C&C Studio w dużym mieście

Wynajęcie biurka nie jest już fanaberią, a pewnym standardem, z którego korzysta wielu freelancerów. Dzięki centrom coworkingowym mogą pracować w spokoju nie martwiąc się o dostęp do sali konferencyjnej, czy braku własnej sekretarki, która umówi im spotkanie.
- Prowadzenie biura coworkingowego wymaga pełnego zaangażowania jego właściciela – wyjaśnia Karolina Rudnicka, kierownik ds. rozwoju franczyzy ze Studia Kreatywnej Współpracy rozwijającej markę C&C Studio.- Pokutuje niestety pogląd, że usługi, które świadczymy są na tyle mało wymagające, że nie warto płacić za know-how i markę. Na rynku pojawiają się firmy o profilu podobnym do naszego i po kilku miesiącach z niego zamykają się. Na podstawie ich losów staramy się pokazać osobom podejmującym z nami rozmowy o współpracy partnerskiej, że wstawienie biurek do pomieszczeń to za mało, by zapewnić sobie rentowność, a w tym pozornie prostym biznesie sposób na sukces tkwi znacznie głębiej, w obszarach trudnych do zdefiniowania dla osób z zewnątrz.
Pierwsze biuro coworkingowe C&C Studio zostało otwarte w Krakowie w 2009 roku. Popularność tego miejsca sprawiła, że już po sześciu miesiącach wszystkie biurka były zajęte, a sala szkoleniowa miała bardzo duże obłożenie. To skłoniło właścicieli do uruchomienia drugiego Studio Kreatywnej Współpracy, bo taką nazwę początkowo nosiło C&C Studio. Dwa biura to już 40 kolejnych biurek i 3 sale szkoleniowe, a duża popularność tego modelu biznesowego skłoniła właścicieli do podzielenia się swoim pomysłem na biznes z innymi.
- Centra szkoleniowo–coworkingowe są usługą atrakcyjną wyłącznie dla aktywnych ośrodków biznesowych i studenckich, dlatego chcemy stworzyć sieć placówek w największych miastach naszego kraju – mówi Karolina Rudnicka. - Na razie prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami z centralnej i północnej Polski. Mamy nadzieję, że początek tego roku zaowocuje pierwszymi otwarciami punktów franczyzowych.
Biura coworkingowe C&C Studio będą powstawać w miastach liczących przynajmniej 150 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca musi być osobą kreatywną, z ponadprzeciętnymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz kreatywnym podejściem do pracy i organizacji życia biura. Przyszły partner powinien też dysponować własnym lokalem o powierzchni co najmniej 150 m2.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– To nie jest tylko praca z parą młodą czy rodzicami pary młodej. To też praca ze wszystkimi ludźmi, którzy w tej branży pracują. I z każdym trzeba się dogadać – mówi Justyna Grzymała, wedding plannerka.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, niepewności rynkowej i rosnących oczekiwań klientów, budowanie trwałej i zaufanej marki staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnych firm.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...