Oczekiwania wobec przyszłych franczyzobiorców Teletorium to doświadczenie w handlu i znajomość branży GSM.
Środa
01.02.2012
Wyspa w centrum handlowym to najlepsza lokalizacja dla sprzedawców telefonów, którzy działają pod logo Teletorium.
 

Oferta Teletorium skupiona jest na produktach z branży GSM. Partnerzy zajmują się skupem, sprzedażą i serwisem telefonów oraz akcesoriów. Klienci mogą również kupić na firmowych stoiskach drobny sprzęt elektroniczny oraz doładowania telefonów wszystkich operatorów. Właścicielem marki jest Teletorium Sp. z o.o. należąca do grupy kapitałowej TelForceOne S.A., która od 2007 roku jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Obecnie w sieci działają 94 punkty, a dzięki otwarciu w 2012 roku planowanych 10-15 stoisk liczba partnerów przekroczy setkę.

- Punkty sprzedaży otwieramy wyłącznie w centrach handlowych, na stoiskach o powierzchni 6-10 m2. Możliwości pozyskania franczyzobiorców zależą zatem od podaży obiektów handlowych gwarantujących duży przepływ ludzi. Często jako franczyzodawca sami proponujemy konkretne lokalizacje naszym partnerom – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium.

Oczekiwania wobec przyszłych franczyzobiorców to doświadczenie w handlu i znajomość branży GSM. Inwestor powinien dysponować kwotą 35-40 tys. zł, które wystarczą na pierwsze zatowarowanie. Partner może liczyć na dostęp do produktów w atrakcyjnych cenach. Pomoc w prowadzeniu firmy zapewnia opiekun, który krok po kroku wdraża franczyzobiorcę w jego codzienne obowiązki. Właściciel licencji oddaje w dzierżawę meble. Nie ma opłaty wstępnej, a opłaty miesięczne negocjowane są indywidualnie.

- Rynek telefonów komórkowych zmienia się tak szybko jak moda. Kiedyś telefon musiał być jak najmniejszy, teraz panuje moda na duże modele z dotykowymi ekranami. Franczyzobiorca powinien śledzić trendy, żeby mógł spełnić oczekiwania klientów – dodaje Piotr Andrzejewski.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes na małym rynku

dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Biznes na małym rynku

NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...

2 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2020
Zarabiać przez telefon

To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów

2 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Play się opłaca?

Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.

3 wypowiedzi
ostatnia 23.12.2018
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..

Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...

1 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

3 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?

moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji

7 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018