Toys"R"Us w Polsce

Jeszcze przed świątecznym sezonem, bo pod koniec listopada, firma Toys"R"Us otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce. Placówka mierzy ok. 1,7 tys. m2 i mieści się w centrum handlowym Blue City, na warszawskiej Ochocie. W sklepie znajdzie się sekcja Babies"R"Us z artykułami dla niemowląt i maluchów.
- Wejście na polski rynek stwarza nie tylko interesujące możliwości rozwoju firmy w Europie, ale potencjalnie otwiera drzwi do krajów Europy Wschodniej - mówi Antonio Urcelay, prezydent Toys"R"Us na Europę. - Polski dynamiczny rynek i nastawione na rodzinę społeczeństwo stanowią doskonałą przestrzeń dla dalszego rozwoju naszej firmy. Jesteśmy dumni z możliwości zaprezentowania marki Toys"R"Us polskim klientom.
Powstała w 1948 roku marka Toys"R"Us, jest wiodącym na światowym rynku sprzedawcą produktów dla dzieci i młodzieży. Polska jest 36. krajem, w którym firma prowadzi swoją działalność, a sklep w Blue City jest jednym z 1560 punktów sieci i pierwszym otwartym w naszym kraju. Toys"R"Us zamierza rozwijać swoja działalność w Polsce, planując otwarcia kolejnych punktów w większych polskich miastach w 2012 roku. Sieć prowadzi na świecie 230 sklepów licencjonowanych, jednak w naszym kraju będzie się rozwijać tylko poprzez otwieranie własnych placówek.
(boa)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sklep Let’s Party może być rentowny już od pierwszego miesiąca. Jak otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Dzień dziecka - prezenty
u nas tak samo ;)
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy
Witam chodzi mi o sklepy 51015 ponieważ chciałam otworzyć ten sklep u siebie w mieście i pan z którym rozmawiałam nic nie wspominał o kłopotach a dowiadywalam się we...
Centra handlowe na celowniku
Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.
Pieluszki typu pampers
Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)
Dzień dziecka - prezenty
U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes
Wszyscy piszą, że wchodzą ale zero konkretów. Można więcej szczegółowych informacji poznać.
Obrót w sklepie z odzieżą dziecięcą
możesz popytać także inne osoby które prowadzą taki sklep
Sklep z zabawkami - czy warto prowadzić?
to spamowanie typu "będą potrzebne Ci regały, koleżanka szukała i znalazła" ... ludzie, nie stać Was na uczciwą reklamę tylko tworzycie takie bzdurne historie? Jak dla...