Piotr Kostrzewa, kierownik sprzedaży MS Polska, partnera Grupy Telekomunikacji Polskiej, do której należy Orange
Poniedziałek
16.01.2012
O raz pozyskanego klienta trzeba dbać przez cały okres trwania umowy – mówi Piotr Kostrzewa, kierownik sprzedaży MS Polska, partnera Orange i TP S.A.
 

Czym zajmują się partnerzy MS Polska? Nasi doradcy odpowiadają za bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, którym oferują usługi telekomunikacyjne firm Orange i TP SA. Do ich obowiązków należy również monitorowanie kont klientów, aby dostosować ofertę do zmieniających się potrzeb. Partnerów wspiera w tym centrala, a wkrótce także regionalne biura w Gdańsku i Poznaniu. Właśnie w tych miastach poszukujemy teraz doradców. Oprócz samej sprzedaży bardzo duży nacisk kładziemy na opiekę nad klientem. Wiemy, że o raz pozyskanego abonenta trzeba dbać przez cały okres trwania umowy, aby ten później zechciał ją przedłużyć.

Jakie są warunki współpracy z firmą? Partner nie ponosi kosztów z tytułu opłaty licencyjnej i opłat miesięcznych. Przedsiębiorca, którego prowizja uzależniona jest od sprzedaży, podlega okresowej kwartalnej ocenie. Biorca licencji bierze udział w szkoleniach organizowanych przez MS Polska oraz przez operatora Orange – PTK Centertel i Telekomunikację Polską. Partner może korzystać także z systemów komputerowych firmy, które pomagają w sprawnej obsłudze klienta. Uzupełnieniem oferty partnerskiej jest dostęp do produktów, takich, jak telefony i modemy.

Rynek telefonii komórkowej zmienia się w bardzo szybkim tempie. W jakim kierunku zmierza? Przyszłość rynku to sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych opartych na transmisji danych przy wykorzystaniu funkcji urządzeń typu smartfon i tablet. Wynika to z coraz bardziej powszechnego dostępu do internetu. Karty SIM znajdują również zastosowanie w telemetrii, czyli na przykład w monitorowaniu pojazdów firmowych lub w terminalach dla kart płatniczych.

rozmawiał (dw)


POPULARNE NA FORUM

Biznes na małym rynku

dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Biznes na małym rynku

NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...

2 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2020
Zarabiać przez telefon

To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów

2 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Play się opłaca?

Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.

3 wypowiedzi
ostatnia 23.12.2018
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..

Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...

1 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

3 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?

moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji

7 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018