Franczyza, która rzuca się w oczy

Tape a l’œil (francuska wymowa: Tapalej) oznacza „rzucający się w oczy”. To również nazwa marki odzieżowej dla dzieci od noworodka do 14 lat, pozycjonującej się w średnim segmencie cenowym. Brand powstał 20 lat temu we Francji, a obecnie posiada 350 sklepów w ponad 20 krajach. Teraz przyszedł czas na Polskę, gdzie Tape a l’œil otworzyło jak dotąd 10 sklepów - w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Czeladzi.
- W 2014 roku otworzymy kolejne butiki w galeriach handlowych. Planujemy także rozwój we franczyzie. Jesteśmy w trakcie poszukiwania partnerów. Zależy nam na współpracy z doświadczonymi przedsiębiorcami. Docelowo chcemy otworzyć 30-40 sklepów w Polsce - zapowiada Sebastian Jędrej, dyrektor Tape a l’œil na Polskę.
Tape a l’œil szuka partnerów w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców.
- Preferujemy lokale w galeriach handlowych. Partner może liczyć na nasze wsparcie w negocjacjach warunków najmu oraz ocenie potencjału lokalizacji. Warunkiem przystąpienia do sieci jest posiadanie lokalu o powierzchni min. 100 m2, aranżacja lokalu zgodnie z konceptem Tape a l’oeil oraz przestrzeganie standardów marki - wylicza Sebastian Jędrej.
Franczyzodawca dostarcza gotowy projekt sklepu i organizuje remont lokalu. Partner może też liczyć na wsparcie w sprawach organizacyjnych, rekrutacji, szkoleń personelu i visual merchandisingu. Nie ponosi przy tym opłat marketingowych.
- Dostarczamy również wszystkie niezbędne materiały marketingowe do sklepu, za które partner nie musi płacić. Marża dla partnera wynosi około 30-40 proc. – dodaje Jędrej.
(gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sklep Let’s Party może być rentowny już od pierwszego miesiąca. Jak otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Dzień dziecka - prezenty
u nas tak samo ;)
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy
Witam chodzi mi o sklepy 51015 ponieważ chciałam otworzyć ten sklep u siebie w mieście i pan z którym rozmawiałam nic nie wspominał o kłopotach a dowiadywalam się we...
Centra handlowe na celowniku
Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.
Pieluszki typu pampers
Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)
Dzień dziecka - prezenty
U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes
Wszyscy piszą, że wchodzą ale zero konkretów. Można więcej szczegółowych informacji poznać.
Obrót w sklepie z odzieżą dziecięcą
możesz popytać także inne osoby które prowadzą taki sklep
Sklep z zabawkami - czy warto prowadzić?
to spamowanie typu "będą potrzebne Ci regały, koleżanka szukała i znalazła" ... ludzie, nie stać Was na uczciwą reklamę tylko tworzycie takie bzdurne historie? Jak dla...