Ceremonia u Wójcika

Ceremony to trzecia marka należącą do Wójcik Fashion Group. Pierwszy salon oferujący ekskluzywne ubranka dla najmłodszych został otwarty z końcem listopada we Lwowie. Na lokalizację pierwszego butiku w Polsce wybrano Centrum Handlowe Bonarka mieszczące się przy ulicy Kamieńskiego 11 w Krakowie. Firma planuje kolejne otwarcia w Warszawie i Poznaniu.
Decydując się na współpracę z markami grupy Wójcik Fashion franczyzobiorcy otrzymują know-how, szkolenie oraz wsparcie podczas prowadzenia własnego biznesu. Sieć wymaga aby franczyzobiorca dysponował lokalem o powierzchni minimum 90 m2 w przypadku marki Wójcik i co najmniej 70 m2 w przypadku marki Hot Oil. Sklepy obu marek powinny znajdować się w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców.
W Polsce sieć salonów Wójcik liczy aktualnie 57 sklepów, z czego 12 to placówki franczyzowe. Firma obecna jest także w Finlandii, Szwecji, Niemczech, Czechach, Słowacji, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i na Ukrainie. Z kolei rozwijająca się sieć Hot Oil skupia obecnie 15 sklepów własnych oraz 48 franczyzowych.
(boa)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sklep Let’s Party może być rentowny już od pierwszego miesiąca. Jak otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Dzień dziecka - prezenty
u nas tak samo ;)
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy
Witam chodzi mi o sklepy 51015 ponieważ chciałam otworzyć ten sklep u siebie w mieście i pan z którym rozmawiałam nic nie wspominał o kłopotach a dowiadywalam się we...
Centra handlowe na celowniku
Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.
Pieluszki typu pampers
Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)
Dzień dziecka - prezenty
U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes
Wszyscy piszą, że wchodzą ale zero konkretów. Można więcej szczegółowych informacji poznać.
Obrót w sklepie z odzieżą dziecięcą
możesz popytać także inne osoby które prowadzą taki sklep
Sklep z zabawkami - czy warto prowadzić?
to spamowanie typu "będą potrzebne Ci regały, koleżanka szukała i znalazła" ... ludzie, nie stać Was na uczciwą reklamę tylko tworzycie takie bzdurne historie? Jak dla...