Franczyza, która rzuca się w oczy

Tape a l’œil (francuska wymowa: Tapalej) oznacza „rzucający się w oczy”. To również nazwa marki odzieżowej dla dzieci od noworodka do 14 lat, pozycjonującej się w średnim segmencie cenowym. Brand powstał 20 lat temu we Francji, a obecnie posiada 350 sklepów w ponad 20 krajach. Teraz przyszedł czas na Polskę, gdzie Tape a l’œil otworzyło jak dotąd 10 sklepów - w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Czeladzi.
- W 2014 roku otworzymy kolejne butiki w galeriach handlowych. Planujemy także rozwój we franczyzie. Jesteśmy w trakcie poszukiwania partnerów. Zależy nam na współpracy z doświadczonymi przedsiębiorcami. Docelowo chcemy otworzyć 30-40 sklepów w Polsce - zapowiada Sebastian Jędrej, dyrektor Tape a l’œil na Polskę.
Tape a l’œil szuka partnerów w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców.
- Preferujemy lokale w galeriach handlowych. Partner może liczyć na nasze wsparcie w negocjacjach warunków najmu oraz ocenie potencjału lokalizacji. Warunkiem przystąpienia do sieci jest posiadanie lokalu o powierzchni min. 100 m2, aranżacja lokalu zgodnie z konceptem Tape a l’oeil oraz przestrzeganie standardów marki - wylicza Sebastian Jędrej.
Franczyzodawca dostarcza gotowy projekt sklepu i organizuje remont lokalu. Partner może też liczyć na wsparcie w sprawach organizacyjnych, rekrutacji, szkoleń personelu i visual merchandisingu. Nie ponosi przy tym opłat marketingowych.
- Dostarczamy również wszystkie niezbędne materiały marketingowe do sklepu, za które partner nie musi płacić. Marża dla partnera wynosi około 30-40 proc. – dodaje Jędrej.
(gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sklep Let’s Party może być rentowny już od pierwszego miesiąca. Jak otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Żabka nie zwalnia i już ma 10 tys. franczyzobiorców. Okrągłą liczbę zamyka franczyzobiorczyni z Gliwic.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Dzień dziecka - prezenty
u nas tak samo ;)
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy
Witam chodzi mi o sklepy 51015 ponieważ chciałam otworzyć ten sklep u siebie w mieście i pan z którym rozmawiałam nic nie wspominał o kłopotach a dowiadywalam się we...
Centra handlowe na celowniku
Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.
Pieluszki typu pampers
Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)
Dzień dziecka - prezenty
U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes
Wszyscy piszą, że wchodzą ale zero konkretów. Można więcej szczegółowych informacji poznać.
Obrót w sklepie z odzieżą dziecięcą
możesz popytać także inne osoby które prowadzą taki sklep
Sklep z zabawkami - czy warto prowadzić?
to spamowanie typu "będą potrzebne Ci regały, koleżanka szukała i znalazła" ... ludzie, nie stać Was na uczciwą reklamę tylko tworzycie takie bzdurne historie? Jak dla...