Makijaż w kolorach lata
Golden Rose posiada 40 punktów sprzedaży, w tym 24 należące do sieci oraz 16 franczyzowych. W salonach i na stoiskach firmowych można nabyć kosmetyki sygnowane logo franczyzodawcy oraz marek takich jak Classics, Miss Selene oraz Roxanne. Punktów sprzedaży systematycznie przybywa.
- Zgodnie z planem w drugiej połowie ubiegłego roku udało się nam uruchomić 10 nowych placówek. Zanotowaliśmy wtedy także znaczny wzrost udziału kosmetyków Golden Rose w rynku, przez co cały ten okres uważamy za udany – mówi Joanna Reczulska, menedżer ds. sprzedaży. - Dokładamy wszelkich starań, aby rok 2013 zakończyć z podobnym wynikiem. Do końca grudnia planujemy otwarcie 5 nowych stoisk franczyzowych.
Golden Rose poszukuje osób przedsiębiorczych, ambitnych, o zdolnościach menedżerskich, które chciałyby poprowadzić firmowe stoisko. Orientacja w temacie kosmetyków i mody sprawią, że prowadzenie tego biznesu staje się łatwiejsze, ale nie jest to wymóg stawiany franczyzobiorcom. Sieci zależy na współpracy z osobami, które posiadają kapitał inwestycyjny, dysponują wynajętą powierzchnią w centrum handlowym oraz są gotowe przejść cykl szkoleń.
Branża kosmetyczna cechuje się sezonowością - różne produkty sprzedają się lepiej lub gorzej w zależności od pory roku i pogody.
- Latem klientki kupują kosmetyki, które mniej obciążają skórę – dodaje Joanna Reczulska. - Zamiast ciężkich podkładów wybierają lekkie pudry, a zamiast pomadek do ust wygodne błyszczyki. W okresie letnim wzrasta również sprzedaż kosmetyków wodoodpornych, które gwarantują idealny makijaż przez wiele godzin. Wtedy także odnotowujemy największy popyt na lakiery do paznokci.
Nie bez znaczenia zostaje także kolorystyka. Według przedstawicielki sieci latem sięgamy po intensywne, odważne kolory jak np. żółcie, pomarańcze czy zielenie. Zimą zaś wybieramy bardziej stonowane odcienie. Szczególnym okresem w sprzedaży kosmetyków jest też sylwester oraz karnawał.
(boa)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Kosmetyki z Francji
/19.11.2024
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
/24.10.2025
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...