowały chęć przystąpienia do Kwiatoteki. Pierwszym efektem tych rozmów będzie franczyzowa Kwiatoteka w kieleckiej Galerii Echo, która ruszy w sierpniu - mówi Beata Drachal, właściciel sieci. - Mam nadzieję, że kolejne franczyzowe kwiaciarnie, które zamierzamy otworzyć w ciągu kilku najbliższych miesięcy, uwiarygodnią nasz model biznesowy i zachęcą do współpracy kolejnych franczyzobiorców.
Na razie Kwiatoteka rozwija się wyłącznie na terenie naszego kraju, ale firma rozważa już ekspansję na kolejne rynki.
- Otrzymaliśmy zaproszenie do wejścia na rynki Rumunii i Ukrainy. Jesteśmy w trakcie rozmów precyzujących warunki współpracy - wyjaśnia Drachal.
Kwiaty z Kwiatoteki można kupić wyłącznie w galeriach handlowych. Franczyzobiorca, który chce we współpracy z firmą otworzyć własną kwiaciarnię może skorzystać z bazy lokali w galeriach handlowych, z którymi Kwiatoteka już współpracuje, może również samodzielnie znaleźć lokal o powierzchni ok. 30 m2 i czekać na jego akceptację ze strony sieci. Żeby otworzyć własną Kwiatotekę trzeba dysponować kwotą co najmniej 100 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 15 tys. zł, opłata bieżąca to 5 proc. obrotu pomniejszone o dwukrotność czynszu.
(mak)
 
                                 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Kosmetyki z Francji
                                                /19.11.2024
                                             
                                                Kosmetyki z Francji
                                                /19.11.2024
                                            
                                            Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...
 
                 
                     
  
  
 