Winda sprzedaje
Kornelia Krzysiek z Grupy Mediowej Valere
Czy istnieją badania potwierdzające skuteczność reklamy w windach? Czy klienci ufają tej formie promocji?
Klienci postrzegają reklamy w windach jako coś nowego i alternatywnego w odniesieniu do dotychczas stosowanych przez nich form promocji, jak np. kolportaż ulotek czy reklama internetowa. Ponieważ koszt reklamy na tablicy, uwzględniając okres oddziaływania, jest stosunkowo niewysoki, klienci chętnie decydują się na nawiązanie współpracy.
Najlepszym potwierdzeniem skuteczności proponowanej formy reklamy jest duża liczba nawiązywanych umów długoterminowych oraz fakt, że firmy ogólnopolskie reklamę w windach coraz częściej biorą pod uwagę podczas planowania własnych kampanii marketingowych. Każdy z mieszkańców podróżuje windą dwa razy dziennie, więc poziom zapamiętania kampanii jest znacznie wyższy niż np. przy standardowych nośnikach outdoorowych - w bardzo prosty sposób wyliczamy naszym klientom stosunek kosztów dotarcia/osoba, co jesteśmy w stanie określić na poziomie minimalnym (liczba mieszkańców) plus goście odwiedzający dane lokalizacje.
W jaki sposób franczyzobiorcy pozyskują klientów oraz powierzchnię na reklamy? Czy samodzielnie negocjują możliwość korzystania z powierzchni wind ze spółdzielniami i zarządcami biurowców?
Nasi partnerzy pozyskują klientów w dogodny dla siebie sposób. Jako centrala nie narzucamy ściśle określonych działań, którymi muszą się kierować. Pozyskiwanie klientów może się odbywać zarówno drogą telefoniczną, elektroniczną, jak w bezpośrednim kontakcie z klientem, do czego zawsze zachęcamy. Oddajemy partnerom w ręce podręcznik operacyjny, który jest efektem naszego kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży powierzchni reklamowych. Jeśli chodzi o negocjacje dotyczące możliwości korzystania z wind należących do zarządców nieruchomości - wszystkie działania i formalności z tym związane są realizowane przez naszą centralę. Partner nawiązujący współpracę z nami otrzymuje „gotowe” lokalizacje.
Jaka jest różnica w doborze klientów, których reklamy są publikowane w windach budynków mieszkalnych i biurowcach należących do firm?
Taka różnica z założenia nie istnieje. Reklamodawca wykupuje reklamę na wszystkich tablicach jakie dostępne są w danym mieście. Wszelkie odstępstwa od tej reguły są wynikiem bezpośrednich negocjacji reklamodawcy z naszym partnerem. Wyjątkiem są sytuacje, w bardzo dużych miastach, w których często występuje jednocześnie więcej niż jedna edycja reklamy. Wówczas reklamodawca może wykupić reklamę przykładowo wyłącznie w interesującej go dzielnicy, jednak bez podziału na konkretne budynki.
rozmawiał (dw)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Poukładany interes
/14.11.2025
Kto buduje lub remontuje, będzie też wykańczał i wyposażał. Przedstawiciele DDD Dobre Dla Domu mówią, że sklep z artykułami wyposażenia wnętrz to perspektywiczny biznes. I stosunkowo niedrogi.
W tym roku sieć Wakacje.pl urosła już o ponad 30 biur, a to nie koniec. Kto może otworzyć biuro podróży?
Relacjonujemy w najnowszym odcinku Franczyza News wszystko, co wydarzyło się na Targach Franczyza. To była doskonała okazja, by z bliska zobaczyć, jak dynamicznie rozwija się rynek franczyzy w Polsce.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Oto kilka pomysłów ze świata franczyzy.
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...